Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hermie

blijven hangen in salvia

Recommended Posts

Hej wf-leden.

 

Ik ben al lange tijd aan het nadenken om eens salvia te proberen.Nu kwam ik overlaatst een maat tegen en die had nog bladeren hiervan liggen, ik super enthousiast en vroeg of ik het eens zou mogen proberen en dat was OK voor hem.

 

Dus ik zou dit vanavond doen maar nu ik heb al veel dingen erover gelezen om goed geinformeerd te zijn maar ik vond nergens of je in salvia kunt blijven hangen.

En nog even de vraag of de kans op een bad trip bij salvia groot is of niet.

 

Graag jullie mening.

 

grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk denk ik van niet. na meerdere malen gebruik nog niemand echt bad zien van salvia, alleen maar heerlijke momenten meegemaakt B) en het duurt ook niet zo lang, dus stel het zou fout gaan, je bent er zo weer uit.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de trip duurt maar 5a15min, dus lang Bad ga je nooit.

 

als je de bladeren rookt, en dus niet het extract valt het al helemaal mee. helemaal als je wel eens een jointje rookt.

 

Je kunt het beste beginnen met een laag extract, 5x bijvoorbeeld, en dan steeds wat sterker. 10x 20x 40x e.t.c

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een salvia trip ga je zeker niet blijven hangen

 

bij lsd enzo spreekt men hier af en toe wel eens over maar dit is volgens mij allemaal larrie,

wat wel is is dat psychedeliche drugs een onderliggende psychose kan opwekken waar je dan weer zeer lang last van kunt hebben.

 

dit is volgens mij wat men verstaat onder blijven hangen

 

grtzzzzz lysergic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de reacties ik ga het vanavond eens proberen :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het altijd alleen gedaan.

Salvia is ook zo abstract en vervreemdend dat iemand van buiten af weinig invloed op je heeft wanneer je eenmaal vertrokken bent.

Ik spreek nu uit eigen ervaring misschien dat het bij andere mensen anders is. Ook denk ik dat storende factoren van buitenaf je niet zo diep kunnen laten gaan dan wanneer je het

alleen doet in een rustige omgeving. Veel mensen zien dit soort planten als gewoon iets grappig's maar ik zie het eerder als iets serieus/bijzonders.

En dat rare verhaal over blijven hangen in drugs is volgens mij ook ontstaan door gebruikers die veel te lang zijn doorgegaan met bepaalde middelen en daardoor zichzelf hebben verbrand(geestelijk) Zodra de stoffen je lichaam uit zijn is salvia dus niet echt meer actief in je hersenen. Wel kan de ervaring dermate heftig zijn dat je ervan geschrokken raakt.

Maar alle bijzondere, heftige en nieuwe situaties kunnen je soms laten schrikken. Of zou het verwondering kunnen zijn? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ook alle heftige ervaringen kunnen flashbacks veroorzaken. Dus ook salvia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jump: en het duurt ook niet zo lang, dus stel het zou fout gaan, je bent er zo weer uit.. :spliff:

 

Het begrip tijd werkt aan de andere kant alleen wat anders...

1 minuut kan wel een uur lijken. :jump:

 

SantaLuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo hermie

 

Begin gewoon met een extractje 5x 10x

Daar ga je gewoon niet in blijven hangen.. de hele "trip" duurt slechts enkele minuten, maar kan zo verwarrend zijn nadien :spliff:

 

Laat die bladeren maar links liggen.. wij bestelden ze ooit es op azarius, de hele zak doorpaft met 2.

Gruwelijke smaak en helaas geen effect.

Die extracten zijn een stukje intenser hoor, zeker aan te raden.

ga gewoon voor een 10x ofzo, dan ben je zeker :jump:

 

grtn irri

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hej wf-leden.

 

Ik ben al lange tijd aan het nadenken om eens salvia te proberen.Nu kwam ik overlaatst een maat tegen en die had nog bladeren hiervan liggen, ik super enthousiast en vroeg of ik het eens zou mogen proberen en dat was OK voor hem.

 

Dus ik zou dit vanavond doen maar nu ik heb al veel dingen erover gelezen om goed geinformeerd te zijn maar ik vond nergens of je in salvia kunt blijven hangen.

En nog even de vraag of de kans op een bad trip bij salvia groot is of niet.

 

Graag jullie mening.

 

grtz ;)

 

Jazeker dat dat kan,

 

Hang er nu al 3.5 jaar in!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...