Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skafz

Spacee en muziek

Recommended Posts

Goede dag forumers!

 

Hoe space jij hem het best op muziek en op welke muziek ?

Maak je het toevallig zelf ? Zodat je je space uit in muziek ?

 

Laatst zat ik in me space bijvoorbeeld een liedje te luisteren..

En ik dacht, he... ik voel me net alsof ik een 60 piece orchestra leid.. ( ja ik ben van binne een beetje te muziekkaal soms :lol: )

 

Toen bedacht ik dit KLIK! ...

 

Maar soms heb ik ook momenten, dan space ik uhm echt te hard hahahahahaha..

Dan is het bijvoorbeeld winter, je bent deprie en dan denk je voorruit aan de zomer en je word blij..

Alleen zo blij, dat er dit uit rolt ; KLIK!!

 

Share your expirience!

 

 

( Ik moet er wel bij zeggen, de muziek is beschermt met een ©. Rechten vast gelegt bij buma stemra )

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat mij 1 vreselijk space moment bij.

 

jaar of 9 geleden.ik lag thuis in me bed en had me jointje gerold.omdat ik altijd muziek luister ging ik toen ook een cdtje op zetten.het werd electric ladyland van jimmy hendrix.cd op play en joint in de fik.vanaf dat moment kan ik me nog herinneren dat all along the watchtower begon en hoe de cd stopte.daar tussen ben ik helemaal weg.in slaap gevallen geloof ik niet want dan was ik wakker geworden met haast een hele joint in me bed.maar die was netjes opgerookt en lag uitgedrukt in de asbak.wat een supervage ervaring.sindsdien space ik um helemaal weg(niet zo ver als toen)zodra er jimmy hendrix uit de speakers komt.

 

een andere cd die errug space is is die van kyteman and his hiphop orchestra.indien mogelijk opzetten,buiten in gras gaan liggen,gekleurde zonnebril op en smoken.wow wat een effect heb dat.

 

space ze

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat is wel een erg vage space op muziek ouwe! hahaha...

 

Ik heb 1 x gehad toen ik paddo's gegeten had ( de eerste en laatste keer ).. Ik had niet echt veel paddo's op, dus voelde niet echt veel alleen alle kleuren werden heel mooi en vel en alle lijnen heel strak..

In eens, hoor ik de beste kwaliteit van een zelf gemaakt deuntje..

Alleen echt zulke kwaliteit dat nog verder als HD audio gaat.. ik had nog nooit zoiets moois gehoord kwa puurheid van kwaliteit hahahaha

 

Terwijl het deuntje niet eens opstond whahahaha..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leuk topic!

 

Als ik andere dingen nuttig als wiet (vooral keta, 2cb, paddo's en dingen in die richtingen) luister ik vaak naar Sphongle, Nothing lasts but nothings lost. Dat is echt een geniale trip cd, het is echt een beetje wazige tripcd die door de "muziek" heen een soort verhaal verteld met allerlei verschillende sfeerelementen. Dan zit je in een bos met een oort bosengel die zingt, dan word het diep aard sjamaanachtig, later weer wat buitenaardse invloed ofzo.

 

Hierop kun je hem echt lekker de pan uit spacen. En er is nog zo'n cd die helemaal ge-engineerd is op de geluidseffecten (moet je wel van dat dolby dts hebben) dan komen de geluiden echt uit alle hoeken van de kamer en zijn ook echt 3 dimensionaal. Je kunt de geluiden echt langs horen vliegen. Maar daar weet ik de naam zo 1,2,3 niet van, zal hem eens navragen.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zelf luister ik alle muziek maar mn favo blijft tog in de richting van rock.

ik vind reaggea zoals bob marley/alpha blondy egt relax, altijd als k mn blow moet aansteke eerst effe bob marley :lol:.

maarja nirvana is ook eg spacend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reggae of cdtje: fs green - state beat tape. mss vind je het wel wat

Share this post


Link to post
Share on other sites

een nummer waar ik altijd heerlijk op weg space is deze.

 

het is ooit begonnen toen ik met een goede vriend van me ging zwemmen in een buiten gebied hier in de buurt.

we hadden zo'n klein radio cd spelertje meegenomen en waren al erg vroeg op de spot.

 

We hebben toen een hele dikke philly gedraaid met k2. na een kwartiertje kuchen en puffen werdt ik echt gigantisch high en zetten dit nummer op.

Dit waren 3 minuten die ik nooit meer vergeet.

 

Stel je voor, een warm zomerzonnetje, met je voeten in het water, een pilsje in je hand en zo high als een kanarie en dan...

 

Dan space ik weg hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik hem echt hard space ga ik in bed liggen en gaan de oordoppen in,

de leukste muziek vind ik oude hip hop toppers zoals: method man, red man, 3-6 mafia etc.

dat is als ik in de stemming ben voor harde serieuze hiphop, (agressieve stone :lol:)

als ik een beetje lachering ben dan ga ik voor leuke nederlandse hiphop zoals:

kraantje pappie, spacekees, djiggy djé en nog een paar andere.

 

ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het lekkerst space met een goede joint, lekker biertje, goede film en een lekkere bank.

lekkere pizza erbij en een mooie meid naast me op de bank die nog stoneder is dan mij... dan ben ik in de 7e hemel B)

maargoed, dat zal iedereen hier wel vinden denk ik.

 

greetz lemon : spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standaard om lekker weg te spacen; Bob marley en/of UB40 vriend :rolleyes:

 

Of natuurlijk wat lemonhaze zegt, method man red man, maar ook

biggie, 2pac, guerilla black, big Pun etc.

 

Maar het beste vindt ik altijd reggae als ik high ben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

reggae - dub

 

vooral colliebudz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Doors..... beetje gedateerd maar prima om met een lekker dikke joint op de bank te liggen ;)

 

en niet te vergeten (ook een beetje gedateerd) Cypress Hill ;)

 

Goa-trance en andere psychedelische house-soorten

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natural mystic my favorite song :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is ook leuk als je stoned ben ontdekte ik laatst(niet echt spacend, maar wel mooi, live en stoned is het nog beter :verrygood ):

is een band uit nederland btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

On this record u can space em or even make love to it.

 

So sweet, so soft, a bit disturbing. The tittle says it all. (song starts at 1:30)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok vet!

Dit is dus duidelijk mijn topic.

Vond die emalkay en die dubstep remix wel chill.

Totally my taste.

 

 

Hier nog een paar funny clips.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga even proberen wat er gaat gebeuren met die Shifta..

al die liedjes lijken wel op elkaar dus even een playlistje maken..

 

Ik zou echt niet weten hoe dit gaat aflopen misschien dat ik het of heel chill ga vinden of echt heeeeel naar..

Maar we zullen zien..

 

Normaal gesproken space ik em wel lekker op de muziek van "Daft Punk" beetje de bekende liedjes zoals around the world, Technologic, Harder better faster stronger..

Dat soort stuff ;)

 

dus ik ga t even uitproberen met die "Shifta"

Jullie horen nog van mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ben ik weer :specool

 

ik heb em zeker anderhalf uur fucking lekker zitten space op die shifta muziek!

 

ik heb allereerst me computer klaar gezet en heel veel lekker eten en drinken klaar gezet.

Vervolgens de joint gerookt ;)

Toen me playstation aangezet en CoD MW2 opgestart

Toen me koptelefoon aangeslote op me computer en een playlist met die shifta van hierboven aangezet van youtube,

Toen keihard door de koptelefoon laten blazen want et is lekker space muziek en toen heerlijk anderhalf uur spacened Call of Duty gespeelt ;)

 

dus jah.. Thanks voor die muziek :spliff: is zeker lekkere muziek voor bij een jointje in de vroege avond :lol:

 

<3

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb em zeker anderhalf uur fucking lekker zitten space op die shifta muziek!

 

haha same here ~!

 

 

deze is ook nice ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tering lijpe sh!t ;)

 

gelijk het hele album gedownload van die infected mushroom :spliff:

 

thanks voor deze muziek

Share this post


Link to post
Share on other sites
tering lijpe sh!t :specool

 

gelijk het hele album gedownload van die infected mushroom ;)

 

thanks voor deze muziek

 

dat is een meestelijk album !!! ;)

franks-upe is ook te gek van hun !

 

het was me een genoegen!

iedereen zou dit moeten horen !

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...