Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

savedown

oogsten of nog even laten staan?

Recommended Posts

hey

 

ik vroeg me af of ik mijn the church het best kan oogsten, of beter nog eventjes kan laten staan?

de planten staan +- bijna 8 weken in de bloei. Van schimmel heb ik nog amper last :rofl

de eerste plant heb ik al geoogst, want daar zat wel schimmel in (stond op een andere plaats),

 

de toppen zien er goed uit, maar wat meer naar onder zijn de haartjes lichtbruinig en sommige wit.

ook zitten er nog niet echt wietbolletjes in zegmaar?!

 

gallery_10495_7846_409859.jpg

hebben nogal last van de kou.

 

gallery_10495_7846_401949.jpg

zijtopje

 

gallery_10495_7846_20630.jpg

hoofdtopje

 

gallery_10495_7846_572415.jpg

hoofdtopje

 

wat denken jullie?

zou heb helpen als ik de plant nog een weekje laat staan of scimmeld die dan weg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig had ik dit weekend geen tijd omme planten te 'bekijken', maar had tot nu toe nauwleijks last van toprot (op een klein topje na).

Helaas is 1 van me planten nogal aangetast afgelopen weekend en was vandaag genoodzaakt deze om te doen (1vd5). Denk dat het met dit weer snel erger wordt, maar zolang je niet veel last hebt van rot zou i khem laten staan. Mijn staan namelijk ook 8 wk in de bloei en ik heb 20% bruine en 80% milky trichomen..

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze wel om zijn ondertussen WinterWolf ;)

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...