Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sleazy weedz

veel hoogte en dikte verschil

Recommended Posts

hallo mede tuinders

 

ben al een tijdje aan het kijken op de forum en heb lang getwijfeld,je hoort de gekste dingen namenlijk

ik vind hier en daar zeer goeie bruikbare tips en dacht mischien hebben jullie een antwoord voor mij.

 

6 lampen a 600 watt

afzuiger met de juiste capaciteit

inblazer is ook in orde.

lv is de eerste 2 weken 80% geweest en hangt nu op 65 % en daar blijft die op hangen.

ongeveer 80 stuks mooie pp heb ik er in staan

foto s volgen vanavond.

 

wat ik nu zo raar vind ,zit nu in week 7 en ik zie een behoorlijk verschil in hoogte van de plantjes en ook de toppen verschillen heel erg

sommige zijn keihard en sommige zijn fliffig , andere zijn weer super groot en dik nou bijna een cola fles en een ander is weer net een blikje cola.

 

hoe komt dit verschil toch zo groot,en hoe zorg ik dat de mindere alsnog in deze laatste 2 wken een sprint maken.

zuurstof word netjes verdeeld door de hele ruimte doormiddle van slangen met gaatjes erin .

 

mischien weet iemand wat ik beter moet doen.

 

voeding is canna en het is op aarde

heb net een week pk13 14 mee gegeven en nu alleen canna flora ,enzymen en boost een week, tevens hebben sommige toppen al bruine haartjes en andere zijn weer spier wit????

 

enhoe ook de lv lager te houden heb gehoord dat die nu laatste 2 weken op 50% of lager moet komen te staan

 

 

 

graag hulp

dank

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo mede tuinders

 

ben al een tijdje aan het kijken op de forum en heb lang getwijfeld,je hoort de gekste dingen namenlijk

ik vind hier en daar zeer goeie bruikbare tips en dacht mischien hebben jullie een antwoord voor mij.

 

6 lampen a 600 watt

afzuiger met de juiste capaciteit

inblazer is ook in orde.

lv is de eerste 2 weken 80% geweest en hangt nu op 65 % en daar blijft die op hangen.

ongeveer 80 stuks mooie pp heb ik er in staan

foto s volgen vanavond.

 

wat ik nu zo raar vind ,zit nu in week 7 en ik zie een behoorlijk verschil in hoogte van de plantjes en ook de toppen verschillen heel erg

sommige zijn keihard en sommige zijn fliffig , andere zijn weer super groot en dik nou bijna een cola fles en een ander is weer net een blikje cola.

 

hoe komt dit verschil toch zo groot,en hoe zorg ik dat de mindere alsnog in deze laatste 2 wken een sprint maken.

zuurstof word netjes verdeeld door de hele ruimte doormiddle van slangen met gaatjes erin .

 

mischien weet iemand wat ik beter moet doen.

 

voeding is canna en het is op aarde

heb net een week pk13 14 mee gegeven en nu alleen canna flora ,enzymen en boost een week, tevens hebben sommige toppen al bruine haartjes en andere zijn weer spier wit????

 

enhoe ook de lv lager te houden heb gehoord dat die nu laatste 2 weken op 50% of lager moet komen te staan

 

 

 

graag hulp

dank

 

 

Hoi,

 

Ja ik denk dat je de laatste 2 weken de lv moet zakken, dit om toprot te voorkomen.

Want slechte toppen willen we natuurlijk niet B)

 

succes met de dames!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker LV laten zakken en een foto plaatsen.

Een foto zegt meer als 1000 woorden en het is inderdaad de kunst een gelijk veldje met compacte toppen te kweken.

 

Heb je veel ervaring met kweken?

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avond,

 

voor het hoogteverschil, geen idee, lekker laten gaan in mijn ogen. Misschien heeft iemand anders al een tip?

LV laten zakken, probeer eens een ventilator, zo'n zwenkding, gaat lv ook van omlaag, schijnt.

 

Wat is je temp? Bij te koud gaat ook je LV omhoog. Kacheltje erbij.

 

Effe meer info, dan kunnen de mensen hiero je wel helpen, ik ben ook maar een beginner.

 

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto`s? Voorstellen? Lezen ?

 

Word dit een kweekverslag?

 

Of een vragen verslag :rofl

 

Mods doe er is wat aan aan al die vragen topics, dit zijn toch geen verslagen meer :D of geef me macht :lol: :P :D

Net als die van nieuweling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja word lekker zooitje zo met al die vragen topics :lol:

 

Er staan er nu al 3 :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

allereerst sorry voor het wachten maar was druk bezig

ik had eerst zo mijn twijfels over dit op internet maar ik zie veel goeie raad dus we wagen het erop

allereerst hadden de kleintjes het de eerste 3 weken te warm denk ik ,ongeveer 32 graden

daarna veranderingen aangebracht en sinsdien is het 29 en nacht is 21 graden

lv krijg ik niet omlaag van alles geprobeerd zelfs kranten,verwarming waaiers maar het laagst is 72%

ik heb helaas geen fotos gemaakt vandaag maar ik zal het morgen zeker doen want zou graag willen weten wat jullie vinden en hoe ik als de sodemieter snel die lv omlaag krijg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

verder heb ik wel fotos van de eerste en tweede week nu staan ze 8 weken en ik word gek van het verschil

hoogte ,dikte. witte haren de ander bruine haartjes

 

graag tips

lampen zijn 600 watt

voeding canna

 

ga nu even uitvogelen hoe ik fotos plaats

Edited by sleazy weedz

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat ik nu zo raar vind ,zit nu in week 7 en ik zie een behoorlijk verschil in hoogte van de plantjes en ook de toppen verschillen heel erg sommige zijn keihard en sommige zijn fliffig , andere zijn weer super groot en dik nou bijna een cola fles en een ander is weer net een blikje cola.

 

hoe komt dit verschil toch zo groot

 

Geen idee, slechte stekkenboer?

Stekken van verschillende planten, met sterk verschillende phenotypes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...