Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Minderjarige knul met softdrugs

Recommended Posts

Minderjarige knul met softdrugs

 

 

BREDA: Agenten hebben woensdagmiddag tijdens een controle in het Valkenberg park een 17-jarige jongen uit Fijnaart aangehouden vanwege het gebruik van soft drugs. De agenten zagen dat de minderjarige knul een joint aan het roken was. Hij krijgt een proces-verbaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg!!! Wat triest van die wouten!! Alleen omdat hij minderjarig is en lekker geniet van zijn toeter? Belachelijk!

Oplossing: LEGALIZE! maar helaas zie ik dat hier in Nederland niet gebeuren.. hier scherpen ze het gedoogbeleid alleen maar aan. En in andere landen versoepelen de regels over softdrugs gebruik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat? ;) proces verbaal? jointje? B)

 

@W33D.

dat legaliseren zie ik ook niet zo snel gebeuren, dit werkt veel beter in een economische crisis :P

waar zouden ze zijn zonder hun gele briefjes :tu

 

grtz, De Pan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffffftttt belachelijk....

je moet toch gewoon rustig kunnen wandelen onder het genot van een groentje?

en het trieste er aan is nog als je je dan het volgende bedenkt: wat nou als er ergens iemand wel wouten nodig heeft, zijn ze te druk met briefjes geven aan rustige voorbijgangers.

 

kunnen ze wel, minderjarige jongetjes pesten en in de problemen werken bij hun ouders/verzorgers.

 

 

en ach als je er wat van zegt krijg je er zo nog 1 van 65 euro(spreek uit ervaring) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik 16 was heb ik ook procesverbaal gekregen omdat ik een bluntje aan het roken was.

ik mocht zelf de keuze maken tussen 10 uur taakstraf of 65 euro boete,

heb maar gewoon 65 euro betaalt en toen was ik er vanaf. :lol:

dus het komt veel vaker voor dan je denkt..

 

Greetz lemon :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow al zo lang maar nog nooit gepakt door politie heb zelf met wiet in de cel gezeten maar deze jongen heeft net die pech dat hij genaaid wordt voor zn dagelijkse jonkoo0OO :lol: waar gaat dit heen met ons landje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben mij een keer voor het eindexamen feest in de stad preventief gefouilleerd (blij met de spelling check), hierbij viel ook een zakje hasj uit mijn beurs. De agent stelde me destijds de keuze problemen maken of afstand doen.. heb toen vriendelijk geantwoord dat ik dan graag afstand wou doen van mijn hasj en het was klaar. Hij heeft geen verdere vragen meer gesteld in ik mocht gewoon door lopen... maar ja je hebt van die pennenlikkers hea :lol:

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

die agent dacht natuurlijk gewoon 'hee, lekker, wat hasj, als hij het nou afstaat hoef ik er geen proces-verbaal van te maken en heb ik een leuke traktatie voor mezelf' :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...