Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
psv_eindhoven

helicopter maakt rondjes boven een dorpje

Recommended Posts

beste mensen,

 

was net in de schuur bezig toen ik een helicopter redelijk laag hoorde overvliegen.

het was om 9 uur deze avond en hij vloog redelijk laag en rustig boven het dorp rond.

aan de voorkant 2 witte felle lampen naast elkaar en in het midden erachteraan een knipperend blauw/rood licht.

Dit stond precies in een 3 hoek verhouding en dat blauw/rood knipperend licht ging af en toe aan boven het dorp.

Best opvallend vliegtuigje en na 4 rondjes boven het dorp vloog hij in de richting van een andere plaats, maar wel boven een weg langs waar huizen stonden.

 

Iemand bekend met helicopters die ook rondvlogen met die opvallende 3 hoek verhouding aan licht?

 

Had gelukkig geen licht aanstaan, want het wiet ligt op dit moment te drogen.

 

Kan best zijn dat het gewoon een normale helicopter was maar ben wel benieuwd wat jullie denken.

 

Mazzel,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben me een paar keer het lazerus geschrokken van die heli´s maar iedere keer weer was er iets aan de hand bleek achteraf. Achtervolging op de snelweg, bankoverval, iemand vermist etc.

 

Nu maak ik me er niet meer zo druk om B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet druk om maken, anders koop je ook een radiografisch helikoptertje en dan vlieg je met die van jouw die grote uit de lucht.

maak er dan wel ff een filmpie van.

 

grz brt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet druk om maken, anders koop je ook een radiografisch helikoptertje en dan vlieg je met die van jouw die grote uit de lucht.

maak er dan wel ff een filmpie van.

 

grz brt B)

 

 

Apache_helicopte_4ad585dc01905_90x90.jpg

 

te koop voor 618,75 euro in de shop.wietforum.nl :tu

 

http://www.exoticgarden.eu/nl/home/spyshop...ter-camera.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik heel eerlijk ben, heb ik ook af en toe het idee dat het wel degelijk observatie is. Ik woon zelf in Brabant, helaas in een wijk die bekend staat om de plantjes. bij ons vliegt er wekelijks urenlang een helikopter boven de wijk. Hij kamt systematisch de wijk af, tenminste zo ziet het er naar uit. Wij hebben een ziekenhuis in de buurt maar het is duidelijk niet de traumahelikopter. In de wijk worden regelmatig grote kwekerijen opgerold maar ik hoop dat ze het verschil tussen een grote kweek en een I-Grow met 5 plantjes goed kunnen zien... Heb een artikel gelezen waar in Brabant een man beboet werd voor 3 dames in de volle grond !?!

Para zal ik er niet van worden hoor maar leuk is anders B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff ik werd vandaag ook helemaal naar van zon apparaat in de lucht

het begon vanochtend al de helicopter maakte mij gewoon wakker uit mijn roes.

( sorry mensen hompii was gister dronken)

nou ik werd wakker om 9 uur laten we zeggen dat ik niet meteen wakker ben geworden van dat apparaat maar hij/zij bleef tot 12 uur ongeveer hier boven het dorp heen en weer vliegen B)

 

Laat me is met rust JOH gek op maandag ochtend

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hetzelfde laatst, deze vloog zo aso laag dat de hele buurt er over klaagt.

 

hij keerde egt wel 20 keer om, 1 maal was ie zelfs zo laag en recht boven me dat ik um nietmeer kon horen. het geluid viel gewoon weg een paar seconden weg en kwam dat dan OORVERDOVEND terug.

 

 

ik was niet schuldig met een paar buitenplantjes, maar tog voel je je een misdagiger als je zo in de gaten gehouden word B)

 

grtz, pdp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel een politie helicopter.stond ook in het ed een hele tijd terug.

vliegt ook hier boven helmond.

de bedoeling hiervan is dat de burgers een veiliger gevoel krijgen B)

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

haah! ik ging gisteren me laatste guerilla plant knippen, waren we eindelijk thuis vloog er een chinook over B)

 

die vloog ook maar 30 meter hoog ofzo dus dat zag er wel vet uit

 

wat nou politie? de luchtmacht daar word je pas para van :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Limburg zijn ze op dit moment bezig met een razzia , er is een hele wijk afgezet en er zijn al 13 kwekerijen opgerold

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens claimden ze vooraf 35...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...