Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannaz

Gepakt met 6x600

Recommended Posts

blijft de topic vraag over ik denk niet dat je er met een boete van duizend euro er van afkomt tenzij jij of het OM niet meer dan

een kweek kan aantonen. Je krijgt zowieso taakstraf lijkt mij.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt aan een heleboel randvoorwaarden wat je uiteindelijke straf wordt.

 

Zoals ik het heb begrepen:

Bij 1e veroordeling en bewijs meerdere grote kweken krijg je de oa de belastingdienst achter je broek aan en pluk ze wordt toegepast en een boete per plant als je alles netjes deed en verder gebeurt er niet zoveel op strafrechtelijk gebied, op civiel gebied des te meer als gevolg vd ingezette strafprocedure (pluk ze, bestuurlijke dwang etc)

Taakstraf is heel erg licht of helemaal niet indien schoon strafblad en 1e keer gepakt en plechtige belofte nooit meer te doen.

 

Deed/doe je dit niet dan ?? en ?? en ?? en misschien ook nog wel ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha wat een verhalen allemaal :lol:

Naja ik begrijp ook wel dat het van een hoop dingen af hangt wat je straf word, wilde gewoon een richtlijn hebben voor wat te verwachten.

Er zijn hier op het forum vast mensen die met een gelijkwaardige situatie gepakt zijn of er juridisch gezien meer verstand van hebben.

Wat ik me ook nog afvroeg is hoe ze gaan bepalen hoe lang je al bezig bent, als er alleen naar stof op je lampkappen en knipafval ed gekeken word zou het dus alleen een kwestie zijn van na elke ronde grondige schoonmaak. Of word er ondanks dat je geen stroom steelt toch naar stroomverbruik gekeken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik geloof dat ze je wel plukken op basis van je netjes betaalde stroom verbruik. :lol:

dat doen ze idderdaad het om gaat uit van een gemiddeld stroon gebruik , voor een normaal huishouden ongeveer 3500 kw per jaar xe rekenen uit wat je lampen gerbruiken op die manier bepalen ze wat en hoelang je al bezig bent. vervolgens rekenen ze uit wat een plant opbrengt en heb je een ontnemingsvordering. wat veel erger is als een boete van 1000 euro of een taak straf van maximaal 240 uur.heb het zelf ervaren rechtzaak loopt nog steeds en ik had maar 2 lampen , maar willen wel 10000 euries van mij vorderen , zo draaien ze de bewijslast om je moet maar aantonen dat je stroomgebruik voor andere doelen is gebruikt , bijv, elektrice kackels noem maar op wat veel stroom gebruikt ,kortom de straf zal wel mee vallen maar een onrnemingsvordering is veel erger. vr groet murphy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan coffeeshops toe (zonder wietkeuring), daardoor raak je verslaafd.

Dus omdat je het niet meer kan betalen bij de coffeeshop, maar toch verslaafd ben omdat hun het toestaan dat je het kan kopen, ben je maar zelf begonnen omdat dit goedkoper is en biologisch is.

 

Zo zijn er al vele onderuit gekomen.

Het is de regering ze schuld dat er vele verslaafd zijn, omdat hun het toe hebben gestaan om het te kopen.

 

dat doen ze idderdaad het om gaat uit van een gemiddeld stroon gebruik , voor een normaal huishouden ongeveer 3500 kw per jaar xe rekenen uit wat je lampen gerbruiken op die manier bepalen ze wat en hoelang je al bezig bent. vervolgens rekenen ze uit wat een plant opbrengt en heb je een ontnemingsvordering. wat veel erger is als een boete van 1000 euro of een taak straf van maximaal 240 uur.heb het zelf ervaren rechtzaak loopt nog steeds en ik had maar 2 lampen , maar willen wel 10000 euries van mij vorderen , zo draaien ze de bewijslast om je moet maar aantonen dat je stroomgebruik voor andere doelen is gebruikt , bijv, elektrice kackels noem maar op wat veel stroom gebruikt ,kortom de straf zal wel mee vallen maar een onrnemingsvordering is veel erger. vr groet murphy

 

Dan koop je toch een paar elektrische kachels en zeg je dat het indd daardoor kwam.

Laat hun maar bewijzen dat dit niet zo is!

En trouwens wat je aan kw verbruik gaat hun geen reet aan, ze mogen wel kijken of je niet steelt, maar daar hoef je niet voor op de cijffers te kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan nog iets gaat die belasting dienst ook bepalen of je wel of geen meeldauw, spint, luis of toprot of verkeerde aarde of weet ik wat gehad hebt waardoor je oogsten verziekt zijn. zou lekker zijn hang maar een lamp op en binco altijd 500 of 600 gr. nou dacht het niet. al zijn er genoeg op dit forum die dat doen willen geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe ben je gepakt dan met maar 2 lampen ?

zoals de meesten gepakt worden verraden door een (vriend) naam en toenaam stond in politie dossier.nu is het nu zo dat hij bij hoog en laag ontkend dat hij getipt heeft. hij is nu opgeroepen als getuige wort nog spannend dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@murphy:

tja...afgunst gaat nooit op vakantie... :lol:

kan/wil je uitleggen hoe ze aan die 10.000 pleuri komen?

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@murphy:

tja...afgunst gaat nooit op vakantie... :lol:

kan/wil je uitleggen hoe ze aan die 10.000 pleuri komen?

gr Carpie

als ik het ff snel uitreken had 14 planten volgens strom gebruik zou ik 10 keer hebben geoogst. ze berkenen 30 gram per plant wat neer komt op 420 gram per oogst volgens om krijg je e 2.37 per gran wat neer komt op 995 euro per oogst en dat keer 10 is dan zon 10000 euries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag allemaal, nu lees ik veel speculatie's over het feit wat de straf zal zijn als je gepakt wordt als je netjes de stroom betaald.

Maar wat als je 6 of 8 lampen hebt hangen en je betaald niet de stroom. Hier lees ik niets over. Ik kan mij toch niet voorstellen dat iedereen hier netjes betaald?

Hoe moet je zoveel stroomverbruik verantwoorden? Ik geloof dat een gemiddeld gezin rond de 3500Kw per jaar zit. Maar wat gaat er gebeuren als je rond de 40.000 Kw zit? En je verstookt ook gewoon 1500 M3 gas per jaar. Daar trapt toch niemand in??

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik het ff snel uitreken had 14 planten volgens strom gebruik zou ik 10 keer hebben geoogst. ze berkenen 30 gram per plant wat neer komt op 420 gram per oogst volgens om krijg je e 2.37 per gran wat neer komt op 995 euro per oogst en dat keer 10 is dan zon 10000 euries

 

dat zou dus betekenen dat ze heel je oogst in pikken en dat terwijl ze helemaal niet kunnen bepalen hoeveel dat was. dat lijkt me helemaal lulkoek

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat zou dus betekenen dat ze heel je oogst in pikken en dat terwijl ze helemaal niet kunnen bepalen hoeveel dat was. dat lijkt me helemaal lulkoek

 

"Pluk Ze Wet" ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar parve had het over een huisje huren om wat in te zetten. en zo iets doe je altijd samen. dus ook de winst of verlies samen moeten delen. maar daar moet je voor in de wieg gelgt zijn. want dat is veel werk en grote kans dat je aan het eind nog bijna niks verdiend hebt. 6 l;ampen is dan niet de moeite waard om een huisje te huren vind ik. knal er dan gelijk 20 lampen in. draai 3 keer en weg wezen. maar laat mij maar een hobby bob blijven B) geen stres lekker met je plantjes bezig zijn en heerlijk je eigen wietje. wat wil je nog meer.

 

:P

Daar zou ik nou doodmoe van worden. Dan blijf je timmeren.

Bovendien, hoe denk je dat 10 jaar vol te houden

 

Kopen en verkopen? en dan hopen dat je de belasting terug krijg als je het huis binnen het half jaar weer kan verkopen ;)

Huren bij de woningbouw? die kennen je na een jaar wel :tu

Huren bij een makelaar blijft een optie, behalve dat zij graag woningen verhuren voor een periode langer dan een half jaartje.

 

Mensen die dit soort praktijken aan de hand halen kunnen beter aan het werk gaan, dragen ze teminste nog wat bij aan de samenleving.

 

Ik begreep nooit waarom we in nederland zo'n royaal sociaal beleid hebben, tot ik in aanraking kwam met een paar tbs-ers, wees maar blij dat sommige mensen geld krijgen voor ze je omleggen voor een dubbeltje.

Geef die mensen alsjeblieft 4 lampen, kunnen ze zich lekker suf roken. Zijn ze gelijk lekker rustig ook. En wat ze over hebben brengen ze naar de coffeeshop(he was zo het gedoogbeleid ook niet bedoeld :D )

En al dat 'zwarte' geld wordt regelrecht de nederlandse economie ingepompt.

 

Het is net een olie vlek, kijk maar naar schieringa, (en daar bedoel ik het tegenovergestelde mee) de DSB ontslaat al zijn werknemers, hoop mensen uit de regio hebben geen inkomen meer, kopen geen/minder spullen. Ondernemend wognum krijgt daar ook een grote klap van.

Corus idem

 

Moraal van het verhaal;

Die TBSer die nu een woning heeft en deze kan betalen mede dankzij zijn 4 lampjes gaat minder snel gekke dingen doen. Onthoud goed, de meeste kunnen niet werken! En daar kunnen zij eigelijk niets aan doen.(ze zijn gewoon mal)

Waarom worden die junken zo goed onderhouden met gratis naalden en methadon, juist :)

 

Maar om terug te komen op je vraag;

Dat hangt af van het aantal planten dat je onder je 6 lampen zet en of je de stroom betaald op pikt.

Zet je 25 planten onder een lamp zal je hoogstwaarschijnlijk moeten schoffelen.

Heb je er 25 totaal, je betaald de stroom en het de eerste keer is, zal het hartstikke meevallen.

Het kost je alleen twee extra weken groeien. Dat moet je dan voor lief.

En als je een klein beetje nadenkt, is dat probleem snel opgelost :no

 

Succes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...