Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
janpet

DCS CLIMATE CONTROLLER

Recommended Posts

Hoi,

Ik vandaag deze DEZE fan controller opgehangen

nu draait hij op 20% maar als ik de temperatuur laat oplopen geeft hij op het display wel aan dat de ventilatiesnelheid oploopt, maar de afzuigers zelf doen dit niet ? iemand die hier raad mee weet.

 

BVD Jan P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder een bepaalde snelheid staan fans vaak maar een beetje te freewheelen, de meeste kun je maar terugregelen naar pak hem beet 30% als ik me niet vergis. Wat gebeurt er met je temperatuur, dat is het belangrijkste, want kleine verschillen in afzuiging voel je niet met de hand. Je kunt er ook eens een meter aanhangen om te kijken wat er met je output daadwerkelijk gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi whazzup

 

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb de temperatuur van 18 graden naar een 35 graden laten oplopen, het is een vrij simpel display

en hij geeft precies aan wat de temperatuur is en de actuele ventilatiesnelheid deze snelheid gaat (op het display) naar 100%. maar ik weet zeker dat de snelheid van de inblaas zeker niet 100% draait. (verschil zie/hoor/voel je duidelijk als ik de inblaas rechtstreeks op stroom zet).

 

BVD Jan P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken het apparaat verder niet, even met de leverancier bellen morgen lijkt me een goede oplossing :verrygood Zit niet iets van een wachttijd op of zo?

 

edit: als je hem met de standaardinstellingen aan zou sluiten zou hij inderdaad gewoon tussen 20 en 100% moeten regelen, wat gebeurt er met je afzuiging?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt garantie als je hem nieuw hebt gekocht. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja, morgen terugbrengen en effe een andere ophalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag bij GS geweest, meteen een nieuwe meegekregen zonder gezeur.

 

topic kan gesloten worden. bedankt voor reacties

 

Jan P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...