Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

panjaabie

klein hok met 2x600 watt hps

Recommended Posts

hey,

 

ik ben bezig met de bouw van een kweekhok van 1.10 x 2.00 en met een schuin dak dat oploopt van 1.20 tot 1.80

 

nou zit ik zelf erg te twijfelen of ik moet gaan voor een 1000m3 afzuiger en gewone kappen of cooltubes

 

het lijkt me duidelijk dat ik cooltubes nodig heb zo op het eerste gezicht maar een 1000m3 afzuiger zou toch wel de temperatuur onder controle kunnen houden?

 

P.S. jah ik weet het is echt zo'n amateuristische noob vraag :lol: maar ik zou graag wat objectieve meningen horen van mesnen die kennis van zaken hebben

 

panjaabie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo , als de maten 1.10m breedte zijn en 2.00m lengte zijn zou ik voor de gewone kappen gaan ,

cooltubes houden wel wat licht tegen en met 1000kub zal dit geen probleem opleveren .

 

grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah daar maak ik me ook niet zo druk om, het gaat me meer om het schuine dak dat oploopt van 1meter20 tot ongeveer 1meter80

 

zou ik gewoon een hok hebben van 2 meter hoog dan zou het makkelijk lukken ja maar met dit dak mis ik toch een flink stuk i nde hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

kappen zou ik gebruiken.

cooltubes zijn een noodgreep.

 

succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

kappen zou ik idd ook zeggen , maar........

zou je in deze ruimte dan niet zo hard moeten afzuigen dat je je LV weer niet hoog genoeg krijgt??

dit probleem heb je dan met cooltubes weer niet toch?

 

greetZZZZZZZZZZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm jah maar dat lijkt me alleen in de eerste week een probleem als ik met stekken zou werken

 

tijdens de bloei wil je toch geen hoge LV hebben :lol:

 

en dat probleem heb ik liever dan de 10% lichtverlies van de cooltubes

 

kortom: ik ben overtuigd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gaat SCROGgen dan heb je je hoogte probleem ook in de hand.

Eventueel Adjust-a-Wing kappen nemen om nog wat dichter op je gewas te zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...