Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Meeoi

Wanneer oogsten ?

Recommended Posts

Hallo WF-ers,

ik heb sinds half juli mijn Church plant verduisterd, na een tijdje ben ik gestopt met verduisteren omdat de plant al goed in de bloei zat.

Nu zitten er aardige topjes in maar ik weet niet wanneer ik moet oogsten, ik geef de plant gewoon kraan water.

ik heb wat foto's gemaakt met een loep, misschien kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze plant ongeveer kan oogsten.

gallery_11842_8285_295241.jpg

gallery_11842_8285_1280482.jpg

gallery_11842_8285_191432.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

verplaatst naar outdoor beginnersvragen

 

reken rustig 10 weken bloei en ga dan eens kijken of de trichomes melkachtig worden. Dit mag nog wel even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal gezien als de haartjes voor 70% bruin zijn is het tijd om te oogsten.

Edited by tixirius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruine verkleuring kan dacht ik ook veroorzaakt worden door regen/kou of teveel watergift oid. ... Dus de trichs zijn echt beter om op te vertrouwen :P

 

 

Ciao,

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat ik altijd doe, gewoon onthouden wanneer ze in de bloei gegaanzijn, mijn planten hebben 7/8 weken nodig in de bloei, als het zover is bekijk ik de boel en wacht ik met oogsten een weekje totdat ik een topje rot zie, rot is gehele plant oogsten.

 

niet de meest ideale manier want je moet de gehele plant dagelijks controleren, nu vind ik dat wel leuk dus dat zit wel goed. Ook als ik bomen heb dan is het veel knipwerk op 1 dag.

 

maar ja je mot wat he?

 

succes ermee enveel smoke plezier straks.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...