Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cazzen

hoeveel plantjes per m²

Recommended Posts

hoi iedereen.

 

Tis weer een tijdje gelede dat ik iets gepost heb maar heb een vraagje!!

 

hoeveel plantjes kan je best zetten in men aardebak!!!

 

afmeting bak 1.25m op 1.25m

 

Had er nu 38 instaan en maar 300gr er af gehaald met heruaia van sannie :P

 

Vorige had ik er 27 staan en met 410gr afgehaald. grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

38 planten op 1m2 logisch dat uw opbrengst zo laag is ... plantengroen verdringt elkander van't licht

 

Ik zet 5 plantjes op 1m2 in 25l potten en bakkie staat aardig vol

 

PS 38 planten hoeveel literpotten gebruik je?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan in een aardebak van 1.25 op1.25m en 45 hoog en niet in potten.grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi daar

ik zou er vijf zetten

val je ten alle tijde binnen het gedoogbeleid

en kwa opbrengst maakt het geen hol uit of je dr 5 of 25 zet

het duurd hooguit 2 tot 3 weken langer met voorgroeien

lekker scroggen voor een laag en vol veldje

 

greetZZZZZZZZZZZzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er 10 van maken dan is je scrogveld sneller vol en mocht er 1 uitvallen of tegen dan trekt de rest het wel recht

Hoeveel licht hangt er boven eigenlijk ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hangt nu een 600watter in binnekort komt er een 400w bij.

 

Dus jullie zeggen scroggen met een 10 a 15 plantjes in men aardebak.

 

wat zou ik er dan afhalen van gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat zou ik er dan afhalen van gr.

 

 

licht = gewicht

 

beginner: 0.0 tot 0.5 gram per watt

gevorderde: 0.8 gram per watt

topper: meer als 1.0 gram per watt.

sommige komen na 10 jaar nog niet boven de 0.3...so how green are your fingers...?

 

of je er zomaar 400 watt bij kan hangen weten we niet aan de hand van je gegeven info, want je moet wel ideale omstandigheden voor de dames blijven benaderen natuurlijk...

 

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus jullie zeggen scroggen met een 10 a 15 plantjes in men aardebak.

ik zeg: als je productie wil dan 25 per m2 dan hoef je bijna niet voor te groeien en niet te toppen/fimmen en dus draai je de meeste rondes per jaar en dus de meeste grammen gemiddelt per dag.

 

ik zeg: als je naar de strafmaat kijkt dan minimaal aantal en veel toppen/fimmen en voorgroeien...

 

ik zeg: tis JOUW feestje !! :P

 

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze om en om zetten in een aardebak;

3-2-3-2, in totaal dus 10. Hebben ze mooi de ruimte, en staan ze niet direct naast elkaar :P

 

succes, green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

En 15 op een m3?

 

3-2-3-2-3-2 is dat wat?

 

Of kun je dan beter voor 4-3-4-3 gaan?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit de opstelling van het Nederlands elftal?

 

4-4-3 en Dirk kuyt in de spits :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of kun je dan beter voor 4-3-4-3 gaan?

Grtz Guesswho?

 

 

Ik zou het houden op 3-2-3-2. Mooi overzichtelijk, kun je goed je dames inspecteren! Ze hebben mooi de ruimte. 4-3-4-3 is natuurlijk ook een optie :) . Die keuze laat ik aan jou :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek met 2 tot 4 planten per 600 watt lamp, en gebruik op 2,8m² 2x 600watt in adjust-A-wing. Kan niet zeggen dat ik op deze manier al een slechte oogst heb gehad. Meer planten per m² brengen niet meer op en brengen ook niet meer oogst zekerheid, als je niet 1 plant in leven kan houden voor 9 weken of langer, lukt je dat niet beter met 30.

 

Scrogge is pracht manier om in een hok met hoogte problemen toch mooie oogsten te draaien, het is niet noodzakelijk opbrengst verhogend, zeker niet als je hoogte genoeg hebt en daardoor het overschot aan warmte makkelijk kan afvoeren.

 

Paar voorbeeldjes:

Dit waren 4 Herijuana's op batmix zonder bijvoeden op 1,5m². De run uit zaad met 4 Sour Neville op 1,5m² was ook zeer bevredigend, er zat me daar een topje Sour Neville tussen, hier zijn 4 Sour Neville's op 2,8m².

 

Dus ik blijf met veel plezier binnen het beperkende aantal van het gedoogbeleid kweken. Zo even kleine :P met Skubba draaien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou het houden op 3-2-3-2. Mooi overzichtelijk, kun je goed je dames inspecteren! Ze hebben mooi de ruimte. 4-3-4-3 is natuurlijk ook een optie :) . Die keuze laat ik aan jou :P

 

green-lady

 

 

Vanuit diverse oogpunten zijn 5 planten prima.

Bij 600 wat moet je daarmee plm 450 a 500 gram trekken.

Justitiël blijf je dan ook binnen het gedoog beleid!

 

Veel succes toegewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, binnen het gedoog beleid, maar als ze langskomen ben je wel alles kwijt :yummy: .

Er mag nl. geen lamp boven en geen andere hulpmiddelen gebruikt worden voor het gedoogbeleid.

En als je 5 planten buiten hebt staan, en het worden van die gigantische bomen,....... ja, dan val je er ook weer buiten :P . Het gedoogbeleid rammelt aan alle kanten.

 

Dus..... alles met een lamp erboven is "illegaal" (en dus geen gedoogbeleid :blink: )

 

Duidelijk zo? .....Mooi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee green-lady niet klaar en zeker niet duidelijk. Er is ook nog zoiets als hobbymatig en al die onzin maar dat maakt het er ook niet duidelijker op.

 

Het ging over wat beste werkte per m², nou voor mij is dat 2 tot 4 planten, ik zeg echt niet dat het daarom voor iedereen het beste werkt zo :P Er zijn zoveel wegen naar Rome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er 5 op 2,4m2 staan met 3x 600w erboven en dat gaat prima, al zeg ik het zelf. En volgens mij maakt het ook niet zoveel uit of je er 15 20 of 5 hebt staan. Wat opbrengst betreft. Het enige verschil is tijd.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Dr. Livingstoned leuk dat je hier even een linkje dropt naar je Herijuana kweek topic. Ik was al opzoek gegaan naar growverslagen over dit soortje maar die van jou had ik nog niet gezien. Ik heb momenteel zelf Herijuana in de tent staan en kijk nu helemaal uit naar om die sneeuw topjes over een tijdje in een joint te stoppen en op te smoken. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op mensen plaats uw aantal per m3

En wat bij u het beste werkt

 

Net als de TS ben ik hier wel benieuwd naar

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee green-lady niet klaar en zeker niet duidelijk. Er is ook nog zoiets als hobbymatig en al die onzin maar dat maakt het er ook niet duidelijker op.

 

Lees de berichten maar in de "nieuws-sectie". Dan klopt het precies wat ik zeg :) .

Het blijft toch een wazig geheel, dat hele beleid. Ze hebben er geen vaste richtlijnen voor, de homo's (lees de overheid/ politie) Het is maar net hoe de wind waait :yummy: .

 

Jouw manier van 2-4 per m² kan ook heel goed. Als je beneden de 6 blijft hou je je aan de "regels". Als ze je wel snaaien, dan hou jij je voor de rest van de domme, want we weten niet beter :P . (toch)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kom op mensen plaats uw aantal per m3

En wat bij u het beste werkt

 

Net als de TS ben ik hier wel benieuwd naar

 

Grtz Guesswho?

 

 

Hoi Cazzen en Guesswho?

ik had 28 planten in 3 ltr potten op 0,6 m².

Deze stonden onder TL (T5 / 540watt)

Het resultaat was goed.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, binnen het gedoog beleid, maar als ze langskomen ben je wel alles kwijt :yummy: .

Er mag nl. geen lamp boven en geen andere hulpmiddelen gebruikt worden voor het gedoogbeleid.

En als je 5 planten buiten hebt staan, en het worden van die gigantische bomen,....... ja, dan val je er ook weer buiten :P . Het gedoogbeleid rammelt aan alle kanten.

 

Dus..... alles met een lamp erboven is "illegaal" (en dus geen gedoogbeleid :blink: )

 

Duidelijk zo? .....Mooi :)

 

Volgens de controlerende instanties tellen er meerdere feiten mee, namelijk tap je illegaal stroom, voer je je planten automatisch oftewel is er spraken van een proffesionele kwekerij, en het belangrijkste waar ben je woonachtig omdat het optreden nogal verschilt (willekeur) per regio.

Gedogen is feitelijk onzin!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gedogen is feitelijk onzin!

 

Dat klopt als een bus!

Wil je safe kweken, dan moet je er 5 of minder in de tuin hebben staan, en ze moeten niet groot zijn want te groot vinden ze ook niet goed. Er is hier ook weer 1 maar..... en dat is dat de buren er geen overlast van mogen hebben (grote/stank etc.)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Greenlady,

 

Het gedoogbeleid is voor velen onduidelijk door al die growers die zogenaamd het recht wel kennen.

 

Het is de grootste onzin dat kweken onder een lamp per definitie niet onder het gedoogbeleid valt.

 

Uit het nieuws kun je maar weinig kennis halen.

 

Doc Livingstoned valt onder het gedoogbeleid.

Wij, hier in Eindhoven, vallen onder het gedoogbeleid.

 

We zijn niet allemaal criminelen.

Ons niet scheren over jouw kam.

 

Gelukkig hoefden wij alleen justitie te overtuigen van onze opzet.

En dat is ook gebeurd.

 

Lampen betekenen een strafverzwarende omstandigheid.

Laat maar eens door een jurist uitleggen wat dat betekent.

Eentje die er verstand van heeft.

Dan weet je meteen waar de uurtarieven vandaan komen.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Gedoogbeleid is de Nederlandse vrijheid voor Cannabis consumenten en kwekers(voor eigen gebruik)

Is dat onzin????????????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...