Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3quattro

Wie durft nog in een Huurwoning

Recommended Posts

Ik wil in men huurwoning gaan kweken maar ben een beetje bang voor de gevolgen mocht ik gepakt worden.

 

Zijn er hier mensen die het doen/deden en hebben jullie tips ?

 

Als je die berichten leest schrik ik toch wel van de ellende die je kan krijgen als je gepakt word !

 

 

als je niet opvalt met dure aankopen dus normaal blijven functioneren.

niet erover opscheppen en vooral zorgen voor dat niemand iets ruikt (goede afzuiging is een must) en dat niemand het fele licht ziet als je gaat kijken

groetjes Pepperstick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punt 1: Netjes je stroom betalen, als je het bij 4 á 6 lampen houd ,leverancier bellen en aangeven dat er een airco is geplaats en een infra rood cabine bv.

 

Punt 2: Veiligheid voor alles, dit zal meewegen in je veroordeling. Dus voldoende automatiche brandblussers, geen jip en janneke aansluit stijl, dus vergeet je aarde niet en je arendhulsjes , zeker alles nog eens extra af.

 

punt 3: allen puntjes secuur op de I plaatsen, bv potgrond of andre grote delen in een keer in dozen of andre undercover vermoming, bv via een steekwagentje na binnen rijden, scheelt je veel.

 

punt 3: klep dicht tegen iedereen, en draaaaaiuhhhhhhhh maar.

 

:) (ps. met 4 á 6 lampen heb je die s3 ook zo bij mekaar :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het komt er dus op neer dat je 9van de 10 keer gewoon zwaar de lul ben in een huurwoning? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh.....jij bent hier al sinds het jaar 2004....dus eigenlijk moeten wij dat aan jou vragen.... :P

wij rijden in een boodschappenwagentje.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar boodschappenwagentjes zijn er ook in alle varianten! Ik rij bijv. een grote boodschappenwagen :) .

Kan dat klereding geen eens normaal kwijt in een parkeervak :P

 

green-lady, (we kunnen beter overstappen naar "maaltijdservice aan huis" :yummy: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wens is de vader van ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

ik ben de vader van.........'n dochter en wens................'n nieuwe auto <_<

deze doet 't niet meer :j

gallery_13235_6918_326239.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel was de slooppremie ook al weer?

Dan is ie nog best wat waard.

Aan de andere kant, hebben wij vaak in lelijkere hotboxen gezeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

die sloop premie!!

dat is dacht ik toch alleen als ik 'n NIEUWE auto koop :D

 

en dan nog....

1000 euro slooppremie of lachende spelende kindergezichtjes <_<

waar denk je dat ik voor zou gaan ;)

als ik geld heb voor 'n nieuwe auto kunnen die 1000 euro er ook nog wel vanaf :j

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lieve schatjes , sloop papas auto maar, want we houden van jullie....

 

sjemig.....verwende kids tegenwoordig.....ik had vroeger 1 dinky toy.... :lol: en blij dat ik dr mee was.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo slopen

gebruik je kinderfantasie van vroeger <_<

 

hoezo tegenwoordig

ik hing 30 jaar geleden altijd in het weekend op de sloop

m'n groooooote broer was automonteur en rommelde altijd zelf aan z'n auto's dus was hij vaak op de sloop te vinden

en gezien ik altijd meemocht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De wens is de vader van ..........

 

Week nie ?(ben benieuwd)

 

Ja, maar boodschappenwagentjes zijn er ook in alle varianten! Ik rij bijv. een grote boodschappenwagen :lol: .

Kan dat klereding geen eens normaal kwijt in een parkeervak <_<

 

green-lady, (we kunnen beter overstappen naar "maaltijdservice aan huis" :j )

 

Maar Green lady jij kweekte toch ook in een huurhuis ben je dan niet bang om op straat gezet te worden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het komt er dus op neer dat je 9van de 10 keer gewoon zwaar de lul ben in een huurwoning? <_<

hoe zo? 1)particuliere huurbazen zat....

en 2) tegenwoordig zijn de koophuizen niet te slijten op de markt en zijn die 2 huizen bezitters hardstikkeblij met een tijdelijke huurder voor niet te veel... toch?...er zijn straten zat, waar er 3 te koop staan al 2 jaar...bij de makelaars staat dan vaak te koop enof te huur...dus maakt niet uit.. als je maar met geld kom...

er zijn meer huurhuizen als kerken...

tja..misschien geen huursubsidie als je dat bedoelt.. en in optie 2 valt niet te hobbieen met die 2 kijkers per jaar..

imo

ps:"zwaar de lul"...daar versta ik onder...wonen bij je schoonmoeder of in een doos... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

so? nou ff mijn mening...

 

Ik vind dat een woningvereniging niet politie mag spelen en dus ook niet mag gaan bepalen als een huurder de opiumwet overtreed of niet (met uitzet sancties)

 

stel dat ik in een huurhuis tomaten kweek....

 

onder de zelfde omstandigheden als wiet , afzuiging, filter , lampen enz.

 

als ik dan 2 of 3 x de anoniemetiplijn bel en de politie dan "groots" een inval doet en.... mijn tomaten vind

DAN BEN IK DUS EIGENLIJK NIET FOUT BEZIG.

 

 

nu komt het... het enige verschil is toch dat ik tomaten heb staan en geen wiet?

 

ik ben bedrijfsmatig bezig, heb lampen branden, filter de lucht en gebruik net zo veel stroom.

dus alle gevaren (waar ze zich op verhalen) zijn het zelvde alleen het groen is anders.

 

 

dus..... de woningverenigingen spelen politie.

 

 

als het zo is dat ze mijn dan niet uit het huis gaan gooien omdat ik dus 5 tomaten heb staan in de plaats van 5wiet plantjes .

dan is dat toch echt wel jurisprudentie voor alle andere telers die met wiet gepakt worden of niet dan??

 

of zullen ze mij ook uitzetten met tomaten

Edited by gider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi vraag

 

Ik denk dat als ze aan kunnen tonen dat je bedrijfsmatig bezig bent in een huurwoning je zo wie zo een "slecht huurder" bent

En ze een uitzettingsprocedure kunnen starten

 

Maar as grow is hier beter in thuis en kan ons hier vast meer over vertellen

 

Dampende groet Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede morgen dudes,

 

Als je kijkt naar rechterlijke uitspraken wat een goede reden is om het huurcontract te ontbinden zie je de volgende omstandigheden:

 

a ) gevaarzetting, de woningcorporatie moet stellen en bewijzen dat sprake is van een onveilige situatie

b ) overlast, dus op aangeven van je lieve buren

c ) criminele activiteiten, dus als je installatie niet binnen de gedoognorm valt of je gebruikt voor commerciele doeleinden. (Een strafrechtelijke veroordeling is bewijsmateriaal voor de woningcorporatie)

 

De bewijslast ligt in beginsel bij de woningcorporatie.

De woningcorporatie kan feiten aanleveren zodat de bewijslast weer bij de huurder ligt. Bijvoorbeeld als met de elektriciteitmeter is geknoeid. Dan moet de huurder zijn onschuld bewijzen.

 

Stellen is geen bewijzen.

De woningcorporatie moet het gestelde wel onderbouwen met feiten.

 

Als hier niet aan is voldaan, wordt het voor de rechter lastig om het huurcontract te ontbinden.

Wel natuurlijk als nog andere omstandigheden een rol spelen, bijvoorbeeld huurachterstand.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijke taal zo <_<

 

Dampende groet Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh....als je reeds opgerolt bent.. dan is van A, B EN C geen sprake meer....

 

is uitzetting dan niet een vorm van dubbel bestraft worden? ( in verglijking met een eigen koophuis situatie?)

 

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Pluk de Dag,

 

Klopt,

De rechtspraak kent ook een voorbeeld waarbij iemand precies daarom onder de ontbinding van het huurcontract uit is gekomen.

Gewoon de rechter lief aankijken en zeggen dat je het echt nooooit meer doet.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

"Zeg het voort, zeg het voort "

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus klep dicht en draaien !! <_< :lol: bericht 6 31 Aug 2009, 18:52 VAN ERT

 

 

genomineerd als beste kreet van 2009 !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...