Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
patrickman

bladprobleem 4e week bloei

Recommended Posts

beste medekwekers heb problems en deze keer geen idee.

 

pp op all mix goede groei gehad en erg weinig voeding gegeven bio canna 1 fles dopje op 10 liter

geef de heele rit water uit de sloot elk jaar weer.

 

nu gaan de bladeren in de toppen goed maar de groote bladeren gaan in snel trein achteruit geel/verdoren

 

in de 2e week bloei ben ik begonnen met 2 keer in de week 1 fles dopje op 10 liter BN grond

dat is de voeding meer niet

 

alvast bedankt voor de hulp

 

med_gallery_10835_8745_541467.jpg

 

med_gallery_10835_8745_181533.jpg

 

med_gallery_10835_8745_91169.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel ml is een dopje???

 

en hoevaak hoeveel staat er oop je fles voeding dat je moet geven bij jou soort grond? (denk all mix wel redelijk vruchtbaar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

was ook mijn eerste gedachte, maar zoveel ken ik er nou ook niet van..

 

stikstof moet voldoende in je groeivoeding aanwezig zijn, dus geef daar eens terug wat van zou ik zegge..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent de zoveelste met hetzelfde probleem, je hebt een tekort aan stikstof, je hebt een veel te kleine pot. Overpotten naar volle grond of grotere pot (50l+) gebruik aarde van de growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjulliewel de stikstof ga ik zeker proberen

 

de groote staat in een 50 liter kuip de wat kleinere in 30 liter daar ligt het niet aan want daar staan ze elk jaar in

en dopje van een fles is 20 ml volgens de fles mag ik 40 ml 2 keer per week op 10 liter geven maar probeerde het rustig op te bouwen

 

en ik gebruik altijd all mix (grond van de growshop)

 

bedankt voor de hulp

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kutvogel:je hebt gelijk man,je weet het wel :)

@patrickman:het is old-school stikstofgebrek yup,yup>trekt wel bij met groei-voedinkie

om tekorten te voorkomen kun je altijd buffertabletten halen(Sannie's Shop) scheelt kopzorgen voor volgend jaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e kweek, dus nog geen ervaring, maar 4 jaar lang meer dan goed voor je is op wietforum rondneuzen doet ook wat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
dankjulliewel de stikstof ga ik zeker proberen

 

de groote staat in een 50 liter kuip de wat kleinere in 30 liter daar ligt het niet aan want daar staan ze elk jaar in

en dopje van een fles is 20 ml volgens de fles mag ik 40 ml 2 keer per week op 10 liter geven maar probeerde het rustig op te bouwen

 

en ik gebruik altijd all mix (grond van de growshop)

 

bedankt voor de hulp

 

groet

 

ben benieuwd vandaag begonnen naast de bio nova die ik al gebruikte nu de stikstof gehaald en vandaag voorzichtig toegevoegd (fluorizerend groen :P)

na een week laat ik het jullie weten nogmaals bedankt

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook bionova heb het gevoel dat deze voeding de plant niet volledig in haar stikstof behoefte word voorzien in een speciale periode...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...