Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sopranos

Jamaicaan buiten 2009

Recommended Posts

Nou zit ik vaak te lezen en te genieten van de foto's van andere, dus wordt het wel eens tijd om ook weer eens wat in de buiten sectie te zetten.

 

Ben nu al weer een tijdje bezig met dit Jamaicaans plantje, en moet zeggen dat het nog steeds meer een stabiel plantje aan het worden is. Dit is alweer de tweede kruising 1 op 1 van dit soortje en ze blijft de zelfde symptomen te houden. Zoals kleur en opbouw en het tijdsbestek dat deze vrouw in de bloei gaat! Heb wel door dat de geur beter en sterker wordt.

 

Had er eerst wat meer buiten staan maar moest dat een beetje gaan minderen i.v.m. de heerlijke wietgeur die er van af kwam, vonden de buurt bewoners. Heb ook al advies gekregen dat me filter niet goed werkte, maar toen uitgelegd dat ik niet binnen bezig was (toch leuk een attente buur). Dus heb ik er nu nog maar één in de tuin staan.

 

Voeding is de canna lijn met een plagron light mix en het water wat uit de kraan loopt.

 

Heb al een paar zaadjes kunnen ruilen met mede forum leden, maar zie nog steeds geen toppen in verslagen voor bij komen van deze zaadjes. Dus laat ik zelf maar weer eens zien wat er gebeurt na 4 weken verduisteren.

 

Ze heeft al een spruzit kuur gehad i.v.m. met luis en andere zuigende beestjes, ze heeft wat blad schade maar dat mag de pret niet drukken.

 

Dit zijn voor mij alweer veel te veel woorden dus gaan we nu maar over naar de plaatjes:

 

gallery_13519_7515_3257.jpg

 

gallery_13519_7515_55558.jpg

 

gallery_13519_7515_24845.jpg

 

gallery_13519_7515_53715.jpg

 

gallery_13519_7515_13856.jpg

 

gallery_13519_7515_2742.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooie plant!

 

Is het gewoon een jamaicaanse landras, die je van daar hebt verkregen? Zou wel mooi zijn zo'n puur soortje. :D

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plant. Ziet er erg lekker en gezond uit.

 

En ja, buiten filteren is vrij lastig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ziet er idd mooi uit, maar ben ook benieuwd of dit een Jamaicaans landras is of gekruist met NL genetica!!! ;)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Level : Yep deze zaadjes heb ik inderdaad van een boer gekregen toen ik in Jamaica was op vakantie.

 

@Roald : Is inderdaad lastig, mar het ruikt heerlijk hier, vooral als het een klein beetje heeft geregend.

 

@elmanito : In deze batch zit absoluut geen andere genetica in vermengt, heb drie andere bestuivingen gedaan allemaal binnen en daar zit wel PP genetica in maar daar moet ik op een ander tijdstip mee verder. Deze zaden zijn buiten geproduceerd op natuurlijke wijze, eerste keer per ongeluk omdat ik toen het verschil tussen vrouw en man nog niet wist en de tweede keer wel op voor bedachten rade gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Heb je nog zaden van die ene batch????

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie jamaican!

 

laat de plaatjes het woord maar voeren :D ;)

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito : Ja maar niet zoveel meer, daar wil ik volgend buiten seizoen weer een zaden kweek mee doen.

 

@Vlaanders : Ja klopt helemaal, er staan er nog twee op een andere locatie en die zijn rond april gezaaid die zijn een slag groter. Deze dame is door omstandigheden wat later in een grotere pot gegaan, en zij is ook later als vorig jaar het verduister project in gegaan! Scherp opgemerkt hou ik wel van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker stevig wijfie he.

 

En zo ver al :D

 

 

Ken het hele soortje niet maar het plantje op zich is knap stevig.

Doe niks meer met stekken, dat zaad is gewoon steviger.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet ook eens dringend op reis naar jamaica :(

 

vind het er echt een lekker plantje uitzien.heb ooit eens lekkere jamaica gerookt,de weed zelf was wat aan de donkere kant,maar man wat smaakte die :wave:

 

heb je deze al eens indoor gekweekt?ben wel benieuwd.

 

als je er ooit eens een zadenkweekje mee doet mag je me altijd pm'e om te ruilen :) :D

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ert : Zeker weten, ik hou ook wel van een beetje vrouwelijke stevigheid. Laat haar nog wel een beetje aanzwellen en dan maar weer eens zien hou ze eruit komt te zien ben wel heel nieuwsgierig!

 

@elmo : Het is niet echt goedkoop om daar heen te gaan maar als ik weer de kans krijg gaan ik zeker nog een keer, en dat zeg ik niet over veel landen waar ik ben geweest! En ja indoor ben ik er ook mee bezig geweest maar dat moet nog veel beter worden wan al doende leert men hoop ik maar.

 

Het is wel weer meer als genoeg letters op het beeld scherm dus hier maar weer een paar plaatsjes!

 

gallery_13519_7515_12025.jpg

 

gallery_13519_7515_23593.jpg

 

gallery_13519_7515_9533.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vandaag toch niet zo veel te doen, dus hier nog maar een paar poses van me meid!

 

gallery_13519_7515_32425.jpg

 

gallery_13519_7515_67243.jpg

 

gallery_13519_7515_141614.jpg

 

gallery_13519_7515_14636.jpg

 

gallery_13519_7515_342742.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...