Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

k.f.k's nieuwe ronde.

Recommended Posts

Hallo allemaal.......... :|

 

Ook ik was een van de gelukkige mensen die een Sample mocht ontvangen van onze Kfk,waarvoor mijn hartelijke dank gozer.!

 

gallery_14320_8411_2782983.jpg

 

Ik kreeg dus gisteren een envelop in mijn handen gedrukt,die op het eerste gevoel een paar kiezelstenen leek te bevatten. :)

Keiharde toppen,dat was zekerszz...en bij het uitpakken viel meteen op hoe deze toppen bezaaid waren met crystals.

Ook aan de binnenkant van de topjes is het een en al feest. :wacko:

Een prachtig wietje om te zien,dat is zeker.

 

Direct na het openen komt de bekende Amnesia lucht in mijn neus,die zwaarder,intenser is dan de meeste Amnees die ik heb mogen roken.

Een heerlijk geurtje die,zoals Nomar al proefde...een aardige gelijkenis met cola heeft. :lol: ,zeer apart

 

Voor mijn uitstapje naar Roosendaal,had ik voor onderweg een lekkere paffie bereid.

Lekker zitten achter het glas in de zon...met een Amnees van een goede vriend.

Genietend van het uitzicht....... :huh: ,een heerlijk rokertje zeg..bijzondere zoetige smaak,met een klappertje op de keel bij het inhaleren. B) maar geen hoestje.dus,...

 

3 uur later was ik dus weer thuis. :wacko: ,na een kort dutje op de weg terug ,was ik werkelijk waar weer op aarde.

Roosendaal heb ik gewoon niet bewust meegemaakt....echt een Trip,met allemaal kleine stukjes herinering.

een op en neer gaan gevoel van High en stoned/perfecte balans..het leek wel een droom.

Klere wat een powerwiet...met een vreselijk hoog afwezigheidsfactor...en voor mijn gevoel echt een beetje trippy. :wtf2: ,lang geleden dat ik dit had hoor.

Met recht een echte Amnesia,ondanks de kortere bloeitijd...

 

Kfk....Nogmaals hartelijk dank voor deze (werkelijk waar)Hemelse ervaring.... :) .

Groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk en daar doe ik het ook toch wel een beetje voor :wtf2: word er gewoon :wacko: van.

tis altijd mooi om te merken dat mensen mijn wietje kunnen waarderen en dat ik ze daar mee heb kunnen verblijden.

 

@Epancratius

dank je voor je test verslag kerel en ik kan me erg goed vinden in jou deskundig oordeel.

 

@adje34

het kan slechter he :wacko:

 

@Pukkeltje

hahaha sterk spul he z'n lekker homegrown wietje :lol:

dank je voor je inbreng vriend en ik reseveer weer wat voor je van de nieuwe ronde.

 

@Blommer

is er bij jou al iets binnengekomen ?

bij een goede vriend van mij wel en daarover volgt nog een test verslag.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de Amnees gerookt en proefde dat het echte Amnees is. ;)

Dikke top met poedersuiker overladen.

De geur is vanouds lekker en zwaar.

Het effect was zoals hoort B) .

De smaak was lekker maar voor een nog lekkerder effect zou ik een carbo-load product gebruiken.

Ik heb Amnees gerookt die daarmee gekweekt is en die komt iets zoeter over.

 

Mijn cijfer als echte Amnees roker is een dikke :tu 8,5.

 

Bedankt voor de test.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

rookverslag

er is al een rookverslag maar ik maak er ook nog een kleintje :lol:

soort: amneesia

grower: k.f.k

bloeitijd: 65 dagen

gallery_15404_4494_55284.jpg

 

uiterlijk: lekkere compacte en harde toppen, gedrenkt in een badje van trichomes :P

deze amnees ziet er uit zoals amnees er hoort uit te zien :rofl

gallery_15404_4494_172962.jpg

 

geur: ik had nog nooit zo een strijkzakje gezien tot ik er gisteren plots een in mijn bus kreeg :D ik goed rond het zakje aan het ruiken of er echt niets van de wiet te ruiken was en .... neee niks .

een mes genomen en een stukje van het zakje open gesneden en ja hoor ik rook het al direct the smell of sweet amnees kwijl kwijl :D

geen twijfel mogelijk dit is de echte amneesia zoals je hem in de shop koopt.

gallery_15404_4494_49807.jpg

 

smaak: tja hoe kan ik dit beschrijven ? gewoon super lekkere wiet , voor degene die hem al in de shop hebben gerookt kennen de lekkere smaak en geur wel :D

je smaakt ook dat de plantjes met veel zorg zijn behandeld :D

:D

gallery_15404_4494_55047.jpg

 

effect: net 1tje gerold van dit groene goud en lekker op gerookt.

het effect ondervind ik als een lekkere high in het hoofd.

oogleden worden worden precies wat warmer en alles gaat wat trager :D

goed wietje om de dag mee te starten.

:D

gallery_15404_4494_28026.jpg

 

oordeel: ik ben toch wel redelijk verzot op de amneesia (haze) en heb ook al geprobeerd dit soortje te vinden en had zaden gekocht.

deze zaden waren amneesia haze van roial queen, amneesia van hy-pro en nog een andere amneesia waarvan 10 zaden 10 € kosten dus het proberen waard.

de smaak of geur van de amnees van roial queen heeft dan ook niks maar dan ook niks weg van deze amneesia .

de amnees van hy-pro had ook niet echt een herkenbare smaak van echte amneesia.

en de goedkope zaden daar zat een heel klein beetje de geur in en smaak van amnees maar niet zoals deze.

dit is een lekker soortje dat er goed uit ziet, en door k.f.k het zo elke keer zien te kweken lijkt het wel een makkelijk soortje te zijn om te kweken maar oordeel maar niet te snel :D

k.f.k je kan er wat van kerel :D

ik geef deze wiet een dikke 9.4

 

thanks voor de lekkere tester .

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D nou nou nou :P ik begrijp uit jullie test verslagen dat het een goed wietje is :rofl

bij deze wil ik jullie voor de mooie test verslagen bedanken :lol:

en verder iedereen die een steentje aan dit topic heeft bijgedragen ( en ook die het gevolgd hebben ) bedankt :D

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...