Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
E.T.

16 x snowwhite onder 600w, eerste binnenkweek!

Recommended Posts

Hallo!

 

Ik ben niet nieuw hier op het forum, ik post (erg) weinig, maar lees veel. dit al wel zo'n 4 jaar. Ik vond het best spannend om hier toch een topic te openen over mijn toekomstige binnenkweek, je weet wel risico's ets etc, maar weet dat er veel mensen zijn graag willen helpen om een kweek van afstand te kunnen begeleiden, advies geven, mijn vragen te kunnen beantwoorden en mijn topic te bewonderen etc etc U know!

 

Mijn opzet:

 

Fancontroller

VSA

600w lamp

CAN9000BFT KOOLSTOFFILTER SMAL 400 M3 63 CM HOOG

BOX SILENT AIR 500 M3

DAVIN DV-12 SCHAKELKAST

 

dit alles komt in een ruimte van 120x120x230, waar ik nu nog druk mee aan het bouwen ben en die ik hopelijk van het weekend af en operationeel heb.

 

Hierin komen te staan : 16x snowwhite in 11 liter potten met aarde.

 

was eerst van plan een lekbak van 100 bij 100 te kopen, maar die kan ik niet vinden. Ik maak dus een soort bak van vijverfolie om ze van onderaf water te kunnen geven. De uitblaas gaat uit het dak door een schoorsteen, helaas is de diameter hiervan maar 105mm, dus hoop dat het goed komt watbetreft het geuid dat de ujitblaas gaat maken in combinatie met de buren.

 

Foto's volgen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een lekbak kun je ook even bij een bouwmarkt kijken, daar heb ik namelijk ook lekbakken weg van

100x100 voor wasmachines.

En anders even op marktplaats bij wasmachines zoeken op lekbak, keuzes genoeg d8 ik.

 

Sccs met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas, t gaat allemaal niet meer door. sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...