Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

karpertje666

welke voeding adviseren jullie

Recommended Posts

zeer geachte mede hobbyisten

 

ik heb een x aantal plantjes staan waarvan de foto's nog volgen.

 

Morgen moet ik eventjes naar de GS voer voeding,.

mijn vraag is dus welke voeding zou jij nemen.

ik noem zo de planten op. maar ik wil eerst ff dit kwijt AUB geen reacties van er zijn zoveel topics hier over of gebruik de zoek functie dat heb ik gedaan namelijk heb in de winter me enkel gebroken en volg sommige van jullie stilletjes.

 

ik heb staan 6 lowriders van sannie shop 5 jackberry x bleukronic die er gratis bij zaten ( ik heb 4 zaadjes van lowrider bewaart om in de winter wat te proberen

en 3 zaadjes die in de wiet zaten van de shop .

 

foto's volgen en misschien dat ik op een verkeeerde manier deze topic gestart heb. exuces daar voor maar geef me advies inplaats van te zeuren

 

 

 

 

vr gr karpertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi karpertje666

 

Ik wil je Hesi voeding adviseren.

Als je de hele voedingslijn koopt (+- 70 euro) hoef je geen PH/EC meter aan te schaffen dit komt omdat Hesi de PH/EC zelf in je medium regelt.

schema

 

Wat ik je ook wil adviseren als je voeding hebt gekocht om niet direct de hele dosis te geven, begin met de helft en kijk hoe je planten hierop reageren.

 

Ik wens jouw veel succes met het uitkiezen van je voeding...

 

ps: volgens mij is er helemaal niets om over te zeuren... :rolleyes:

 

J4E

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

 

dankje junkie,,,, enmet zeuren bedoel ik eigenlijk wat op veel forums op internet voorkomt dat alsje een tpic start om iets te vragen krijg je gebruik je zoekfunctie... weet ik ook wel :rolleyes: alleen is dit wat sneller en krijg je meer specifiek antwoordt op je eigen vraag zeg maaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@karpertje666

 

KLIK HIER

dat gedeelte heb je maar overgeslagen met lezen!!

dat was schijnbaar al teveel moeite :rolleyes:

 

ik vind het zelf steeds zo triest om over 1 onderwerp steeds dezelfde vragen zien terug te komen

vandaar word er ook vaak gezegd: gebruik de zoekfunctie

 

ouwe van dage en bejaarden krijgen stamppot en puree zodat ze niks hoeven voor te kauwen,

steeds meer nieuwelingen komen met dezelfde vragen als de bejaarden en ouwe van dage....

ze willen alles voorgekauwd hebben,

zelf prakken tot puree kost teveel moeite :P

 

en lees er het forum maar eens op na zodat je zelf ontdekt hoevaak steeds dezelfde vragen worden gesteld!!!!!!

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed , gezeurd is er al genoeg tegen je dat zal ik dan maar niet meer doen :rolleyes:

 

Misschien kun je wat vertellen over je setup

 

Is dit binnen of buiten

Wil je chemisch voeden of spreekt organisch je meer aan?

Ga je ph en ec meten?

Welk medium komen je planten in te staan?

Enz enz

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ angel ja dat had ik niet gedaan sorry daarvoor..

 

maar van de zoekfunctie vind ik zo irritant als ik BV lowryder intyp dat ik bladzijdes vol krijg

 

 

 

@geusswho

 

uhm setup ik weet niet of ik het zo mag noemen als ik naar de meeste kijk.

 

ik woon net 2 maandjes op mezelf dus ben nu heeeel simpel begonnen, me ouders zijn zeeer anti wiet die denken dat je er die dingen van gaat doen als je een pilletje neemt

 

nou komt die dan he

 

ik heb 2 haze x skunk plantjes in een chemo box zitten er ging ongveer 50 liter cocopeat in met een liter pot grond en een blok coco pot grond van 10 liter ( die dingen die je moet laten weken ) ( kep gaten geboort )

 

verder heb ik 6 lowryders die nu in kleine bakjes staan van 1 of ander gamma plantje ( fotos volgen hier van ff wachten op het wijffie vragen of ik de andere fotos die er op staan mag wissen ) en dit bevat de zelfde grond als waar de haze plantjes in staan

 

en voeding heb ik net gekocht is terra vega en terra flora . en wat ik al had zijn de buffertabs van sannie..

 

owja en vergeten ik had laatst wiet 2 zakjes zaten 8 zaadjes in waarvan ik er 3 heb ontkiemt die andere bewaar ik.

 

 

 

PS het verslagje gaat in een andere topic komen nneem aan dat het ook moet :rolleyes: :$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee duidelijk zo

 

Ben zelf ook klein begonnen

Kijk je leert altijd wel wat , gaat er gewoon om dat je lekker bezig bent en geniet van je planten

 

Maar kweek je binnen of buiten?

Ehm en je gaat buffer tabletten gebruiken?

Dan hoef je geen vega voeding te gebruiken

Ze moeten dan toch zeker tot week 3 van de bloei zonder voeding kunnen

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoiiii

 

 

Wat zit je nou te zeuren :rolleyes: op dit forum moet je nietssss :P

 

Succes

 

 

J4E

Share this post


Link to post
Share on other sites
Okee duidelijk zo

 

Ben zelf ook klein begonnen

Kijk je leert altijd wel wat , gaat er gewoon om dat je lekker bezig bent en geniet van je planten

 

Maar kweek je binnen of buiten?

Ehm en je gaat buffer tabletten gebruiken?

Dan hoef je geen vega voeding te gebruiken

Ze moeten dan toch zeker tot week 3 van de bloei zonder voeding kunnen

 

Grtz

 

 

het is deels buiten deels binnen de stand van me huisje is voor de zon niet zo geschikt to 5 uur is die voor nu en ff na half 6 op balkon dus ik draai ze met de zon mee ik had zelf verzonnen dat het goed is en de stammen zijn best dik en buigzaam als het echt warm is net als laatst dan zet ik de ventilator aan en anders als ze op balkon staan krijgen ze wind uit zee dus die is best hard ik heb ze verstevigt met hengelsteunen :rolleyes: ze houden het goed

 

 

als de fotos er zijn en dan ga ik ff kijken ik dat er op moet zetten dan hoor ik graag je oordeel

 

 

 

sluit deze maar start een nieuwe topic ivm verslag dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites

voedingsadvies? Da's net zoiets als vragen welk merk bier moet ik drinken? "Mijn omstandigheden zijn: ik heb dorst en het is warm." :P

 

Even over de zoekfunctie: wat ik irritant vind is dat leden niet 3 minuten de moeite nemen om te leren hoe ze die zoekmachine moeten gebruiken, en dat ze bovendien later nog toegeven ook dat ze te lui zijn.

 

Is het daarom ook dat je nog geen voorsteltopic hebt gemaakt zoals je vriendelijk is verzocht om te doen toe je lid werd en bovendien in iedere sectie als mededeling te lezen staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...