Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fakkelbrigadier01

nu nog overpotten?

Recommended Posts

Ik heb 4 haze planten staan in 11,5 liter potten

Ze zijn nu allemaal ongeveer 75 cm hoog maar groeien naar mijn mening niet echt meer.

Kan ik ze nu nog overpotten in grotere potten of heeft dit weinig zin meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je haze zal nog lang niet de bloei in schieten, tenzij je verduisterd?

 

Overpotten naar potten van 40L+ zal ze wel goed doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha oke, ja ik heb hier nog 25 liter potten staan, wilde ze eigenlijk hier in zetten.

Wanneer gaan haze planten de bloei in dan en na hoeveel tijd kan je ze ongeveer oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een andere pot geven.Ze groeien waarschijnlijk niet zo snel(of niet)meer doordat ze geen wortelruimte meer hebben.Nieuwe aarde betekend nieuwe voeding :rolleyes: wat ze ook leuk zullen vinden.Heb je geen plekje in de volle grond?

Wanneer je hazen in de bloei gaan durf ik niet te zeggen.Weet wel dat ze vaak lang moeten staan buiten.De meeste Haze soorten toch wel t/m Oktober volgens mij.Hou me er niet aan vast!Verduisteren is ook een optie,mits mogelijk.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken er maar niet op dat je die haze fatsoenlijk af kunt bloeien buiten. Heb hier wel eens planten voorbij zien komen die pas eind november klaar waren.

 

Ik denk niet dat ze voor september zullen bloeien, en de bloeitijd bedraagt toch zeker 12-13 weken.

 

Kortom verduisteren is een MUST begin er z.s.m. mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je snel wilt roken, moet je ze niet meer overpotten, maar gewoon verduisteren, en de bloei starten. Anders kun je je haze nog wel ff laten doorgroeien, en ergens eind oktober/half november oogsten. Dan moet je wel verpotten, of zelfs met wat extra voeding in de volle grond zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...