Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JohnathanDoe

Big Bang summer 2009

Recommended Posts

Ik heb sinds Mei dit jaar 5 feminized zaadjes Big Bang gezaaid. de zaadjes ontkiemden snel..ik heb ze gewoon in stekgrond ontkiemd. In het begin dacht ik 'ze groeien totaal niet'..bleven best wel klein maar sindskort heb ik ze omgepot in een 20L pot met nieuwe grond erin en ze groeien ineens veel sneller. juuuhhhh :specool

 

De ongedierte die ik erop heb zitten hoop ik binnenkort vanaf te zijn. Het Spruzit gekocht en alle plantjes lekker ondergespoten. :yummy:

 

Zoals u kunt zien in mijn album zien ze er goed uit, toch?

 

of ik laat ze in deze pot staan nu of ga zelfs later over naar een 50L kuip maar dan een witte. zal zilverfolie om de potten doen zodat het zwarte niet teveel zon absorbeert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet anders even wat foto's hier in je verslag, kies de mooiste uit zou ik zeggen en deel het samen met ons (scheelt ons de moeite om je album door te bladeren)

 

laat ons zien waar je trots op bent.. en idd verpotten was ook bij mij heel goed te zien dat ze opeens flink groeien..

klinkt goed verder, ga je ze nog verduisteren of??

Succes.

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook wel benieuwd, foto's :specool ik heb er zelf 2 staan, volgens mij gaan ze wel lekker zal morgen nieuwe foto's erop gooien. Gebruik je gewoon pot grond? Ben benieuwd

 

DJoer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helloooo..excuse voor late reactie. even kijken...eh ik gebruik light mix van Atami als grond. ik geef de eerste weken alleen water met ph rond de 6.0. omdat er genoeg voeding voor de eerste weken in de grondmix zit geef ik de eerste weken dus alleen maar water. daarna geef ik bij het water wortelstimulator en voeding A&B.

 

ehh. effe kijken hoe ik foto's er zo bij kan zetten...?? ik dacht dat je je foto's juist in een album moest gaan zetten?? enigste wat ik krijg is een 'link naar een url wordt er gevraagd??

 

De plantjes gaan goed. ze groeien goed. ik zet ze lekker in de zon ..

 

had de plantjes met Spruzit ingespoten..waarschijnlijk toch nog 'te vroeg' op de dag want de dag erna zaten er 'brandplekken' die helaas niet meer weggaan.. ;) ja vet balen.

 

maar het ongedierte probleem is bijna verdwenen jjuuuuhh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je upload je foto's in je album, dan krijg je als het goed is een BBCode die je plakt hier in je topic.

En niet sprayen met water/antibeestjesspray etc. in de zon, dan krijg je de brandvlekken. Liever eind van middag wanneer de zon zwak is.

Succes verder met je kweek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal...sorry al tijdje niets in mijn kweekverslag gezet. Had namelijk ongewenst bezoek gekregen als ge begrijpt wat ik bedoel!! ;) maar ze staan er nog buiten. 4x big bang. zie foto's hoe ze gegroeid zijn en bekijk mijne album maar als ge wilt.

 

volgens mijn gaan ze heel goed. nu maar afwachten wanneer moeder natuur ze in de bloei gaat zetten he en da er iets leuks vanaf komt! en hopelijk wordt het nog heel mooi weer. ik heb 4 grote 85 L witte speciakuipen besteld en verwacht ze elk moment. Dan ga ik ze overpotten op cocos grondmix van Atami. Of light mix?? wat zouden jullie doen? heb ze nu op light mix staan. Wat voor voeding zouden jullie geven dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo!

 

Ik heb ook 4 big bangs staan :rolleyes:

 

http://www.wietforum.nl/Mijn-allereerste-p...oto-t57221.html

 

Ook buiten :P. Zondag helaas weer buiten, maar daarna warmer voor de vroutjes :)

In mijn topic zie je welke voeding ik gebruik en grond. Ik gebruik plagron bat-mix en Cassa terra vega voeding.

Hen nog een plagronm bloom staan voor later.

 

Hoop dat we beide mooie vrouwtjes krijgen :P

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ..bedankt voor uwe reactie. ja ze groeien goed en moet ze ompotten. Deze week komen de grote witte speciebakken.

 

ik heb mooie dames al staan hahahah ..female seed. was blij da ze onlangs deze niet mee hebben genomen. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi! Jouwe zijn groter dan die van mij :P, maar ik ben laat begonnen.

Maar ze lijken dr wel erg op elkaar :rolleyes:!

Ga zo door !

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ze ook al zo gegroeid? ik ga/moet ze binnenkort in een 85L kuip zetten want de wortels komen onderuit de potten. :P :rolleyes:

 

ben benieuwd wanneer ze in de bloei schieten. en helemaal naar hoeveel ik er vanaf ga halen en of het 'goede kwaliteit is'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de nieuwe mix waar ze in komen kun je meteen wat extra bemesten met dat wat ze in de bloei nodig hebben, beendermeel, kalk, kieserite, klei(poeder), schoon hout-as, extra P en K messtoffen dus, N hoeft niet meer zo heel nodig, dat zit nog genoeg in de nieuwe grond

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

 

van de 4 plantjes zijn er nog maar.....1 over!!

 

eigen schuld...ben stom geweest maar goe. 1 staat buiten in een 85L kuip,. ben bijna verhuisd en zal geen internet hebben komende tijd dus zal helaas sporadisch het verslag bijwerken.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had namelijk ongewenst bezoek gekregen als ge begrijpt wat ik bedoel!!

 

was blij da ze onlangs deze niet mee hebben genomen. :P

 

:lol: :lol: :lol:

 

van de 4 plantjes zijn er nog maar.....1 over!!

 

wat is er hier aan de hand John?

gr. NPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjaaa...ik ben ook zo stom geweest. in een agressieve bui ben heb ik de plantjes vliegles gegeven. ja weet ik heb een probleem! maar goe... beter tegen plantjes dan tegen 'mensjus'.

 

volgend jaar maar opnieuw beginnen. ik verhuis binnenkort dus zal komende tijd effe geen internet meer hebben. hopelijk kan ik nog ergens beginnen met mijn andere plan....we'll see....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gedoe met folie om de potten of witte potten is natuurlijk puur onzin en volledig onnodig !

 

Geraldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...