Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Morrison De Cannabist

White Skunk en Pure Afghaan kweek

Recommended Posts

Hallo medekwekers ik ben nu al een poos geleden weer begonnen met kweken maar hoe kan ik de planten het beste in de breedte laten groeien ivm misschien moeilijke achterburen.

 

En hoe kan ik mijn planten het beste eerder in bloei laten gaan ipv augustus september ?

 

Ik zal snel wat foto`s maken en uploaden.

Groeten Morrison!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten in de breedte laten groeien doe je door je planten te toppen, en ze vroeger laten bloeien doe je door ze te verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten laten verduisteren is eerder iets voor binnen,want het kost veel toewijding en tijd om dit voor elkaar te krijgen of vol te houden(verduisterhok maken etc. iedere keer gewas naar binnen/buiten voor 5 week lang).

Wat je beter kunt doen is een veredelde ruderalis halen zoals lowrider#2,Snow ryder, Automatic ak 47,diesel ryder etc. want die hebben maar een levenscyclus van 9/12 weken en zul je dus kunnen laten bloeien in de zomer als je ze op tijd zaait want ze bloeien naar leeftijd v/d plant ipv. lichtcyclussen.

het toppen v/d planten mag je niet te vaak doen want dan blijft de opbrengst laag(dwerg topjes).

maximaal 2 keer zeg ik altijd en nooit meer dan 2 cm weghalen anders beschadig je hem/haar onnodig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm ... ff een misvatting denk ik

 

Verduisteren is juist voor buitenplanten om ze in de bloei te krijgen. En inderdaad het is vervelend werk. Je moet het een hele poos consequent volhouden.

 

Als je binnen kweekt, dan verduister je niet, dan zet je je lamp uit ... et voila ... donker.

 

Mocht je gaan verduisteren, dan stopt de groei binnen 2 a 3 weken en begint de plant te bloeien. Ben je ook gelijk van je hoogteprobleem af. Je kunt ook eerst toppen en dan een aantal weken later gaan verduisteren. Meer plant, meer oogst. En door het toppen ook neit al te hoog.

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...