Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wakki

WaKKi's guerilla 2009

Recommended Posts

thx Sjakie46 en Vlaanders

En dat alles met wat gewone potgrond+compost en wat mestkorrels (voor bloemen en aardbeien B))

 

Man, I love to be a GanjaFarmer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wakkie.

 

ja dat ziet er inderdaad lekker gezond uit daar.

jij hoeft voorlopig effe niet meer naar de shop als deze set klaar is.

mooie grote spot heb je daar trouwens..volgend jaar helemaal vol? :verrygood

succes met de bloei man.

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ziet er goed die ierbei B) die toppen koome wel me bubbel komt ook nou pas door nou ff goeie na zomer dan komt het goed :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@indoflow

Dat is het plan ja, dit jaar is maar om te testen of het lukt en volgend jaar wil ik het vol zetten (ik zie nu wel al op tegen het vrijmaken want dat wild gras is zeer moeilijk te verwijderen :verrygood)

 

Keep it green!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wakkie.

 

alles platspuiten met round up,vier weken wachten tot alles begint te verkleuren.

vervolgens het hele stuk omspitten en laten rusten in de winter.in het vroege voorjaar de grond effe losrommelen met een riek en alle dode plantmaterialen eruit harken.

grond opwaarderen met de goodies je jij vindt wat nodig is voor een gezonde kweek,goodies door de grond rommelen met de riek en minstens een maandje laten rusten weer voordat de planten erop uitgeplant worden.lijkt heel veel werk maar je doet het niet in een keer.maar je zal versteld staan hoe dankbaar je planten zullen zijn voor jouw eerder geleverde inspanningen...

succes met het afbloeien van je meissies.

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wakki

 

Misschien een tip voor je zet er een aantal stokken bij voor steun B)

September komt zeker een storm langs

Grow ze ;)

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@indoflow

Ik heb dit jaar alles in juni nog moeten doen, daarmee wrs dat het zo moeilijk ging...

Waarom moet de grond rusten nadat ze bemest is? Ik heb dit al meermaals gelezen maar ik snap het nut ervan niet...

 

@knutsel

thx, alle plantjes hebben al een kleine stok aan de stam, ik zal er binnenkort wat meer zetten. Ik zou zeker niet willen dat mijn toppen omwaaien ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

high wakkie..

 

de grond moet de tijd kunnen krijgen om de toegevoegde meststoffen alvast af te breken en om te zetten in goodies zodat ze meteen opmeembaar zijn voor de planten wanneer je ze uitplant.je creeert zo als het ware een soort van een vliegende start waarbij je planten bijna alles hebben voor minstens 70%van de kweekduur.ik ga er dan wel vanuit dat de grond wordt verrijkt met koemestkorrels,kalk,bloed en beendermeel.dit zijn meststoffen die relatief trager worden afgebroken maar een langere werking hebben.beetje bijsturen indien nodig met wat npk kustmest.

staat garant voor een knaller!!

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor verduidelijking indoflow :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

Ik ben net nog eens gaan kijken, ze staan er nog steeds maar toen ik goed keek zag ik het volgende...

Wat is dit nu, heb ik herma's?

 

Kan er iemand mij raad geven, wat moet ik nu doen :P

 

Foto's:

Bovenaan topvorming, onderaan bolletjes...

gallery_22478_8129_169010.jpg

gallery_22478_8129_231610.jpg

 

Toppen zien er wel goed uit

gallery_22478_8129_647377.jpg

gallery_22478_8129_268473.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep dat is een herma en volgens mij heeft ie zichzelf bestoven want ik zie zo'n mannelijk balletje dat precies open is .

 

Ik zou hem maar vlug weg halen want hij zal je andere planten ook bestuiven als het al niet te laat is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wakkie.

 

 

ik zou die paar bloemtrosjes eraf trekken en de plant lekker laten staan..

wel even goed in de gaten houden of er niet teveel nieuwe bij komen,vaak blijft het bij een paar mannelijke bloemtrosjes en als je dat op tijd verwijdert bloeit ie nog wel goed af zonder de rest te kunnen bestuiven..

verders ziet het er nog piekfijn uit bij je,succes ermee

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx, ik ga dit goed in het oog houden en alle balletjes eruit halen.

Alle 4 de planten zijn herma, dus wegdoen is geen optie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaden en zadenhulzen na het drogen vantussen halen is best te smoren hier waren we voreger ook blij mee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke ierdbeitjes man,gezond oerwoudje :punk:

Je moet idd round-up spuiten en bemesten en pak een heeel grooot stuk :P

zorg wel dat je uitkijkt voor je rug :)

Gewoon gefeminiseerde zaden halen,in maart beginnen achter het raam>in eind mei stek je de boel helemaal op.

En dan de aangeslagen stekken plaatsen,maar niet te vroeg:groei ze eerst voor in een potje 5Ltot ze een mooie kluit hebben en dan verhuizen naar je o zo mooie spotje :blink: x50 stekken ofzow worden ze 1,50M hoog maar wel heel breed omdat het stekken zijn.

Ook een ideetje is een aandeel kleikorrels:omdat het stekken zijn ontbreekt de penwortel en zo is er altijd water.

Als je zo een dik veld hebt met planten zie je door de bomen de wiet niet meer....

Dit was mijn plannetje voor jou voor volgend jaar,gecombineerd met wat de rest te zeggen heeft en wat je zelf weet word volgend jaar een meesterkweek. :yummy:

 

Peace,

Collie weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zo ga ik het volgend jaar aanpakken :j

Lekker professioneel om een zo groot mogelijke opbrengst te halen <_<

 

Al twijfel ik er niet aan dat er dit jaar wat lekkers vanaf komt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Wakki

 

kut man dat je mooie aardbeitjes herma's zijn, ik volg je verslag al een hele tijd van de zijlijn en het ging net zo goed :lol:

 

Hopelijk heb je de balletjes voorzichtig kunnen verwijderen want ik zie op je foto's idd een boel barstenklare en ook één open

gebarsten stuifmeelcapsule..

 

Raar dat je het hebt, het zaad zou van goede kwaliteit moeten zijn en je hebt ook niet geklooid met licht of zo gezien ze al van

héél jongs af in de grond stonden..

 

Ach als je ze ballenvrij houd zal het nog meevallen, dat wordt een lekker rokertje :j

 

grts

Richie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat je me volgt Richie Hawtin.

Het komt nog wel goed, ik controlleer nu om 2 dagen en er zijn vrij weinig balletjes.

En als ik er nog tegen kom zijn ze nog niet open gegaan <_<

 

Dus nu is er gewoon wat extra werk... Ik merk ook dat ze ni allemaal even veel last hebben van het herma fenomeen.

Kan je zien of er veel zaden gaan bij zijn als ze in de bloei zitten? (na hoeveel weken?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

Speciaal voor jullie ben ik met dit slecht weer er op uitgetrokken om wat foto's te maken van het mini oerwoud :lol:

Ze doen het nog allemaal goed, soms komt er wel eens een geel blad aan (oud blad helemaal onderaan), maar dit is volgens mij niks om zorgen om te maken..?

De balletjes verwijderen gaat vrij vlot tot nu toe en veel tijd kost het me niet (het zijn er maar 4 eh)

 

Toppen beginnen mooi te groeien, nog zo een 3-4 weken en ik ze mogen om <_<

2 planten zijn zeer goed bezig, de andere 2 zitten wat achter (zijn groter maar hebben nog niet zo veel grote toppen)

Ik zal maar stoppen met zeveren want de foto's zeggen genoeg :j

 

Foto's:

 

gallery_22478_8129_1072368.jpg

gallery_22478_8129_624952.jpg

gallery_22478_8129_229063.jpg

gallery_22478_8129_398329.jpg

gallery_22478_8129_338405.jpg

gallery_22478_8129_897417.jpg

gallery_22478_8129_1406226.jpg

gallery_22478_8129_309913.jpg

gallery_22478_8129_543655.jpg

gallery_22478_8129_609498.jpg

 

Lange staak:

gallery_22478_8129_126364.jpg

gallery_22478_8129_549250.jpg

gallery_22478_8129_71257.jpg

gallery_22478_8129_1736267.jpg

 

Tips zijn altijd welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking good wakki:)

Echt mooie dames heb je daar

 

Ciao,

 

The Juub

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets heb laten horen omdat ik het druk had...

De plantje staan er volgens mij nog goed bij, er zijn wel een paar probleempjes:

 

1 plant heeft gele bladeren onderaan, en 1 plant ziet een beetje paars -_-

Moet ik hier iets aan doen of niet? (ze moeten nog maar 2 weken ongeveer)

Het paars is volgens mij gewoon een kenmerk van Ierdbei...

De laatste tijd is het 's nachts ook vrij koud geweest (tot 5°C)

 

De toppen zijn ook al lekker dik en groot geworden, ik kijk uit naar de oogst :lol:

Ze zitten ook barstensvol THC dat verschrikkelijk fel aan mijn handen blijft plakken B)

 

FOTOs:

Budshots:

gallery_22478_8129_385886.jpg

gallery_22478_8129_450767.jpg

gallery_22478_8129_1010507.jpg

gallery_22478_8129_529323.jpg

gallery_22478_8129_142461.jpg

gallery_22478_8129_110692.jpg

 

Paars blad + top?

gallery_22478_8129_527408.jpg

gallery_22478_8129_616449.jpg

 

Gele dame...

gallery_22478_8129_921810.jpg

gallery_22478_8129_1044631.jpg

gallery_22478_8129_1091044.jpg

 

Tuintje:

gallery_22478_8129_720932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat ook goed bij jou zo te zien! Het was dan ook een TOP jaar in mijn ogen, veel zon, weinig regen en een mooie na-zomer!

 

Ik blijf me verbazen over de geile budshots van die ierdbei's! Dit in combinatie met een double fun die rotbestendig is zou helemaal top zijn!

 

Jij ook nog veel succes met het oogsten drogen & eindgewicht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaanders:

thx, het was inderdaad een topzomer :lol:, ideaal voor een eerste kweek

 

Volgens mij moeten ze nog 2 weken (ze zijn 24 aug beginnen bloeien) maar ze zien er nu al bijna oogstklaar uit, wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ierdbei by night :wacko: :closed:

Hoe mooi toch, ik zou ze bijna willen laten staan :D

gallery_22478_8129_485775.jpg

 

Ik ga waarschijnlijk rond de 15de oktober oogsten als ze oogstklaar zijn tegen dan (7,5 week bloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er sweeeeeeeet uit :D ....mooie foto...zit ook de dagen af te tellen..tik tak tik tak... ;) .

En hoe staat het met de gezondheid van de dames....?hoop dat ze super ressistent :closed: zijn tegen het komende weer.

 

 

succes met de dagen die nog moeten komen...en moge we straks een gezonde mooie lekkere afsluiting hebben van het jaar.

 

green recon :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...