Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zuen26

Noble Vapor Vp110

Recommended Posts

Ik heb deze vaporizer zojuist besteld, kan evt een verslagje schrijven als mensen geinteresseerd zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noble zijn slechte vaporizers welke geproduceerd worden op grote schaal in china.

 

Ik raad je van deze vaporizers zeker af !

 

Als je al een vaporizer wil hou het dan bij de Verdamper, Volcano, Aromed of Herborizer (laatste is een twijfelgeval).

 

Dit zijn de enige vaporizers die met aandacht door de producent zijn gemaakt.

 

Ik weet de prijs is hoger maar dat is niet voor niets :rolleyes:

 

 

Als je al een goedkope vaporizer wil kopen dan kan je het beste de orginele Vapor brothers kopen of de Vapolution.

 

Bij die laatste wel de pvc slang upgraden door een siliconen slang of nog beter de all in wonder bowl erbij kopen.

 

 

 

De rest is allemaal slecht verwerkt en zouden niet eens te koop mogen worden aangeboden naar mijn mening.

 

 

Vape on ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zuen

 

Ik zelf heb de noble vapor 110 staan.... gebruik hem niet meer, maar moet wel eerlijk zeggen dat het apparaat mij veel plezier heeft gebracht op zijn tijd!

Voor dat geld hoef je geen topkwaliteit te verwachten... dat kan je zelf ook wel bedenken.

Het is daarintegen wel een hele leuke manier om met een convectievaporizer (dmv. hete lucht door het kruid heen te blazen) kennis te maken... dit was ook mijn eerste convectievaporizer.

Daarvoor heb ik het met een goedkope noble conductie-vaporizer gedaan, en DAT kan ik je wel heel hard afraden... In mijn geval was het verwamingselement gewoon vastgeschroefd op goedkoop chinees plastic :closed: dit betekende bij mij simpelweg dat de plastic behuizing van de vaporizer begon te smelten bij een bepaalde temperatuur.. je kunt zelf wel voorstellen wat zo iets met je longen/gezondheid kan doen.

 

Trouwens, ik had de noble vp110 wel enigzins gemodificeerd, in mijn geval had ik de vaporizer omgebouwd, zodat deze op zijn zij kon liggen waardoor het kruid niet meer in contact kwam met het verwarmingselement/gaasje. Dit is namelijk van fabrieks-af wel een probleem, en kan voor onnodige verbranding van je kruid zorgen. Ook had ik van een klein vitamineflesje een waterfilter gebouwd, en de slang in 2-en geknipt en opnieuw aangesloten. Zo kun je de temperatuur van de damp ook inperken.

 

Kortom mijn ervaring met de noble vp110: zeker niet de beste, maar wel goed toegankelijke instap-vaporizer, en met wat modificaties heeft hij mij prima dienst gedaan!

Als vaporizen je bevalt ga je van zelf wel op zoek naar iets beters, althans dat was bij mij wel het geval :wacko:

 

 

vape/smoke-ze

 

teknik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef iets meer uit en koop meteen een goede, anders krijg je er spijt van omdat je uiteindelijk toch de dure koopt :closed: (eigen ervaring). Heb zelf de Arizer V-Tower, meesterlijk apparaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...