Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Syldy

Ervaring(en) Silver Haze

Recommended Posts

Hoi hoi,

 

Wij hebben 2 plantjes staan binnen. T is Silver Haze, en zijn eigenlijk benieuwd naar meningen hoe die smaakt, en of je er veel vanaf kan halen.

En hoe groot zullen ze moeten zijn rond deze tijd? Ze zijn trouwens 6wk. En hoelang moeten ze groeien, en vervolgens bloeien? Kortom, hoelang duurt het hele proces ongeveer??

 

Wat een vragen hé? Nou, daarvoor hebben we ons aangemeld :( :(

 

Groetjes Syldy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze staan waar, met wat erboven, op welk medium, zijn het stekken/zaden

 

Kortom: GEEF EENS WAT MEER INFO :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Sorry... Zijn maar beginnertjes heej :)

 

Het zijn stekkies, staan op onze slaapkamer, hebben volop licht, en savonds gaat er ook nog een lamp aan.

Hmm, wat bedoel je met medium? :(

En ohja... 1x in de week geven we ze wortelstimulator. Hebben nu weer gehoord dat je ze ook Pokon??? moet geven??

We willen het allemaal met niet teveel poespas, dus extra lampen bijkopen enzo, je snapt me wel;)

 

Dat ze buiten beter groeien als binnen, weten we al;)

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat ze buiten beter groeien als binnen, weten we al;)

i lol'ed :(

Edited by kcetnoiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou...dat wordt helemaal niks :(

 

Koop een tentje en zet ze daarin met een lampje of zet ze buiten. Anders zonde van de tijd en moeite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen :(

 

Willen ze t liefste buiten hebben, maar aangezien we hier een peuter hebben rondlopen is dat niet zo'n goede optie. Of hebben jullie nog opties??

En een tentje... Zou ook kunnen, maar hoe groot moet die minimaal zijn?? En wat voor lamp moet er dan inkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar woon je?(niet per se de stad). daar bedoel ik dan mee woon je in een stad of eerder op het platteland?

zijn er bossen in de buurt waarvan je weet dat er niemand komt? dan kun je die daar gerust zetten.

en qua indoor kan ik je zeggen dat wat ik hier heb gezien je niet bepaald veel ruimte nodig zult hebben per se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

Wij wonen wel (zoals mensen in de Randstad dat noemen :( ) op het boerenplatteland, dus genoeg bosjes hiero.

Maar dan zullen we eens ff goed moeten kijken waar.

Als we dat nou doen, moeten we ze op een plek zetten waar veel zon komt tuurlijk??

 

Thnx voor de tip iig! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens goed rondlezen op dit forum. Met weinig kosten en meer of minder werk kan je indoor en outdoor een leuk rokertje groeien. Als ik moest zou ik een 2e hands kastje kopen, wit maken en 5 of 6 x 18 watt tl met reflectors erin hangen of een 250 watt andere lamp en de plantjes eronder gaan leiden langs een net of gaas. Alleen is het dan wel fijn als je zeker weet dat je vrouwtjes hebt.

 

Of een tentje met een lamp.

 

Ohja buiten ja zoveel zon als mogelijk.

 

Medium= substraat, grond, het medium waar de planten in groeien.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

We hebben wss een plekje gevonden om onze meisjes weg te zetten. Maarrrr... Dan moeten ze dus uit de pot (lijkt me logisch, haha :( ) maar hoe moeten we dat doen, zonder worteltjes te breken. En hoever moeten ze in de grond? En als ze gaan bloeien moeten ze toch minder licht hebben? Hoe moeten we dat dan doen?

Pfff, wat een vragen vanuit deze kant :(

En moeten we vaak gaan kijken naar ze, en wat voor onderhoud is er verder nog aan als ze int bos staan?

 

En we hebben het over zo'n indoorkast gehad, maar vind ze errug prijzig... Op MP bieden ze er €650,- voor.

 

Groetjes Syldy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 2 Silver Haze, heb je geen kast van 650 nodig. En zeker niet op marktplaats. <-- hiermee bedoel ik, de kasten die voor 650 op marktplaats zijn, zijn meestal uitgerust met meerdere lampen enzovoorts.

Alleen ff als voorbeeld: hier ben je al goedkoper uit, http://shop.wietforum.nl/nl/home/grow-syst...plete-sets.html .

En zo zijn er nogwel wat meer setjes te kopen bij (online-)growshops

 

2e hands kweekspullen is altijd een bepaalde gevaar bij van versleten dingen, waar je beter meteen een nieuwe had kunnen kopen.

 

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem eens een kijkje in de micro/fluo sectie!

 

Weinig starterskosten, stroomkosten & poespas, en met hele mooie resultaten.

Als beginner zou ik niet meteen een grote tent aanschaffen, maar gewoon een lekkere budget kast bouwen waar je af en toe een gram of 50 uit haalt.

 

Een beetje ervaring doen e.d.

 

Kijk hier maar eens.

Micro/Fluo doe je zo!

 

Succes!

 

 

 

Oh en om nog wat op je vraag terug te komen.

 

Het hangt eigenlijk allemaal van jezelf af. Haze groeit lang door, dus de bloeifase zou je nu zeker wel in kunnen schakelen. Misschien een foto plaatsen in Indoor Beginners vragen. Hier kun je heel veel advies krijgen. Het duurt sowieso nog een maandje of 3 als je ze nu in bloei zet. De hoeveelheid wiet die er vanaf komt hangt af van je kweek vaardigheden & je opstelling. Als je onder een 400Watt lamp kweekt zou ik rekenen op een gram of 100, omdat je net begint te kweken. Voor nu: Lees even wat stickies en andere verslagen.

 

Een haze buiten afbloeien gaat veel tijd kosten...Denk dat je dan voornamelijk rot oogst.

 

Kweek Addict.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kweek Addict (aparte forumnaam!) :D

 

Hoezo niet buiten afbloeien?? Heb hier en op andere fora's gelezen dat het echt buitenplanten zijn?

En hoe kunnen we ze zelf in bloei zetten? Ik dacht dat dat automatisch ging??

Ik moet nog veel leren denk ik... :P

 

Groetjes Syldy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...