Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guest_H

Pinkpop 2009

Recommended Posts

gallery_4533_5049_43704.jpg

 

High dudes en chicks,

 

Vandaag begint PINKPOP, dit is overigens het 40e jaar dat het georganiseerd word.

Hier in de regio is het gigantisch druk, alle kaarten zijn namelijk verkocht!

 

Ook mikeh zal alle 3 de dagen aanwezig zijn, dit is overigens mijn 9e jaar dat ik het festival bezoek.

 

Wie van ons groene forum bezoek het festival ook ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow het is daar best druk en roze

 

hoe upload jij dit eigenlijk als je daar bent B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij gaan vanavond pas als het geopend wordt door Bruce Springsteen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kort verslag na 2 dagen;

 

In 1 woord, het is mega vet.

 

Hoogtepunt van vandaag vond ik krezip, als verfend pinkpop bezoeker heb ik ze meerdere malen gezien.

9 jaar geleden was ik er ook toen hun hun debuut maakte, toen kwamen ze vrij amateuristisch over, tegenwoordig durf ik daar geen woord meer over te vellen :( (sorry jaq, je mag me de volgende keer een slap in the face geven)

 

Het was me bekend dat ze zouden invallen voor Depech Mode en was eigenlijk best verbaasd dat ze zouden optreden.

Toen jaq. het orgeltje (ja, dat zou ik anders omschrijven haha) aanraakte en begon te spelen kwam bij mij het ultieme pinkpop gevoel weer terug, de haren op mijn rug gingen zelfs overeind staan!

Na een aantal nummers zag ik vader en moeder govaert op het podium staan met hun baby, hij kan teminste zeggen dat hij bij het 40e jaar van pinkpop aanwezig was!

Moeders heeft me toegezegd dat ze ervoor zou zorgen dat hij de komende 10 jaar zeker naar pinkpop komt :(

 

Wat was jullie ultieme pinkpop gevoel dames en heren ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1991 Lenny Kravitz staat me nog bij, net als Joe Jackson datzelfde jaar :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een paar stukken gezien op tv , je kan goed zien dat ze net bevallen is die zangeres van krezip. :(

MADNESS weer mooi om te zien, the Boss en the E-street Band magistraal.

Eigenlijk ben ik hardstikke jaloers, hier komen binnenkort de schuurfeesten er weer aan. :(

Goede oogsten gewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madness had ik tot vandaag nog nooit van gehoord, totdat ik de muziek hoorde.

Dat klonk me als muziek in de oren. Ode aan Chantal wat op het podium gestaan heeft tijdens hun optreden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog nooit op pinkpop geweest, ookal ben ik 'uit de buurt'.

Het is me voor de prijs van een kaartje niet waard, voor de 2-3 bands (vooral dit jaar) die ik zou willen checken.

 

Kwestie van smaak en geld, voor de rest zou ik zeker aanwezig zijn.

 

Wel, ben ik elk jaar sinds 3-4 jaar op de rotonde bij minli's te vinden, zoals ook weer vrijdag en gisteren.

Gisteren ben ik dna ook op de camping geweest (vriend van me had een erg los bandje :() en daar wel goed gefeest.

Dit is wel echt veel losser en ook erg verschillend van hoe ik het van graspop/wacken gewend ben. Veel meer partyzone met iedereen.

Toen we van de camping afliepen met ons mobiel soundsysteem en we net in de menigte terechtkwamen die van het terein afkwam en 85% van de mensen om ons heen meezong bij Killing in the name of, wat een gevoel. :(

 

Voor mij is het ultieme pinkpop gevoel om met vrienden een kleine bbq te houden en tijdens het genot van een lekkere joint de mensen bekijken die zoal langskomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen had ik het zwaar op mn werk, had me namelijk verslapen en heb tot een uur of 2 een dikke kater gehad :(

Maar pinkpop 2009 is voor mij en heel veel anderen een geslaagd festival :(

 

Straks het vervolg van de ooo zo mooie maandag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het jammer dat depeche mode afgezegd hadden, anders was ik van de partij geweest...... Alhoewel Madness ook wel aardig goed waren.....

 

Groetjes van een verwend muziek luisteraar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Mikeh,

 

Goed om te zien dat je het pinksterweekend min of meer heelhuids bent doorgekomen.

 

Voor ons is Pinkpop bijna een vervlogen herinnering afgezien van inderdaad 1991 Lenny, de laatste keer dat Crowded House er was en de eerste keer dat Rage Against the Machine er was en Fat Boy Slim die de giga houten vloer liet deinen en tenslotte Salomon Burke die de essentie bezong. Wanneer allemaal? Wie het weet mag het zeggen...

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

1992-1993-1994 waren de jaren dat ik Pinkpop bezocht zowel de camping erbij.Leuke muziekprogramma's met Pearl Jam, Soundgarden, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, The Black Crowes (zanger met marijuanabroek) etc.Prijzen waren in die tijd nog vrij redelijk tov tegenwoordig.Ongestoord lekker veel wiet roken en goeie kwaliteit was trouwens te koop bij het campingterrein (eigen teelt). :(

Hoe zit dat tegenwoordig????

 

Namaste :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

High dudes,

 

Jullie zijn al mid 40 ( :( ) en hadden met gemak mijn ouwe heer kunnen zijn :D

Maar desondanks heb ik vorig jaar ook van Rage Against The Machine mogen genieten, dat optreden is in mijn geheugen gegrift. Te vet voor woorden ^_^

 

Dit jaar hebben we van 3 hele mooie zonnige dagen mogen genieten, uitgezonderd van het ene plensbuitje wat wel lekker was na 3 dagen niet douchen :D

Wij stonden toen bij De jeugd van tegenwoordig, totaal niet mijn muziek maar het optreden van die gasten was te bizar voor woorden, echt leedvermaakt op zijn best!

Aan de andere kant begon anouk even later te spelen, wat een stem heeft dat blondje zeg!!! (milf ? haha)

 

Het zijn te veel bands om te onthouden, te veel verschillende muziekstijlen om met elkaar te vergelijken. Een ode aan de recentie schrijvers wat dit wel kunnen :)

 

Persoonlijk vond ik snow patroll niet een goede afsluiter, alhoewel het eind wel mooi was. Fireworks \!/

 

Volgend jaar moeten we toch maar wat reporters van WF sturen zoals stijlloos in zijn tijd deed :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hey Mikeh bedankt, ik voel me gelijk een ouwe bok :(

Je hebt iedergeval mooi weer gehad.Ik kan me nog herinneren dat het met bakken uit de hemel kwam (1992), Pearl Jam trad op en het werd droog.God hield schijnbaar ook van Grunge.:)

Hoe zat het dit jaar met de wiet op het terrein????

 

Namaste :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het heel leuk om een beetje te zien op tv enzo.

maar verder vind ik de muziek niet echt iets :( sorry mensen.

opzich pink pop is wel iets dat je als nederlander mee moet hebben gemaakt ( rare zin volgens mij)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Mikeh bedankt, ik voel me gelijk een ouwe bok :(

Je hebt iedergeval mooi weer gehad.Ik kan me nog herinneren dat het met bakken uit de hemel kwam (1992), Pearl Jam trad op en het werd droog.God hield schijnbaar ook van Grunge.:D

Hoe zat het dit jaar met de wiet op het terrein????

 

Namaste :(

 

:)

 

Mikeh is net 24 jaartjes oud :excl:

Datzelfde heb ik in 2005 meegemaakt, hele festival was toen mega kut, slechte bands, vrijwel geen grote optredens. Een echt dieptepunt van die 40 jaren pinkpop! (euh, in mijn generatie haha)

 

Op Youtube kun je trouwens al genoeg optredens terugvinden. Ode aan de web 2.0 usertjes ^_^

 

Qua wiet was het best te doen, de kleine hoeveelheden kwamen gewoon door de controle heen.

Maar heb ook verschillende mensen zien snuiven en dergelijke (gaat mij ietswat te ver)

Afgelopen 2 jaar heb ik geen wiet/hash gerookt tot afgelopen zaterdag. Oeh wat smaakte dat weer es goed :D

Het was een topje jack herrer van sannie wat hier al zeker 2, misschien wel 3 jaar in een wekpot lag te curen, tezamen met nog een hele hoop soortjes wat ik door de jaren heen verzameld had :excl:

 

Current playing;

 

 

//edit; volgens mij heb ik vandaag de meeste tekens in het minst aantal berichten geschreven :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mensen zien snuiven is nog niks.In 1992 kwam ik gasten tegen die hadden de hele medicijnkast meegenomen, pillen in allerlei kleuren, poeders etc.^_^ Nu was dat eerst in de trein en later nog eens een keer op het terrein en het viel me nog op dat ze me herkende.:( Vaak kwam ook de ambulance om weer eentje af te voeren wegens overdosis XTC.Alles is gif en niets is gif, alles hangt af van de dosering” :)

 

Namaste :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...