Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

om te beginnen zal ik eerst even aangeven wat het medium is en wat de dames voor behandeling krijgen,:het medium is aarde (special mix) en ze gaan me wiet geven er wordt niet te veel voeding bij gegooid , ik hou het liever wat biologischer ,dat komt de smaak te goede ,niks gespoten en weet ik het allemaal ,gewoon zo natuurlijk mogelijk, wel zal ik zo nodig even bij voeden op het oog , ja dat meet ik wel af ,maarde rest gaat met fingerspitzengevoel . gewoon lampje 400watt 10 planten in 5 potten van 16 liter denk of 20 liter ik zal eens een paar fotos showen van de dames nog in de groei week 3 ze zijn terug gesnoeid en staan inmiddels al bijna in de bloei ,het waren slechte steks (volgende keer maak ik ze wel zelf )

 

eigen haard is goud waard weten we nog , daar gaan de meesten al de fout in met kut steks .

ik heb een goede moeder en die kan ik kaal plukken , ik hoop eigenlijk weer op een man maar die zijn zeldzaam hier in huis . dan kan ik ook eens iets bestuiven , ik heb nog wel wat widdow stuifmeel,maar weet nie of dat nog wel te gebruiken is maar het is zo weinig dat ik het er met een watte staafje aan zou kunnen tippen op een topje ofzo zodat er misschien toch zaaduit komt .we zullen zien wat ik in me hoofd haal

 

gallery_21890_7799_120871.jpg

gallery_21890_7799_402564.jpg

gallery_21890_7799_122759.jpg

hier boven waren ze net wakker

gallery_21890_7799_446496.jpg

en hierboven zie je de superhaze baron , het is eigenlijk een mexcican haze plant

waarschijnlijk gekruist met iets maar ik heb het zaadje ook maar uit een top wiet gehaald toen de wiet op zijn best wasin de sjop hahaha en dat geluk heb ik altijd ,dat is ook de rede waaarom ik ben gaan zaaien

 

volgende foto opletten jongens

 

gallery_21890_7799_177031.jpg

de 2 dames in 1 pot (de rest staat ook lekker gezellig met zijn 2 in 1 pot trouwens ) maar de 2 van de laatstefoto doen het erg slecht die willen gewoon niet ,die houden nie van mijn methiode ,volgende keer doen we het weer op mijn eigen manier gewoon eigen steks van de superhaze moeder,flink over een net spannen en een widdowtje erbij of zo of dth

 

ik heb wat nieuwe fotos

de dames staan nu 3 uur en 10 minuten in bloei

gallery_21890_7799_172749.jpg

gallery_21890_7799_383504.jpg

altijd leuk een paar haze plantjes bij deze

gallery_21890_7799_654030.jpg

gallery_21890_7799_732348.jpg

extra luchtinlaat voor tussen de planten ,de andere bevindt zich aan de lamp de lucht wordt binnengzogen langs de lamp en koelt de lamp en geeft tegelijker tijd zuurstof verwarm door de lamp natuurlijk aan de planten .

nu hoor ik de kritische freaks al denken van ja en wat dacht je van stof op je lamp , maar er zit een pantykous over de aanzuiger en die wordt regelmatig schoongemaakt , 2 x lucht in 1 keer uit (500m3)

gallery_21890_7799_485293.jpg

ik zie op de deze foto dat er best ruimte is om het eens helemaal vol te zetten daar binnen

gallery_21890_7799_650253.jpg

gallery_21890_7799_750671.jpg

 

meer fotos volgen als er meer te zien is hahaha , ik moet slapen nu ook

 

ik wou dat ik even een winterslaap kon gaan houden en dan wakker worden als ze klaar zijn die toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog wat nieuwe fotos voor de liefhebbers , de toppen komen eraan

 

gallery_21890_7799_808511.jpg

 

gallery_21890_7799_64198.jpg

 

gallery_21890_7799_61219.jpg

 

gallery_21890_7799_239455.jpg

 

gallery_21890_7799_525856.jpg

 

gallery_21890_7799_532544.jpg

 

gallery_21890_7799_532544.jpg

 

gallery_21890_7799_244154.jpg

 

zo dat was het weer volgende week meer fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu toe krijgen de dames geen voeding alleen rhizothonic van canna omdat de dames op special mix staan waar al voeding in zit , nu weet ik zelf nie goed hoeveel voeding erin zit en denk dat ze na 3 weken voorgroei wel aardig wat voeding hebben opgenomen . dus ik wacht nog een week en dan zal ik eens wat bloeimiddel geven en kijken wat de dames willen misschien nog enzymen (zekr weten ) en dan als alles goed gaat de green sensation van plagron om het af te maken , verder wordt er geen booster gebruikt of vitamine en of andere zooi , de natuur nabootsen doe je nie met canna boost denk ik zelf of met andere rommel

 

 

en reageren op mijn fotos mag ook hoor , ik zou best willen weten wat voor commentaar de liefhebbers hebben over mijn schatjes , misschien komt er iemand met een oplossing voor een netje te plaatsen , dat doe ik normaal ook maar was het even vergeten deze keer ,aangezien het ook een nieuwe ruimte is komt alles op zijn tijd .

 

volgende keer meer pret en dan zet ik een netje en leg ik waarschijnlijk alle superhaze planten op een netje vast maar dat zien we volgende keer wel , waarschijnlijk kan ik niet kiezen uit mijn moeders en zal er waarschijnlijk ook widdow en dth staan , even kijken wat het beste uitkomt volgende keer misschien alleen superhaze en 2 widdows erbij ofzo

 

wie zal het zeggen of er moet nog een zaaddonor op mijn pad komen ,dan verander ik missschien wel van gedachte

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meesten kijken, zoals ik :huh:

 

aan de views kun je dat zien <_<

 

maar, schattige adoptiefjes hoor ;) alleen maar hopen dat ze als ze ouder worden je geen dingen kwalijk nemen en op zoek gaan naar hun echte ouders en stuf, dat zie je vaker... :innocent:

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan ,ze kijken en reageren alleen als er toppen te zien zijn zekr , thanx voor je opmerking in ieder geval . ik dacht dat ik weer wat vergeten was ofzo , ik ben een new forum lid en begin een beetje te snappen hoe het werkt . dus hou me in de gaten . ik krijg altijd lekkere toppen ongetwijfeld wordt er weer te vroeg geoogst omdat ik er als liefhebber niet vanaf kan blijven hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Bjorn,

 

je schijft leuk, leest lekker weg.

Effe een vraagje; dat net is me niet duidelijk. Doe zelf ook scrog, maar dit <_<

 

Succes, volg je. Ik loop een aantal dagen achter :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat een ''IBJVN'' optie is..

 

Ik Ben Je Vergeten Net

 

Zeer goede optie, voor optimale opbrengst !

 

Hehehe.

 

Bjorn, je planten zien er heerlijk uit op wat stress puntjes en wat dun blad na.

Ze groeien lekker, en ik hoop voor jouw op een lekkere opbrengst !

 

Ik zal je topic blijve volgen!

 

Succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites
de meesten kijken, zoals ik :huh:

 

aan de views kun je dat zien <_<

 

maar, schattige adoptiefjes hoor ;) alleen maar hopen dat ze als ze ouder worden je geen dingen kwalijk nemen en op zoek gaan naar hun echte ouders en stuf, dat zie je vaker... :innocent:

 

:rofl

 

die gaan niet meer op zoek naar hun biologische ouders hahahha die zijn opgedampt voordat ze op dat idee komen en andersom ook niet haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi Bjorn,

 

je schijft leuk, leest lekker weg.

Effe een vraagje; dat net is me niet duidelijk. Doe zelf ook scrog, maar dit <_<

 

Succes, volg je. Ik loop een aantal dagen achter :innocent:

 

ja idd netje vergeten te hangen en dacht dat lukt nog wel ,maar dat lukte dus niet meer hahahah en ik wist dat ik iets vergeten was ,heb het op de andere locatie wel gehangen maar ben bij mezelf vergeten te hangen ,schandalig he .

 

srogg of netje plaatsen ?

 

altijd makkelijk ja ,als er nog niks staat maar als ze beginnen uit te schieten en je te lui bent om alles eruit te gooien

 

terwijl het maar 10 plantjes zijn hahaha ja dan ...dan krijg je deze manier van een net plaatsen , de haze planten gelukkig maar 3 stuks deze keer zijn nogal langwerpige stengels ,lange internodes of noemen ze dat niet zo ?

 

dus ik dacht ik hang toch maar een stukje net daarboven en dan kan ik ze een beetje naar de kant trekken en achter het netje vast hangen zodat de rest van de plant meer licht krijgt maar dat zie je over 2 weken wel wat beter denk ik , dan zullen de toppen goed zichtbaar zijn en snap je hoe ik mijn netje erbij heb gehangen (ik zorg dat ik bij de ingang van mijn ruimte nog ruimte heb om water te geven , door de haze stengels terug door het netje te steken waardoor de zijkant van deze plant ook meer licht zal vangen ,en uiteindelijk meer opbrengt , de geadopteerde 2 nlx steks zijn iets kleiner dan de rest en zullen weinig licht weg pakken van de haze plant die erachter staat en 2 x zo groot is .

 

maar het is altijd afwachten toch , als het deze week te warm wordt gooi ik gewoon de airco aan (geen gekheid ) dat ding staat er niet voor niks toch , ik ga hem dadelijk eens testen voordat ie het straks niet meer doet .

 

wedden dat ik lekkere toppen krijg hahahha

 

Ik denk dat dat een ''IBJVN'' optie is..

 

Ik Ben Je Vergeten Net

 

Zeer goede optie, voor optimale opbrengst !

 

Hehehe.

 

Bjorn, je planten zien er heerlijk uit op wat stress puntjes en wat dun blad na.

Ze groeien lekker, en ik hoop voor jouw op een lekkere opbrengst !

 

Ik zal je topic blijve volgen!

 

Succes man

 

ik ben het net vergeten idd , jakomt allemaal goed en bedankt voor je reactie , hou ze in de gaten he , als je raad hoeveel er afkomt en je zit er het dichtste bij dan krijg je een sample voor een paar jointjes toegestuurd als het klaar is

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat om 5 x nlx , 3 x superhaze baron , en 2 geadopteerde sletjes die niet echt willen meewerken .

 

je kan nu nog niks zeggen over gewicht maar hou er rekening mee dat er waarschijnlijk al in week 7 of 8 aan de nlx wordt gesnoeid dus 5 x nlx= 5 x 35 gram =175 gr nlx + 3 x superhaze = 3 x 30 gr = 90 gr samen dus 175 +90 = 265 gr + de 2 geadopteerde nlx sletjes die goed zullen zijn voor 20 gram each hoop ik = 40 gram max

 

dus ik schat deze keer 300 gr max als ik geluk heb . maar wel 300 gram top wiet

 

netje vergeten he anders had ik er echt wel 40 of 50 gram per plant voor durven rekenen ,aangezien ik mezelf een beetje ken en ook mijn plantjes.

 

maar als ze nu echt lekker erbij staan wacht ik misschien een week langer maar ik heb vast allang een topje gerookt voordat ik oogst , ik ben geen gekske natuurlijk die halverwege zijn oogst vergalt door er met zijn schaar in te gaan.

 

de superhaze baron moet zekr langer staan dan 8 weken maar ook die gaat eraf zo snel ik merk dat er lekker rookwaar aanzit .

 

voor degene die het nog niet was opgevallen , de planten staan lekker samen in een 16 of 18 liter pot , dit doe ik omdat ik weet dat ik nogal veel water geef om de dag (momenteel ) straks wat vaker natuurlijk .

 

ik ben erachter gekomen dat als je 2 planten in 1 pot zet dat er dan meer vocht wordt opgenomen door 2 planten tegelijk (begrijpelijk natuurlijk ) maar dit zorgt er bij mij dus ook voor dat mijn planten nooit echt lang nat staan omdat er gewoon 2 dames in staan die zuigen , ik heb dus vaker meegemaakt dat als er 1 dame instaat die niet zoveel vocht opneemt dan de rest dan krijg ik problemen met water geven omdat ik dan weer te veel erin giet . aangezien dat ik verder niks meet (alleen voeding die ik geef meet ik soms af ) maar ook niet altijd ,meestal kap ik zomaar een beetje uit de fles en dat is vaak minder dan aangegeven staat op de fles (tuurljk heb ik wel eens gekeken wat ik nu eigenlijk erbij gooi als ik het uit de hand doe ) het is geen druppelwerk maar gewoon een beetje en ja dat is de ene keer meer dan de andere keer . ik gebruik dus geen ec of ph meter ,geen ph min of plus ,geen hesi vitaminen geen overdreven berg voeding . en ook geen groeimiddel of heel weinig . wel meet ik soms met een pipetje wat voeding af op de ml maar nameten van degrond of voedingswater ph nee hahaha . zelfs de lv boeit mij geen moer al weet ik wel hoe de vochtigheid is op de kamer waar de ruimte zich bevind , ik kijk alleen naar de temp en de lv is vaak goed zat voor mij al zou die best wat hoger mogen af en toe maar ja , ik ga er geen lucht bevochtigers of ontvochtigers bij zetten ,alleen de airco als het te warm wordt en dat is genoeg voor deze jongen . natuurlijk zorg ik wel voor vochtigheid in de groei en dan is de lv goed he , dus waarom nameten denk ik dan ?

 

ik heb toch geen klimatecontroller in mijn huis die in elke ruimte de lv en temperatuur kan instellen op een bepaald lv en temp .

dus als ik de temperatuur onder de 28 graden houd vind ik het al best ,de nachten worden niet kouder dan 21 . en ik denk dat het hem daar in zit ( de temp is zeer belangrijk weet ik ) en zorgen dat je planten niet droog komen te staan is ook een belangrijk onderdeel .

 

ik heb geleerd dat je planten van een constante omgeving en niet te veel onregelmatigheden houden , dus daar voeg ik de goede temp aan toe , samen met de planten die saampjes staan en dan heb je dat je wel genoeg water moet geven omdat ze met 2 tegelijk zuigen (wat er weer voor zorgt dat je lv altijd goed is ) of je moet minder af gaan zuigen maar dan wordt het weer te warm he , aangezien ik werk met een lamp die gekoeld wordt terwijl hij de koele verse lucht meteen in de ruimte uitblaast samen met de warmte van de lamp (dus zit ik nog met dewarmte van de lamp )nu isdat weer goed want ik wil wel de warmte hebben en extra verse lucht van boven(vande lamp met koeling aangezogen naast het raam ) en van beneden aangezogen vanaf de kamer zelf (tussen de planten ) als het nu straks 30 graden is buiten gaat gewoon de airco aan en zal het nog aangenamer worden in de ruimte zelf . maar dat zien we straks wel

 

maar ik ben lui en wil gewoon kijken naar de dames en geven wat ik denk dat ze nodig hebben , nu ben ik niet de expert op voedings gebied maar heb al wel heel veel toppen verkregen door mijn eigen methode en altijd met succes ,de ene wiet nog lekkerder dan de andere . ik overvoed ze never dat kan ik jullie verzekeren . ik heb zelfs planten met succes afgebloeid op kraanwater en potgrond met alleen een kleine hoeveelheid bloeimddel van canna en verder niks ,maar dan krijg je pas echt lekkere wiet ( en nog beter dan ruikt je wiet ook echt als wiet ipv de wiet uit de sjop tegenwoordig ) ik moet er wel bij zeggen dat bijna alle planten die ik heb gehad eigen steks waren verkregen van zaad . en niks geselecteerd gewoon een paar verschillende zaadjes ontkiemen en dan een moeder maken en die kaal plukken . sommige moeders heb ik wel 2 of 3 jaar levend gehouden ) als ik om wat voor rede dan ook ineens geen moeder meer had of ook de moeder afgebloeid had en geen moeder meer had staan dan regel ik wel een paar nlx stekken , maar daarwordt je ook niet echt vrolijk meer van tegenwoordig . meestal stekte ik dan de mooiste en sterkste stek door zodat ik de volgende keer ook weer nlx had en weer kon kiezen uit mijn eigen moeders .

 

alles gaat hier op gevoel en zicht als een plant problemen geeft met het blad dan gaat er gewoon water bij ook al zou het een zuurgraad probleem kunnen zijn of voedingstekort hahaha en als het plantje al bijna rijp is dan wordt er gewoon geknipt , idere stek die ik maak geeft toppen , wel heb ik soms betere steks dan dan de andere keer maar over het algemeen ben ik erg tevreden met de wiet die ik verkrijg van mijn dames , na jaren kan ik nog steeds op ze rekenen en ze komen nog steeds uit ,die zaadjes die ik heb . natuurlijk heeft iedereen zijn eigen methode qua buigen ,breken , toppen , dieven en weet ik het allemaal . hoe iedereen het noemt weet ik niet maar ik doe wat ik doe , ik loop niet graag mee met de kudde , ik doe wat ik weet en de voeding die ik gebruik zijn canna terra flores de oude trouwe of weet ik het hoe die nu heet

rhizotonic voor het betere wortelstelsel , enzymen voor de bodem en snellere wortel afbraak , waardoor weer ruimte komt voor nieuwe wortels en normaal gesproken ook pk 13 en 14 (momenteel vervangen door plagron green sensation ) vervangt de enzymen ,boosters en maakt pk 13 en 14 overbodig .

 

enzymen van plagron of canna , wortel stimu van canna (rhizotonic ) of van plagron , en de green sensation van plagron vroeger gebruikt ik ook altijd superthrive 50 in 1 vitaminen en hormonen dat is wel super spul ,maar daar hoef je niet veel van in te doen , die gaat dus echt met druppeltjes en niet op gevoel uit de losse pols hahaha anders houd je dus echt niks over en verbranden je wortels . dat kan ik je vertellen .

 

dat is echt super spul hoor , geen mest stof , geen insecticide en geen vervuiler , biobruikbaar ter toevoeging aan je mest stof (dit spul is duur maar extreem geconcentreerd ) wordt ook gebruikt bij de amerikaanse afdelingen van de (landmacht ,luchtmacht ,landbouw ,defensie etc ) het werkt echt en zelfs met druppeltjes , het zijn schijnbaar 50 instant bio bruikbare normale pure complexen , uit koolstof -waterstof -zuurstof natuurlijke organische kristallen .

 

voor gezonder -sneller groeiende planten ( dat is nou net waarom ik het niet meer wil gebruiken , niet omdat ik niet wil dat mijn planten sneller groeien ,maar omdat ze er sneller van gaan groeien betwijfel ik of het echt zo goed is om te roken en of het net zo goed voor de mens is als voor het grasveld . daarom twijfel ik ook al aan de green sensation van plagron maarja als we zo gaan beginnen dan kunnen we er niks meer bij gooien (je kan moeilijk naar het bos rijden om daar een zak grond te halen he .

 

dus druppelwerk met die superthrive en ook met de plagron sensation doen we rustig aan , je kan er dus wel degelijk als je het goed doet een vettere wiet van krijgen maar als je er tevel van bij gaat gooien dus ook een minder lekkere wiet en een nhoudende plant , dus misschien is meeten toch een goede basis voor iedere kweker ook al doe ik het niet altijd (mede omdat ik weet dat ik er weinig voeding bij gooi , ik gooi er eerder te veel water bij .

 

 

zo genoeg gezeverd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de nieuwe fotos komen eraan

 

gallery_21890_7799_127439.jpg

 

rechts zag je dus hierboven de geadopteerde sletjes 2 maal

 

en links kan je een loeren naar de iets betere steks ook nlx

 

gallery_21890_7799_94724.jpg

 

hierboven zag je dus de superhaze baron plant ,die flink begint uit te schieten , die moet je eigenlijk echt opeen netje leggen anders komt er niks van terecht denk ik , maar ja het gevolg van geen netje is al duidelijk zichtbaar , of ik moet touwtjes spannen maarja dat is echt een kutklus maar het kan wel hier. misschien dat ik dat overweeg .

 

die haze is een volledige 100 % sativa vandaar dat ie zo gek doet denk ik en laat bloeier eh

maarja 100 sativas heb je amper meer in de sjop

 

gallery_21890_7799_94724.jpg

 

zoals je ziet hierboven hebben de geadopteerde sletjes er zin in , top zetten doen ze wel op die paar takkies

gallery_21890_7799_309908.jpg

 

hierboven zie je dus de haze en die plant begint aardig uit te schieten zoals je ziet

 

gallery_21890_7799_299558.jpg

 

beetje rommelig maar wel lekker gallery_21890_7799_299558.jpg

 

gallery_21890_7799_41873.jpg

 

gezond ,ja wie weet hahaha

 

gallery_21890_7799_559645.jpg

gallery_21890_7799_816862.jpg

gallery_21890_7799_316855.jpg

 

zo dat was het weer even dit was dus dag 10 van de bloei , lange weg te gaan dus nog , ik kon het niet laten om na mijn verhaal over die voeding om er nog een mixje voeding bij te doen in de potten .

 

ik denk wel dat de dames dat waarderen aangezien alles met mate gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beste stek was de top van de plant uit de superhaze moeder , de bovenste top van haar

 

die plant heb nu al zon dikke stam daarzeg je u tegen hahahh zekr de moeite waard voor een extra foto en als ik er dan toch ben ,dan komen er meteen nog een paar fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nu hunkert naar nieuwe pics dan zou ik zekr nog even kijken dadelijk want ze zijn er weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zijn ze dan de fotos

 

gallery_21890_7799_383217.jpg

 

gallery_21890_7799_122430.jpg

 

gallery_21890_7799_15861.jpg

 

gallery_21890_7799_520666.jpg

 

gallery_21890_7799_91549.jpg

 

gallery_21890_7799_91549.jpg

 

gallery_21890_7799_137604.jpg

 

gallery_21890_7799_137604.jpg

 

gallery_21890_7799_383288.jpg

 

gallery_21890_7799_122501.jpg

 

gallery_21890_7799_122501.jpg

gallery_21890_7799_91620.jpg

gallery_21890_7799_557150.jpg

 

gallery_21890_7799_137675.jpg

gallery_21890_7799_279398.jpg

 

gallery_21890_7799_403496.jpg

 

we xzitten nu wel precies op 2 weken bloei vandaag .

 

gallery_21890_7799_403496.jpg

 

gallery_21890_7799_909830.jpg

gallery_21890_7799_168197.jpg

 

dat was het weer , denk het commentaar er deze keer zelf maar bij , see ya

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik weer

 

gallery_21890_7799_690495.jpg

 

gallery_21890_7799_417044.jpg

 

gallery_21890_7799_557339.jpg

 

gallery_21890_7799_174845.jpg

 

gallery_21890_7799_315769.jpg

 

dat was de sativa op de laatste 2 fotos

 

gallery_21890_7799_291840.jpg

 

gallery_21890_7799_125796.jpg

 

gallery_21890_7799_921553.jpg

 

ik zal de volgende keer wel eens fotos maken met het licht uit ,zodat te zien is hoe groen het hier is hahahaha

 

de text denken jullie er maar bij want er reageerd toch niemand ,als er nu meer mensen reageren wil ik misschien wel meer text dumpen hier maar anders tja , beetje jammer boys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks van aan trekken bjorn_excotic..zijn nou eenmaal allemaal redelijk gaar en dan wordt er alleen maar plaatjes gekeken en is een reactie net iets te veel gevraagd.. :( ..is niet alleen bij jou maar bij een hoop growers op het forum.. ^_^ ..kunt er dan in ieder geval van uit gaan dat alles goed gaat, vooral als je dan ziet dat er toch flink gekeken wordt.

 

Heb zo je toppic eens door gekeken en buiten dat ik de bladbezetting er een beetje raar uit ziet (wienig vingers per blad) valt er niks verkeerds aan te zien..las al dat het slechte stekken waren, dus dat verklaard al een hoop.. :) Topvorming zit er in ieder geval al goed in, en daar draaid het toch allemaal om.. :(

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man,

cool dat je toch foto's blijft maken en zo'n lappen tekst blijft schrijven ongeacht de minimale reacties.

Heb de tekst nog niet gelezen, heb dalijk eindexamen en moet nog wat gaan leren.

Zoals no name al schreef, 't blijft een forum voor stoners :(.

 

Wat je bij je fotoupdate voor de vorige hebt gedaan, was dat je foto's hebt gemaakt toen het licht uit was.

Dit is veel beter voor ons om de kleuren te zien hoe ze er echt bij staan, en je dus ,zou het nodig zijn, tips/suggesties kunnen geven.

Dus een paar minuten voor de lampen aangaan al naar de tent, en flitsen maar.

Die paar minuten maken niet uit, in de natuur krijgen ze ook af en toe wat eerder zonlicht.

 

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

He gozer....veel stille genieters hier he!!?? :(

gaat wel goed komen daaro zie ik.....zal af en toe eens bij je langs wippen en kijken hoe de boel erbij staat.

Vraagje: op sommige foto's zie ik bijna alleen maar 3 vingerige bladeren,wat is da voor soort??

Succes deze ronde ... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
He gozer....veel stille genieters hier he!!?? :)

gaat wel goed komen daaro zie ik.....zal af en toe eens bij je langs wippen en kijken hoe de boel erbij staat.

Vraagje: op sommige foto's zie ik bijna alleen maar 3 vingerige bladeren,wat is da voor soort??

Succes deze ronde ... ^_^

 

dat is nlx waarschijnlijk paar keer terug getopt enz ,misschien ligt het daar ook an en aan de steks , had je dat bij de uitgestrekte haze planten ook gezien dat van die 3 vingerige bladeren ?

 

dat zijn eigen steks van mijn moederplant , wel relax van die reacties thanx boys

 

Niks van aan trekken bjorn_excotic..zijn nou eenmaal allemaal redelijk gaar en dan wordt er alleen maar plaatjes gekeken en is een reactie net iets te veel gevraagd.. :( ..is niet alleen bij jou maar bij een hoop growers op het forum.. :D ..kunt er dan in ieder geval van uit gaan dat alles goed gaat, vooral als je dan ziet dat er toch flink gekeken wordt.

 

Heb zo je toppic eens door gekeken en buiten dat ik de bladbezetting er een beetje raar uit ziet (wienig vingers per blad) valt er niks verkeerds aan te zien..las al dat het slechte stekken waren, dus dat verklaard al een hoop.. :D Topvorming zit er in ieder geval al goed in, en daar draaid het toch allemaal om.. :(

 

Gr,

NN

 

top vorming gaat lekker ja ik ben nu net aangekomen in week 4 , dus nog een aantal weekjes en dan knip ik de nlx eraf ,de superhaze mag iets langer uiteraard , zekr bedankt voor de reactie , ik zal ook zekr even fotos maken als het licht uit is ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je bij je fotoupdate voor de vorige hebt gedaan, was dat je foto's hebt gemaakt toen het licht uit was.

Dit is veel beter voor ons om de kleuren te zien hoe ze er echt bij staan, en je dus ,zou het nodig zijn, tips/suggesties kunnen geven.

Dus een paar minuten voor de lampen aangaan al naar de tent, en flitsen maar.

Die paar minuten maken niet uit, in de natuur krijgen ze ook af en toe wat eerder zonlicht.

 

 

MvG,

LeVeL

 

ik zal jou blij maken met de mooie kleur groen , al vind ik ze als er licht op staat net zo mooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah ja het viel me gewoon op van die 3-vingerige bladeren.

Ze bloeien wel goed zo te zien dus no worries :(

 

Maak je geen zorgen over de reakties kben bezig met m'n 3de verslag en mensen willen nou eenmaal toppen zien.

kijk ik maak m'n verslag omdat ik net begin en al het advies kan gebruiken,het heeft me al een paar x geholpen m'n oogst te redden.

Zeg maar zo als je het goed doet komen er minder reakties...dusss...... :(

 

Succes dude,blijf je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ik heb dus net even met mijn kleine beetje white widdow stuifmeel zitten spelen , in de hoop op zaad en een bekruising

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ik heb dus net even met mijn kleine beetje white widdow stuifmeel zitten spelen , in de hoop op zaad en een bekruising

met de superhaze , en ga nu even fotos maken ,dus over 10 minuten heb je fotos voor de liefhebber dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...