Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
duikerke

Duikerke in de kliniek

Recommended Posts

misschien beetje laat maar zag deze thread ook net pas.... maar beter laat dan nooit, veel beterschap en sterkte en hoop je over die paar weken weer volop postend bezig te zien... :wink: 8)

 

Levi

Share this post


Link to post
Share on other sites

i feel your pain mate, heb ongeveer hetzelfde gehad, gescheurde discus tussen L4 en L5 en de kernvloeistof van de discus die tussen de gescheurde ringen van de discus is gekomen, kon niet zitten, liggen of staan, fuckin lumbale wervels, gelukkig bestaat er dolzam en valtran, al dan niet bijgestaan door een j'tje. Maar al bij al heb ik geluk gehad, door veel te rusten en rugschool te volgen is het weer genezen, zonder operatie, been really lucky, maar toch wel 4 maand plat gelegen, en te bedenken dat ik sport studeer... :evil:

Ik kan je allesinds wel rugschool aanraden, het heeft mij ongelooflijk veel geholpen!!!

 

Sterkte, grtz from the windy town

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoooooo duikerke dat is op zondag ochtend nog eens wat anders als meningsverschillen over onze hobby :evil:

 

ik weet van zenuwpijn, hernia, platliggen (reparatie lags de achterkant dus lang niet zo ingrijpend als bij jou)

ik voel me ZWAAR KUT dat ik dit topic niet eerder geopend heb dan had ik je eerder laten weten dat ook ik met je meeleef :?

 

:oops: HANG IN THERE :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duikerke...... ik ken je niet, maar ik wens je veel succes met je revalidatie (zo kun je het wel noemen denk ik he?)

Beterschap en ik hoop dat je snel van je pijn af bent :(

Lola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duikerke...... ik ken je niet, maar ik wens je veel succes met je revalidatie (zo kun je het wel noemen denk ik he?)

Beterschap en ik hoop dat je snel van je pijn af bent :(

Lola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...