Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
peter de pan

is het verstandig om 2 spaarlampen op 1 kroonsteen (stekker) aan te sluiten?

Recommended Posts

dat is inderdaad hoe het nu zit wazzup :vape: dan is me lamp nu officieel af!

ja, maar één ding... de soepele kern van je snoer heb je bij de knroonsteen toch wel afgewerkt met een adereindhuls he? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal! ik denk dat ik door me vragen heen ben! :lol:

nogmaals ontzettend bedankt voor de belangstelling ik kan nu me kastje gaan afronden :whistling

 

haha en nee wazzup ik heb geen adereindhulstjes kunnen vinden ;) ik denk dat het nu wel goed zit, maar ik heb ze nog nodig voor de vsa,s dan zet ik ze op de lamp er ook tussen :vape:

maar voor ik nog meer vragen ga stellen ga ik maar pitten. ;) peace mensen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha broeder,

 

Lekker bezig zie ik. Nu jij ook bezig bent met een kastje begint het bij mij ook wel weer erg te jeuken. Stopcontactje hoef je je idd geen zorgen over te maken, en als je gewoon draad met een vaste kern gebruikt hoef je je ook niet druk te maken over adereindhulsjes en de tang om ze vast te kneipen. Laat me even weten waneer je stekken nodig hebt, dan rijden we samen ff langs de GS zodat ik zelf ook kan halen.

 

groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha hey necroth, heb zelf een beetje last van een rot nek :rofl

laggen dat je ook weer gaat beginnen, het is een virus! <_< en dat ritje naar de growshop komt ook wel goed uit :innocent:

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...