Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

peridan

Cannachopper in werking

Recommended Posts

Dit is een vlucht van de gevreesde cannachopper.

Als dit geen geluidsoverlast is dan weet ik het niet meer...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blaas afgewerkte lucht nu door een friteerfilter , zodat de resterende etherische olien mooi verpakt zijn in palmvet.

extra filters in het hok , zodat de uitblazer niet overbelast raakt..en lucht mooi schoon is.

 

( 2 filters extra , waar een buisfan tussen zit...)

 

comon all its a sabotage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het al bekend hoe deze chopper ingezet gaat worden? En of het preventief of pas na "harde bewijzen" is?

 

Ik had gehoord dat die "brievenbus snuffer" niet gebruikt mocht worden ipv privacy redenen. Dat zou dan ook voor deze canna chopper moeten gelden. Kortom, ik heb geen flauw idee of dit apparaat een bedreiging is of gewoon een speeltje van de pol. waar onze belastingcenten aan gespendeerd worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dat hoort boven je hoofd

zet je toch alles uit

 

lijkt mij hoor .

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Effe filmpje kijken en ik heb nu al een piep in me oren van die herriechopper.Hebben die gasten nooit met dinky toys of Mecanodoos mogen spelen thuis van hun moeder.Verkeerde aankoop en zonde van de belastingscenten.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ik lees in de berichten dat zelfs nadat er geen aanwijzing toe is ze naar binnen gaan om te kijken of er echt geen plantage is?

Waar is dat ding dan goed voor? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan gewoon aan de openbare weg, als motorrijder heb ik dat ding niet graag tegen me aan! echt heel erg gevaarlijk wat ze doen! wacht maar tot dit meer mensen gaan doen, die bekeuren ze!!

 

het is alleen maar wachten op dat ze brokken maken.

 

dat nederland maar eens iets doet tegen die chemtrails die goed te zien zijn in de video!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen hun eigen kont nog niet sniffen met dat ding joh, het is gewoon een aanleiding om bij je binnen te kunnen vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What goes up, must come down.........

Ben benieuwd wanneer die cancerchopper uit de lucht wordt geknald

 

Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

een luchtuitgang die uitmondt ondr een speeltoestel of kunstwerk..

 

probeer die tsjopper daar maar eens te laten snuffelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

vulopening van een aansteker mee inbouwen of onderste gedeelte van een oude wegwerpaansteker goed inlijmen zodat je veel sneller het gas kan laden zonder al dat geschroef van deksels, ik denk dat zelfs een klein gaatje waar een bus gas nippel op past zou moeten werken, komt misschien wel een klein dun steekvlammetje maar ook veel sneller te laden. de aardappels kun je van te voren al maken. ...stuk fijn net (wat je normaal over de vijver of aardbeien hangt) meeschieten....

 

die chopper laat zien dat ie mooi stil kan hangen, sitting duck!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Onderste foto een close up van die herriechopper.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
de ultieme (en legale) wapens tegen dit soort flauwe grappen...

 

Daar schieten wij ook al jaren mee alleen dan met een sinaasappel variant <_<

Helaas zijn ze niet legaal, staat geregistreerd als illegaal vuurwapen..

Maar als ik dat stuk stront zie vliegen ga ik zeker een poging wagen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wettelijk niet toegestaan om met zo'n helikopter in een woonwijk/boven/tussen of uberhaupt ergens ( ja op zo'n modelvliegveld ) te vliegen..

Het is trouwens ook tegen verstoring van verschillende dingen zoals antennes, vliegtuigen, gps bla bla bla..

 

Dus het is uiterst gevaarlijk, om met vliegende messen boven of in een woonwijk te vliegen ( ook omdat je zeer veel vlieg ervaring moet hebben moet je zo'n ding goed wille besturen )

 

Ze zijn dus onverantwoord bezig mochten ze door woonwijken gaan vliegen.

Er hoeft maar 1 sterk signaal op de zelfde freq te zitten en hoppa dat ding doet de gekste dingen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,,

 

Valt er dan niks te doen tege die chopper..?

 

Miss afleiding plaatse make met geimiteerde wiet & lucht (verzorge brand netel met spray )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het verbranden van wat van je blader afval in de tuin van de buren :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens, mensen, ik heb het perfecte middel gevonden tegen cannasniffer,cannachopper.

Ozon generators vallen agressief luchtvervuiling aan en ik heb nu een tijdje een ozon generator module werken en even het wiet hok open gedaan. Geur komt je in eerste instantie tegemoet, maar een seconde of wat later is de geur weer verdwenen. Dit is dus geen geur maskeren, maar echt de moleculen van de geurstof verbranden zodat hij daarna nietmeer bestaat. Dan kunnen ze sniffen wat ze willen, maar er is dus niets in de lucht wat met wietplantjes te maken heeft :(

 

Fototje van de module:

gallery_20186_8009_360118.jpg

 

Lees meer in het spaarlamp met ionisatie topic.

Spaarlamp met ionisatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is wettelijk niet toegestaan om met zo'n helikopter in een woonwijk/boven/tussen of uberhaupt ergens ( ja op zo'n modelvliegveld ) te vliegen..

Het is trouwens ook tegen verstoring van verschillende dingen zoals antennes, vliegtuigen, gps bla bla bla..

 

Dus het is uiterst gevaarlijk, om met vliegende messen boven of in een woonwijk te vliegen ( ook omdat je zeer veel vlieg ervaring moet hebben moet je zo'n ding goed wille besturen )

 

Ze zijn dus onverantwoord bezig mochten ze door woonwijken gaan vliegen.

Er hoeft maar 1 sterk signaal op de zelfde freq te zitten en hoppa dat ding doet de gekste dingen..

 

nou ben ik ook al een jaar of 10 bezig met rc heli vliegen en kan wel zeggen dat ik het aardig kan, 3d vliegen inverted enz enz, en idd je mag nergens vliegen met zo'n rc heli behalve op een speciaal daarvoor bestemde locatie. ook mag er alleen met 4 takt gevlogen worden wegens de geluidsoverlast die 2 taktjes veroorzaken. ik heb zelfs al eens een boete gehad van 90 euro omdat ik met mijn heli boven mijn dakterras aan het hoveren was.

 

nou zit er tegenwoordig een gyro op de rc heli's wat ze een stuk stabieler maakt, ook denk ik dat er op deze heli 3 gyro's zitten zodat hij links/rechts draaien links/recht vliegen en voor/achter vliegen constant tegen word gegaan. als je gas geeft gaat hij recht omhoog en de gyro's zorgen ervoor dat hij ook recht blijft.. voor de mensen die dit interresant vinden, hier zie je hoe zo'n gyro werkt

 

maargoed er kan altijd een storing in het systeem zitten of van buitenaf komen die het hele zaakje ontregeld en dan komen er idd flinke messen (diameter rotor canna chopper 2M) naar beneden die je niet zomaar ff tegenhoudt. tegenwoordig gebruiken ze trouwens bijna allemaal 2.4 gig zenders en ontvangers die zichzelf telkens matchen (een nieuwe frequentie geven) dus die storing zal al voorkomen zijn denk ik.

 

maar het blijft een mechanisch iets wat gemaakt is door mensen, dus iets wat verkeerd kan gaan, mijn vermoeden is ook dat ze deze nooit boven het centrum zullen laten vliegen.

 

dus ik vlieg em wel uit de lucht

 

groet

Edited by king of cannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trouwens, mensen, ik heb het perfecte middel gevonden tegen cannasniffer,cannachopper.

Ozon generators vallen agressief luchtvervuiling aan en ik heb nu een tijdje een ozon generator module werken en even het wiet hok open gedaan. Geur komt je in eerste instantie tegemoet, maar een seconde of wat later is de geur weer verdwenen. Dit is dus geen geur maskeren, maar echt de moleculen van de geurstof verbranden zodat hij daarna nietmeer bestaat. Dan kunnen ze sniffen wat ze willen, maar er is dus niets in de lucht wat met wietplantjes te maken heeft :D

 

 

Lees meer in het spaarlamp met ionisatie topic.

Spaarlamp met ionisatie

 

 

je weet wel dat ozon slecht is voor e gezondheid he?

google er maar even naar.....

maar wel vet dat het werkt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...