Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
irtimid84

Terraskweek 2009 Tundra - lowrider

Recommended Posts

Hé Dimitri!

 

Goed man, toch nog 70 gram, Scheelt je menig bezoek aan de shop! En als ik het goed hoor ben je niet super enthou over de smaak en geur, maar wel tevreden. Niet slecht voor een eerste plantje! :P

 

Hoe is het met de lowrider dan? Eindelijk aan het bloeien?

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb 1 plant een week vroeger geoogst als de andere, Die is nu 3 weken droog en daar begint de smaak en geur in te komen die andere is nog echt niet wat het moet zijn.. afwachten dus :)

 

wat betreft de lowrider die is 150 en 1m dik :P en nog steeds geen bloei... gek he....

 

ik heb nog enkele Tundras in gerilla staan deze staan ook nog niet in bloei... maar de dagen korten nu snel...

 

Ben al bij al wel tevreden van men 2de kweekje...

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel een prima opbrengst van die tundra's hoor zeker als je bedenkt dat het vrij kleine onopvallende plantjes zijn. Geen drie meter hoge bossen die weer allerlei ongewenste aandacht (rippers/veldwachters) aantrekken. Goeie kweek hoor <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een Tijdje geleden! De Tundras smaken zeer goed :)Het Kuren heeft zijn werk gedaan en de geur is nu ook helemaal TOP!

Ik kan iedereen aanraden van deze soort Te zetten zowel Binnenshuis als Buiten!

 

Indien iemand interesse Ik heb nog een Tiental zaadjes over .... Ben zelf opzoek naar een Sativa soortje...

 

 

grtz

 

imid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...