Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

kweken met zeiksnor

Recommended Posts

hahahaha lekker kontjuhhhhhhh!!! :lol: :lol: :lol: :P :nerd

 

hahahaha pis bijna in mn broek gast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaaaaaaaaa we love the knickers :lol: :lol: je zal rijkelijk beloont worden door je planten. respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

by the way pp, je planten staan er weer mooi bij. volgens mij was dit niet je eerste keer he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand hoe je een abbonnement op een topic heel snel ongedaan maakt ? :lol:

 

(weet ik natuurlijk zelf ook wel :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PPer,

 

Ik zie wel dat zeiksnor een gevaarlijke concurrent erbij heeft......respect dat je met de billen bloot gaat...maar ja alles voor de plantjes he. :lol: :lol:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeiksnor, dit was de 1ste keer, maar nu weet ik niet of de dames straks gaan opknappen of dat ze zich ph arm hebben geschrokken :lol:

 

riesje is dus weirdo second class geworden?

nee toch, bewijs dat je nog steeds de 1ste bent B) ;)

 

schenkie ik denk eigenlijk dat zeikerd en ik geen concurrenten zijn, maar meer iets van de juiste prettige gestoorden onder elkaar :lol:

wie weet slaat het over op de planten :P

 

 

voor nu heb ik zeikerd zijn toppic genoeg vevuild, letterlijk en leesbaar :lol:

excuses zeiksnor :nerd

 

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe na die slip ben je de eerste met plantjes die niet gewoon stress hebben ,

maar planten met posttraumatischSTRESSsyndroom :lol:

greetzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeiksnor, dit was de 1ste keer, maar nu weet ik niet of de dames straks gaan opknappen of dat ze zich ph arm hebben geschrokken :lol:

 

voor nu heb ik zeikerd zijn toppic genoeg vevuild, letterlijk en leesbaar :lol:

excuses zeiksnor :P

 

grtz PP-er

 

 

die zijn zich ph arm geschrokken, van die grote snikkel :lol: en de kleur rood van je slipje :nerd

 

en excuus aanvaard, dat je nog maar vaak excuus mag maken binnen dit topic B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schrik me rot,heb liever een foto van de bezitster van deze slip dan PP-er,me hele ontbijt eruit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is gewoon vragen om herma's :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art ze wil niet zo op de foto, ze noemt dat gestoord, snap jij dat nou??? B)

 

BBB de nieuwe zaailing heb ik dit bespaard, dus zou nog niet veel uitmaken :nerd

 

riesje, of zeiksnor en ik zijn normaal en de rest van de wereld is gestoord :P

 

:lol: :lol:

 

 

maaruh zeikerd, waar blijft de update voor jouw topic? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is gewoon vragen om herma's :lol: :lol: :lol:

en hier krijgt bram gelijk in. ik bekeek de planten gister eens van dichtbij, en er kwamen bij sommige planten bannaantjes. ze zijn nog klein, maar heb er een paar afgehaald en in sommige zat wat stuifmeel. nu heb ik hier totaal geen verstand van wat dit betekend voor de planten, in het stadium waarin ze nu zijn. is het op te lossen of is het beter alles om te kappen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zat er aan te komen :lol:

Als het weinig banaantjes zijn,alle banaantjes verwijderen.Komen ze weer terug en worden het teveel en springen er een paar open,dan ben je zaad aan het kweken.

 

In dat ergste geval kan je er nog hasj van maken.

Bij mij zit het ook niet mee,roest en krullende bladeren door te hoge temp,maar blijven lachen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: off cours. alle informatie over banaantjes in dit stadium is zeer welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ooit eens volledige herma's opgekweekt, toevallig waren dat ook OB's. Zware ballen in zo'n beetje elke oksel, banana's de laatste weken uit de toppen, heb alles weggeplukt zodra ik het zag en heb uiteindelijk maar een stuk of 20 zaadjes ofzo uit de hele zooi gehaald. Het omhakken at first sight vind ik allemaal zwaar overtrokken, zolang je er geen zaad van plan mee bent te maken is het alleen een beetje een irritant werkje om alles om de paar dagen na te pluizen..

 

Begint er wel lekker uit te zien trouwens. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het daar niet mee eens Blowmonkey. ze moesten zeker nog 3 weken en er komen ook bannaantjes midden in de toppen. die zie je niet maar laten wel stuifmeel los. nee die herma waren zijn om en dat vind ik het beste.

nog ff een stukkie uit een msn gesprek tussen tayron en mij. wat tyron op een ander forum geplaatst had:

 

zeiksnor zegt:

eigelijk ben jij een pepernoot

en ik ook

maar jij een grotere

stukkie uit jou verslag

hier gaan ze dan 5maal k2 en 5maal OB,de OB verkregen uit de

wiet van koffieshop.LET WEL WERDEN ALLE 5 VROUW.

dat beytekent dat die zaden dus al van herma,s kwamen

lullo

jij bent een gevaar voor de samenlevening

 

TAYRON lol

 

 

gelukkig kunnen we er nog om lachen. maar een stelletje domme eikels zijn we wel er zijn nu 7 planten weg gehaald, die herma waren. en dat ik dit berichtje zit te typen gelijk na het knippen, zonder me handen af te doen, zegt wel genoeg over het percentage hars. huilen met de pet op. de planten die ik heb laten staan stonden veelal aan de buitenkant. die heb ik naar het midden getrokken, zodat ze meer licht krijgen. maar ik zit zwaar in twijfel om alles om te halen. a: de over gebleven planten stonden aan de buitenkant, dus minder licht = meer fluffy wiet. b: de meeste zijn minder ver met bloeien, dan die ik al weg gehaald hebt en waar dus weinig hars aan zit. dus ben bang dat als hier over 1 a 2 weken banaantjes komen ik die weken ook zo goed als voor niks bezig ben geweest. maar dat blijft een gok, want het kan ook goed uit pakken. maar nu rest ons niks anders te doen dan onze wonden te likken.

 

 

p.s: moderator kan de topictitel veranderd worden in: dankzei tayron

 

gallery_8034_7667_949323.jpg

 

gallery_8034_7667_159588.jpg

 

gallery_8034_7667_717866.jpg

 

gallery_8034_7667_553159.jpg

 

gallery_8034_7667_126728.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben het daar niet mee eens Blowmonkey. ze moesten zeker nog 3 weken en er komen ook bannaantjes midden in de toppen. die zie je niet maar laten wel stuifmeel los. ]

 

lol, in die 3 weken kweek je echt geen zaad meer, bovendien laten die banana's echt niet veel stuifmeel los, geloof me, je moet je pas zorgen maken als je ballen ziet. Maar wat jij wil, je kan het nu toch niet meer terugdraaien. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan krijg je vuurwerk wiet, met van die kleine onvolgroeide zaadjes erin. maar de helft staat er nog, en wie weet worden er daar ook herma van, en kan ik wat jij zegt wel proberen. maar dat verwijderen van die banaantjres is onbegonnen werk.

 

Bram bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet pas voeding gevveg naar 4 wekken

maar als ze hngen moet je ze met sate prikkers en een

touwtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietkweek...kweek jij wiet? of blow je ook te veel? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...