Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kreliuzz

kreliuzz goes guerilla

Recommended Posts

goedendag samen na wat denken en zoeken hebt ik besloten om er eens een guerillakweek tegen aan te gooien

nu heb ik al wat afgezocht op google earht en een geschikte spot gevonden, zeg maar hotspot :rofl

ik moet alleen zelf nog kijken en meteen ff wat pics nemen,grond checken,enz enz

ik ben vanplan om er om en nabij de 200 DAMES te planten, die ik nu al aant t ontkiemen ben meteen op 12-12

zodat t mij iet wat tijd gaat schelen en ik aan de gang kan

hier de pic van de spot copied van google earht

gallery_20082_7463_120665.jpg

pics van de plek zelf komen snel,ik zal er wat nemen als ik er ben.

op of aanmerkingen zijn van harte welkom, want metznallen weten we meer dan alleen

greetz kreliuzz :cry :rofl let the sun shine :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plek Kreliuzz

Maar 1 keer een helicopter er over en je bent alles kwijt ,je planten zullen heel erg opvallen op de open plek, kleur verschil met de bomen is zeer groot

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit

Ik weet waar deze plek is erg slim ben je niet

 

Ow en je komt niet uit Breda maar uit Bavel

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

je maakt het ze in ieder geval heel makkelijk zo, ik kan zien waar dit is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edit

Ik weet waar deze plek is erg slim ben je niet

 

Ow en je komt niet uit Breda maar uit Bavel

 

Groetjes

 

 

Ja, of uit ulvenhout :rofl

 

niet slim van die coördinaten in je album :rofl

 

en hoe wou je eigluk daar in het midden komen? met 40 liter zakken over de snelweg rennen :cry ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ iedereen ik weet dat er een straatnaam bij staat miss niet zo slim van mij :rofl

maar ik bedoel er zijn zat van deze knopen bij mij in de buurt de vraag was zijn deze geschikt :rofl

@ greengold ow ik kom wel uit breda maar de plek was in bavel :cry suffe wie is er nou niet slim :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is om jullie om de spreekwoordelijke tuin te leiden. :cry

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is om jullie om de spreekwoordelijke tuin te leiden. :cry

 

Gr schenkie

 

kijk shenkie snapt t heheeheh nee was een domme fout ik weet t maar er zijn genoeg van deze knopen hier dus zoek m maar :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet dat hij zich zorgen moet maken over dat jullie de plek herkennen...

Leden van wietforum zijn hopelijk geen wietrippers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij denkt dat de leden van wietforum de enige zijn die bevoegd zijn om mee te kijken? Log jezelf eens uit en overtuig jezelf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap niet dat hij zich zorgen moet maken over dat jullie de plek herkennen...

Leden van wietforum zijn hopelijk geen wietrippers?

tja piod ze zitten er waarschijnlijk wel tussen :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar er zijn genoeg van deze knopen

 

@kreliuzz,

 

Dat zijn idd geschikte plekken...er word vaak niet gesnoeid op deze spots.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet doen hoor kreliuz ik denk dat het een verspilling van je tijd is om daar te planten, te veel mensen gaan dit herkennen

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Plek is totaal ongeschikt voor wietteelt vanwege de vervuilde grond, ook al ga je gaten graven om daar andere grond in te doen.Op dat soort plekken krijg je nu niet echt schone wiet met al dat verkeer. :rofl

Is er niet een natuurgebied in de buurt bij je zonder snelwegen waar je guerilla kan ga gaan kweken.

 

Namaste :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jij denkt dat de leden van wietforum de enige zijn die bevoegd zijn om mee te kijken? Log jezelf eens uit en overtuig jezelf

 

Een hit op google met 'gratis wietbomen omgeving breda' heeft niet veel opgebracht,

maar inderdaad, er kunnen altijd mensen meelezen.. Toch lijkt me de kans klein :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeyHey:)

ik herken de plek ook haha:P ik kom er geregeld langsrijden.

En het mooie is.. dat ik ook wel is aan die plek heb gedacht:)

maar iig heelveel suc6 met een andere spot in de buurt maar dat zal vast en zeker goed komen.

 

Mvg, Kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor de reacties heren

@elmanito er is hier een natuurgebied met een openplek maar krijg ik dan geen last van de bomen ,deze zijn vrij hoog

@kweek! was een mooie plek toch :cry en er zijn er zat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ligt eraan waar deze bomen staan, wanneer de zon opkomt en weer ondergaat.

 

Namaste :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woesten Bergse weg onderin rechts.. wel even leren foto bewerken heh als je dan toch iets gaat posten

Share this post


Link to post
Share on other sites

het heeft mij -zonder zeveren- 20 seconden geduurd om op google earth jouw locatie te vinden, zonder te kijken naar cooordinaten of straatnamen. Breda alleen was al genoeg.

 

Wagens van tegenwoordig mogen niet meer met loodhoudende benzine rijden (in belgie althans) maar ze stoten nog steeds voldoende onverbrande koolwaterstoffen uit. Om nog maar te zwijgen van NOx ed. Het zijn jouw longen maar als je even rondkijkt zie je toch wel een aantal mooie plekjes in de buurt. vaak is het nog op de minst verwachtte plekken. Google earth kan je maar zo veel helpen, een bezoekje ter plekke geeft vaak nog verrassingen of teleurstellingen.

 

Verder veel succes gewenst.

 

cheers

 

Duupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij heeft het toch wel 60 seconden geduurd, feit dat het noorden bovenaanligt en de Breda tip, heb ik het als buitenlander ook gevonden.

niet echt een plek om makkelijk ongezien bij te komen om rustig je planten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarnaast snoeit de gemeente in die plekken. Altijd. Kan je rustig vergeten deze spot, nog ff verder zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...