Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

blokjes + verhaaltje

Recommended Posts

Guest

altijd als ik stoned ben word alles figuurtjes en blokjes te vaag! en als ik me ogen dicht doe ook (ik kan ook niet normaal slapen ofzo). en als ik me handen in me zak doe lijkt het net alsof er oneindig veel blokjes in zitten!

met hasj heb ik dit totaal niet? hoe kan dit?

 

nog ff een mooi verhaal van vandaag:

 

ik moest naar me huiswerkcursus en ik ging van te voren nog een wat blowen met een vriend. dus wij naar binnen alles normaal. en in een keer wil ik opstaan uit een bank en WOEEEEEEEEEEIHH zo stoned als een garnaal! toen ik achter me bureau zat was netalsof dat ding super hoog was en dat ik er maar net boven uit kwam! ook had ik een boek voor me en het leek net een plattegrond te tof. verder had ik weer dat blokjes gevoel wat ik hierboven heb geschreven

Share this post


Link to post
Share on other sites

stroboscope niet zo vaak last van maar wel van het wazige afwezige gevoel en ook van de heel erg prettige met lachkicks enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfieuw, heeft iedereen alleen maar goede gevoelens bij blowen? Ik eerste keer wel, de laatste paar joints die keb gehad bezorgden me meer een rotgevoel dan een 'happy feeling'... Wil wel steeds weer proberen om dat happy gevoel weer terug te krijgen maar dat is tot nu toe niet echt gelukt... Gewoon doorgaan of een tijdje kappen en dan nog 'ns proberen...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon doorgaan of een tijdje kappen en dan nog 'ns proberen...?
hoe lang/vaak heb je dit al? want als je t al een tiental malen hebt gehad en d'r zat ookgeen chille keer tussen zou k er ff mee stoppen ja en later nog s proberen.

maar als dit de 2e keer is..

bedenk wel dat wiet echt een stemming/gevoelsverterker is. Als jij je al een beetje klote voelt, zal je geen happy feeling krijgen :?

 

GG 8)

ps Tux-xoe, k heb je offtopic vraag verwijdert, stick to the point :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedenk wel dat wiet echt een stemming/gevoelsverterker is. Als jij je al een beetje klote voelt, zal je geen happy feeling krijgen :?

 

ben ik het niet helemaal met je eens GG, je hoort het vaak idd en zal ook wel van mens tot mens verschillen maar als mensen dit zeggen (vak mensen die het zlef nooit doen/gedaan hebben ) zeg ik er altijd even bij dat dit zeker niet voor iedereen geldt... als ik chagrijnig ben dan kan ik net zo goed heel vrlijk worden als ik rook en het kan idd ook dat het erger wordt maar dit is maar zelden. het kan ook dat het gevoel niet veranderd dus is niet voor iedereen waar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...