Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dom Pachino

Kas/balkonkweek 2009

Recommended Posts

Omdat er al zoveel topics openstaan die gaan over welke soortjes te nemen zet ik het maar meteen in dit topic. Ik zit weer flink te piekeren over welke soortjes ik wil nemen. In ieder geval 3 plantjes van Deense afkomst. Verder wil ik alleen maar vrouwelijke zaden gaan gebruiken om te voorkomen dat ik straks met een heleboel planten zit..

 

Vorig jaar had ik van Sweet Seeds, Afghani delicious in de kas staan. Deze gingen pas erggg laat bloeien en ongeveer 60% is dan ook compleet weggerot. Deze neem ik nooit meer dus :oeps. Mrgoed heb nog ff tijd om na te denken welk soortje te nemen. Iemand een aanrader van vrouwelijke (betrouwbare) zaden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf gekozen voor The Church van greenhouse seeds,

hij zou goed bestand zijn tegen schimmel en aanbevolen voor regenachtige gebieden.

Ik heb hier ook op het forum al goede ervaringen met deze soort gelezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje vervelend..

 

Van de Hollandse Hope zaden die ik bij de dutch-headshop heb besteld (kulu seeds) zijn er slechts 2 uitgekomen en het zijn allebei lange sprietjes zonder potentie :innocent: Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.. heb ook meteen een klachtenberichtje gestuurd dus ik hoop dat ik wat nieuws ontvang. Daar ga ik maar niet van uit dus ik ga nu nieuwe zaden bestellen. Tis 15 mei dus het kan nog wel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...