Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Worm

2 x Big Bang + 2 x The Church

Recommended Posts

Einde verhaal, planten weg..... Blijkbaar heeft er 1 van de twee zijn bek niet kunnen houden toen hem het te heet onder de voeten werd, ik heb mijn lesje wel geleerd, ik laat mij nooit meer in met commerciële jongens (ook niet voor een extra zakcentje komt enkel gedonder van....). Voorlopig blijf ik on the down low....

 

 

Dampende groet,

 

 

Worm

 

Je manier van werken en ontwikkelen was ook te mooi om waar te zijn...wat zeer pijnlijk is voor die commerciele HPS -mannen.

Je liet zien dat elke "oen" zonder veel investering zijn eigen rokertje kan groeien.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jodokus

Of er consequenties volgen is nog maar de vraag, ze kunnen mij in ieder geval niet linken aan de hokken van die twee kennissen. Ik wist ook echt niet waar zij hun hokken hadden, ik knipte zo nu en dan voor ze. Mijn huis kan ik niet uitgezet worden want het is koop, en een eventuele boete of dagvaarding(wat ik niet zie gebeuren) zal ik met vol vertrouwen aanvechten. Na de vraag van mij hoe ze bij mij terecht waren gekomen kreeg ik het antwoord dat ze een tip hadden gekregen, aangezien de hokken van die twee kennissen maandag opgedoekt zijn en mijn projectje dinsdag is voor mij 1 en 1 is 2. Ik hoef die gasten nooit meer te zien of te spreken, kan mij overigens niet schelen welke van de twee mij heeft gesnitched, ik had me nooit moeten inlaten met die gasten het is gewoon mijn eigen schuld (geen pech dus). Ik heb moeten lullen als brugman om mijn spullen te behouden, ze hebben enkel mijn planten en een vuilniszak meegenomen(is mijn studie toch nog ergens goed voor), wel is mij te kennen gegeven dat ik alles moest opruimen en dat ze in navolgende maanden nog een keer terug komen om te kijken of alles daadwerkelijk is opgeruimd. Ik ga het lot niet tarten dus ruim ik alles netjes op en start hoogst waarschijnlijk in de winter weer opnieuw.(zonder iemand het ook maar te vertellen en de ruimte waar de kast/tent staat gaat op slot).

 

@Torsti

Ik heb gezegd dat ik puur en alleen teelde voor eigen gebruik en voor de hobby, ik heb het gedoogbeleid ook aangehaald en verwezen naar de site van het OM waar het gedoogbeleid wordt uitgelegd en ik als burger erop mag vertrouwen dat er geen vervolging zou mogen optreden bij het hebben van 5 planten of minder, met dien verstanden ik de planten zou afstaan aan de politie op het moment dat ze voor mijn deur staan. Ik was van mening dat ik precies binnen de gedoogregels opereerde, meneer de agent was het er niet mee eens en vond het ook nodig om mijn spullen in beslag te nemen, waarop ik zei dat hij daartoe niet bevoegd was omdat er geen sprake was van bedrijfsmatige teelt. Hij vond van wel want een aantal indicatoren voor bedrijfsmatige teelt waren aanwezig namelijk kunstlicht en afzuiging(mijn nieuwe set up hebben ze niet ontdekt). Na een korte discussie belde hij de (hulp) OvJ, die mij in het gelijk stelde, dus wel degelijk dat het gedoogbeleid hier netjes wordt uitgevoerd. Dat neemt niet weg dat ik dit drama had kunnen voorkomen door mijzelf niet in te laten met die twee gasten. Ik dacht dat ik hun kon vertrouwen aangezien ik er 1 van de twee 8 jaar ken en zij zelf ook kweken, maar blijkbaar heb ik teveel vertrouwen in de mens, dit was voor mij een dikke reality check, ik vertrouw niemand meer!!!!!!

 

@wildplant

Ik ben er ook van overtuigd dat iedere oen(incluis mijzelf), ook al heeft hij een krap budget, een lekker eigen rokertje kan kweken(sommige oenen/beginners maken het zichzelf veel te moeilijk). Maar om nou te zeggen dat 1 van die gasten mij verlult heeft omdat ik mijn eigen rokertje kweek gaat me wat ver. Waarschijnlijk is er eentje gewoon doorgeslagen en heeft hij mij er gewoon bijgelapt.

 

Als ik weer een ronde opstart zal ik er hier verslag komen uitbrengen. Dit was het voorlopig van mijn zijde....

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke vrienden heb je, wat een kaffer(s)!!! :specool

Je gaat er toch niemand bij naaien voor die 4 fucking plantjes, waarom nou??

Ik zou me inderdaad even een tijdje rustig houden want die zullen vast nog wel een keer langskomen.

Gelukkig mocht je je spullen houden en hebben ze geen lucht van je nieuwe spullen gehad....

Ik baal met je mee man, echt zonde het begon net zo'n mooie scrog te worden :yummy:

sterkte man, Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Worm :P ,

 

Ben net 2 dagen terug van vakantie en lees dit nieuws.

Vind het jammer, ik vond het leuk om zo'n mooi kweekje met ze ups en downs te mogen volgen.

 

Ik hoop voor jouw dat je geen verdere vervolgingen krijgt en dat ze je met rust laten.

Ook dat je snel weer kan gaan genieten van deze mooie hobby!

 

Sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een genaai man! dit slaat egt alles. ik leef met je mee het zag er fantastisch uit.

ik heb verder geen woorden hiervoor.

 

grtz peter..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ! Ik wens je nog veel succes de komende weken. Had vorig jaar zelf 2 big bangs.

 

gallery_20005_6796_393033.jpg

Zonder net maar wel scrogmethode met toppen, buigen, knakken ed.

gallery_20005_6796_230040.jpg

Budshot

 

Greetz

Huidige zadenkweek: Lowryder #2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Newby: mooie plantjes waren dat joh, lekker volle topjes

Maar volgens mij was dit topic al een tijdje klaar en worm ook want die was gepakt, zie een paar berichtjes terug.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit helemaal gelezen van Worm en moet zeggen was heel mooi wat je bereikt had en heb er veel van geleerd voor de toekomst maar het is echt spijtig dat het zo moeten stoppen is.

Mss een ook les voor iedere kweker van op te letten.

Toch bedankt voor de mooie verslagen en uitleg, heb er veel uit geleerd en onthouden voor binnenkort mijn eerste kweekje dat ik al veel te lang uitstel.

Respect B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...