Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SweetSinsemilla

Wordt blowen legaal in california?

Recommended Posts

Lekker nieuws <_<

 

Zo te zien hebben de 'beachboys' in california genoeg pot gerookt in de jaren 60 en 70 zodat hun kinderen al een positieve opvoeding hebben gehad zodat ze nu genoeg stemmen hebben om de boel eens en vooraltijd om te gooien!

En we weten het: gebeurt het in California, gebeurt het in heel de VS en uiteindelijk ook in Europa! Hiephoi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, tis misschien wat optimistisch, maar ik heb ook goede hoop dat er de komende jaren een andere wind(wietlucht:P) gaat waaien. Obama doet nog alsof hij tegen is, maar we weten allemaal dat hij ook wel van een jointje houdt:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

leap_billboard2.jpg

 

Leap

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje he

legaal maken betekent dat dan niet dat wiet kweken niet meer mag ??

niet zoals met alcohol

alchol is legaal maar alcohol stoken is illigaal omdat de overheid dan geld mist aan belasting?

gaat dat dan ook niet zo met wiet

wiet kopen mag wiet kweken niet omdat de overheid dan geld gaat missen aan belasting??

 

????

wil wel blijven kweken hoor:O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag je eigen biertje brouwen, hoor.

Grootschalig stoken voor de verkoop mag niet.

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke(A)

ik begon al paniekerig te worden:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hompi

 

Zit je daar in de USA dan? Waarom zou je zenuwachtig moeten worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee(A) voor als het hier ook ooit legaal zal gaan worden :smoke

neem mij maar niet al te serieus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Obama fungeert nu als een TGV-trein in zijn beleid.Kunnen ze hier nog wat van leren.Californie is al een tijdje bezig maar werd gedwarsboomd door Bush, vanwege waarschijnlijk aandelen in een aantal farmaceutische bedrijven.Hier in Europa kunnen ze alleen maar ouwehoeren.

De plan komt hierop neer in Californie, dat wat je oogst belasting over betaalt.Dus 50 USD per 30 gram.

 

Namaste :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wordt blowen legaal in california?

Dan ga ik verhuizen :smoke

Wat wil je nog meer. Lekker weer bijna elke dag. Jointje erbij....

Ik zou er gelijk een growshoppie openen. Met de kennis die wij hier hebben..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plan komt hierop neer in Californie, dat wat je oogst belasting over betaalt.Dus 50 USD per 30 gram.

 

dat wil ik niet :smoke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het is nog geen beleid, maar het is een plan.Zolang de marktprijzen niet zakken is dat best wel te doen.Ff een berekeningtje gemaakt want dan wordt het USD 1666.7 per kg omgerekend in euros 1225.51 aan belasting.Hij had er ook erover 5% inkomstenbelasting en dan wordt het minder. Californië zal toch aan zijn geld moeten komen en kan niet aan het geldinfuus van de federale overheid blijven liggen.

Hompii je vergeet dat je daar volop zon hebt, dus electro kosten heb je niet, maar is gratis.Wanneer je van de staat zoveel mag telen, wat let je.Je kan zeggen, ik ga geen belasting betalen, maar dan hang je echt wanneer ze je pakken.

In het filmpje Marihuana inc komt Oaksterdam in beeld en zij betalen op jaar basis USD 300.000 + USD 600.00 aan staatsbelasting + federale belasting en ze draaien nog steeds.

 

Namaste :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja ik heb dat marihuana inc gezien :smoke

maar stel nederland gaat ook zo werken minder zon als daar.

verder ik blow niet ( heeeeeeeeeeeel af en toe ) misschien 4 keer in het jaar om daar dan zoveel belasting voor te gaan betalen.

ben ook maar een jonge knul van 17 die ongeveer 140 in de maand verdiend moet ook nog uitgaan etc

je kent het wel duure leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@defcon,

 

Wil eigelijk naar Espanol, maar Californie klinkt zo ook wel erg aantrekkelijk.

 

Over die kennis hoef je je daar geen zorgen te maken, die hebben ze genoeg, wellicht meer.

 

Maar idd fellows, gratis zon, dikke kas bouwen met een verduisterings-installatie, en gewoon

de belastingen afdragen. Lekker leven hoor.!

 

Ziet hijsfijn wel zitten kan ik u allen vertellen..... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat dit echt daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden. Als ze dit echt alleen maar doen om de economische crisis op te willen lossen zijn ze daar ook niet echt slim bezig. Legalisatie heeft ook vele nadelen, denk aan de jeugd die wiet maar normaal gaan vinden en dus automatisch zal het gebruik ernstig toenemen. Ook tast wiet je hersenen wel degelijk aan en heeft op langere termijn ook nadelen denk aan bijvoorbeeld (schizofrenie). Ook zal de illegaliteit blijven, er zullen dus altijd mensen blijven die dus gaan weigeren die belasting regel te gaan opvolgen. Hoe willen ze overigens in godsnaam gaan controleren wat je oogst ? Moet je je ergens inschrijven om dit kenbaar te maken ? Ik vindt de regeling behoorlijk krom en het is gedoemd te mislukken in mijn ogen. En zolang het daar legaal is en hier overal gedoogd/illegaal blijft zal er altijd markt voor zijn, het kan alleen maar lukken als het wereldwijd wordt aangepakt !

 

Ik hoor graag wat jullie erover denken, maar in mijn ogen is het weer een publiciteitsstunt die toch echt geen werkelijkheid zal gaan worden.

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd_Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk aan de jeugd die wiet maar normaal gaan vinden en dus automatisch zal het gebruik ernstig toenemen.

 

Juist ja, en daarom zijn er in nederland procentueel gezien minder gebruikers dan in landen die niet gedogen...Legalisatie veroorzaakt geen toename in druggebruik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is voor de jeugd over een tijd dan niet meer zo spannend omdat het toch mag, enkel het nadeel is dat er wel ontzettend veel jeugd vroeg in aanraking gaan komen met wiet omdat het makkelijker en overal te verkrijgen zal zijn.

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd_Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die verdelers in californie verkopen heus ook alleen aan meerderjarigen hoor...Legalisatie/gedogen is volgens mij altijd alleen maar van toepassing op meerderjarigen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk zelf gewoon dat het legale wiet in de verkeerde handen terechtkomt, dat zou natuurlijk erg jammer zijn. Ik ben bang dat er vanaf een legalisatie wiet als een standaard iets wordt gezien en de jeugd van tegenwoordig er allemaal heel vatbaar voor zal zijn en daardoor veel verslaafden erbij zullen komen. Ik hoop dat dit eerdergenoemde allemaal niet gaat gebeuren maar toch vrees ik ervoor.

 

 

Met Vriendelijke Groet Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Rare gedachte om te denken dat het legaliseren van wiet tot een grootschalige verslaving gaat leiden.Uit een Canadees onderzoek waar ze Nederland ook hebben meegenomen, dat het gebruik ondanks de coffeeshops 4 maal lager ligt dan in Canada dat een veel strengere beleid kent.Het gebruik zal alleen maar naar beneden gaan omdat het minder interessant wordt.

Een ander gegeven is dat het gebruik alleen toegestaan is voor personen boven de 21 jaar.Voor personen onder de 21 jaar is het alleen toegestaan met in combinatie een doktersrecept, dus voor medicinaal gebruik.

De link tussen wietgebruik en schizophrenie is nog helemaal niet zeker en waarschijnlijk is wietgebruik niet de oorzaak van schizophrenie bij sommige personen.Hersenbeschadigingen wordt ook niet veroorzaakt door wietgebruik, want het heeft eerder een gunstig effect op de hersenen, zeker in de vorm van cannabinoidenzuren.Deze stoffen zijn nml sterke antioxidanten voor de hersenen en voorkomen zelfs een beroerte, zeker handig voor mensen die last hebben gehad van een lichte TIA.

Je haalt oude onderzoeken naar voren die frauduleus opgezet zijn, zeker de onderzoeken van Gabriel Nahas en andere die geen baat hebben bij legalisatie. (o.a. farmaceutische industrie)

 

Namaste :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalisatie zorgt absoluut niet voor toename.Denk je dat als ze alcohol verbieden de polen niet meer gaan drinken :smoke Ik ben ook ermee eens dat het dan minder spannend wordt,zeker voor de jeugd.Waar ik vandaan kom zien ze wiet als harddrugs,voor hun drugs is drugs.Ik zie juist dat omdat het hier meer''normaal'' is dat ja je kiest er gewoon zelf voor wel of niet proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit wel wat in, het scheelt dat mensen wijs genoeg zijn om te gebruiken of juist niet te gebruiken en daar zijn eigen redenen voor hebben. En nu ik er zo over nadenk illegaal of legaal mensen gebruiken toch wel wat zij willen, ik hoop dat legalisatie iets goeds zal betekenen voor ons allemaal.

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd_Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Precies, principe van de zelfbeschikkingsrecht.Christelijke partijen moeten dat ook respecteren, want zij hebben nml ook de keus om hun kinderen te laten inenten of niet.

 

Namaste :smoke

 

El Manito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...