Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lovit

Beste voeding?

Recommended Posts

Ben benieuwd wat jullie de beste voeding en combinatie van voeding vinden ?????

 

 

Ik zelf heb alleen ervaring met Dutch pro maar wil wel weer eens wat anders proberen dus vandaar mijn vraag

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

in mijn vorige kweken gebruikte ik de Canna Terra voedings lijn in combinatie met Alg a mix en Fish mix van Biobizz.

was daar tevreden over maar ben nu over gestapt op de complete lijn van B.A.C en de Buffertabs en Bacto van Sannie's-shop.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey,

 

in mijn vorige kweken gebruikte ik de Canna Terra voedings lijn in combinatie met Alg a mix en Fish mix van Biobizz.

was daar tevreden over maar ben nu over gestapt op de complete lijn van B.A.C en de Buffertabs en Bacto van Sannie's-shop.

 

mzzl.

 

Hey KFK

 

Ja ik zat zelf ook te denken aan Canna of H&G ,weet niet of dat wat is maar zal allemaal wel goed zijn denk ik:D

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lovit,

 

Misschien een tip voor je om niet alles te replyen in je antwoorden... :rolleyes:

 

Doe mij maar HY-PRO A+B en PK13/14(elk merk) wel voor hydro.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry is best wel vervelend ja zo antwoorden,bij deze!!!:rolleyes:

Ja ik zit op aarde.die hydro is niiks voor mij.ik heb der ook geen ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lovit,

 

Vraag het me dan niet hahahahha :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja sorry schenkie in de koelkast :wtf: :wacko: :rolleyes:

wat raad jij me aan dan voor op aarde?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lovit,

 

Ik zou gewoon voor een simpele voedingslijn gaan...en geen boosters shooters enz enz ...die schimmels enz zie ik ook niet echt resultaat geven dus een basis voeding en een pk13/14..merken ben ik niet bekend als het om aarde kweken gaat...maar Canna is mij altijd wel goed bevallen op mapito dus zal geen slecht merk zijn.

 

Misscien dat de aardekwekers een idee hebben voor je

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd ik hoop ook dat de aardekwekers reageren haha waarom reageer je ook man haha lol ;P

maar idd canna hoor ik et meest vallen.ik hoor niemand eigenlijk over house & Garden terwijl hun ook wel een aardige lijn voedig hebben volgens mij

 

Respect!!:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

biobizz

(fishmix, algenmic ,bloom ,grow ,topmax) en als toevoeging guano extract ,bacterial ,co2tabs nomercy.

 

Sindskort ook plagron getest ,,,weinig verschil met biobizz

 

Gr Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

micheal en plagron beviel je wel??

wat is nou verschil tussen die terra of alga.misschien stomme vraag:S:S

maar ik ben alleen die dutch pro gewend en die is toch wel makkelijk.

Misschien ga ik ook voor de plagron deze x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom veranderen??

Bevalt het je niet, of hoop je stiekem op een hogere opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil tussen de terra lijn en de alga lijn is voornamelijk dat de terra een bio minerale voeding is, dus te gebruiken voor watergeef systemen en langer houdbaar na aanmaak van de voeding.

De alga lijn is 100% bio en dus niet geschikt om na aanmaak te bewaren(max 24 uur) en dus ook niet geschikt voor watergeef systemen.

Ik gebruik zelf al een behoorlijke tijd de alga lijn van plagron (groei, bloei en Green sensation). En bevalt mij prima.

 

@ schenkie: als je de goede schimmels gebruikt moet je toch kunnen zien dat het wortel volume veel groter is, de plant met minder voeding kan, en veel beter bij staat doordat de schimmel de plant helpt met eventuele tekorten en ph schommelingen op kan vangen.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey citroax..

 

Tnks for the info..Denk dat ik ook wel een ronde gaat draaien met alga.kijken of dat mij ook bevalt..

Green sensation is bloeistimulator toch?? kanik daar nog wel topbooster bij gebruiken want die heb ik nog staan?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

canna of bac

 

eerste ronde zelf op bac gedaan kwam een lekker wietje vanaf!!

 

zit nu op canna en dat gaat ook goed vind ik !!

 

kweek op aarde dus raad je die twee aan omdat ik daar zelf mee gedraaid heb maja iedereen heeft ze eigen mening over voeding!!!

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey citroax..

 

Tnks for the info..Denk dat ik ook wel een ronde gaat draaien met alga.kijken of dat mij ook bevalt..

Green sensation is bloeistimulator toch?? kanik daar nog wel topbooster bij gebruiken want die heb ik nog staan?!

 

GS is inderdaad een stimulator, top booster/pk 13-14 is dan niet meer nodig.

Je zou kunnen overwegen in week 6/7 een beetje te geven maar hou rekening ermee dat overdaad schaadt.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek al heel lang met Bionova en haal daar keer op keer topresultaten mee. Ik gebruik gewoon BN grond en X-cel, in de bloei matig PK13+14 en een beetje Vitrasol. Is biomineraal en werkt gewoon goed. Heel betrouwbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green sensation = pk13/14 (of net even een andere verhouding...)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De voedingen van atami bcuzz en boosters en dergelijke van aptus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...