Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johnny_Sack

Is dit te roken?

Recommended Posts

Ik heb sommige plantjes op een verhoging staan en vanmorgen was ik een beetje lomp bezig en liet een plant vallen. Wat nog veel lomper was dat ik er uit een soort van schrik reactie of zo op de pot ben gaan staan. Gevolg steel helemaal doormidden en niet meer de reden.

 

De haartjes zijn voor ongeveer 25% bruin. Ook zit er een mooi poedersuiker laagje op de toppen . Zal dit een beetje te roken zijn? Wat is het effect van te vroeg geoogste wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hup in de vaporiser ermee! Hoef je het ook niet te drogen. En de smaak van vroege wiet doet er dan niet toe.

Wel een laag THC percentage op dit moment maar dat zal niet beter worden.

 

(ghihi ik zag even voor me hoe dat gegaan moet zijn, ach ja Sjit Happens)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal er vast komisch uit hebben gezien. Ik stond in mijn SJ120 met de hooftflap dicht dus weinig beenruimte.

 

 

Ik heb nu ff snel een topje gegrind en onder een lamp gelegd. Totaal niet goed maar met mijn buitenkweek deed ik dit ook wel eens als ik geen zin had om te wachten op het drogen. Maar die wiet was wel helemaal klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dit kan ik niemand aanraden. Het eenige wat er van merk is een hele vieze smaak in mijn mond haha. :lol: :lol: ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt door de lamp zet de verwarming op 20C en leg er een krant op met toppen die je wil roken.

 

Wacht 2/3 uurtjes en het is goed droog en goed te roken.

 

Ik zat met een maat een keer zonder wiet had ik nog 3 ouwe buitenplante in me schuur staan met fluf topjes die al 3 maanden stonden in de garage.

 

We waren dronken dus het maakte ons niks uit als we maar stoned waren.

 

Wij eerst topjes drogen in de oven ( werd bruin en smaakte ook ranzig )

 

Toen op de verwarming gelegt 20C 2 uur laten drogen.

 

Het was droog en redelijk te roken :lol:

 

 

Greetz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip!

 

 

Ik wou het ff proberen, heb hier ook nog een paar gram Amneasia Haze liggen dus daar vermaak ik me wel mee. :D

 

 

Ik zal jou manier zo ook ff proberen met wat kleine topjes. Ben benieuwd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook de takken met mooie toppen afsnijen en met de stelen in het water zeten. Hierdoor gaat die tak nog wel even door met rijpen(1 a 2 weekjes).

 

Gegroet,

donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...