Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ZeroTolerance

Goeie coffeeshops in Den Haag

Recommended Posts

zit,ligt,staat,hangt what ever the fuck u want

maar waar?

Mja, betere vraag is OF je het kunt vinden. Bij koffie en dromen hebben sowieso ze niks, maar misschien kun je het bij cremers proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag melden dat de coffeeshop Sky High op de fluwelen burgwal in Den Haag aan frauduleuze praktijken doet. :)

 

Al sinds 3 maanden wegen we onze grammen na die we daar gehaald hebben.

Na de eerste keer incidenteel nawegen bleek dat bij elke losse gram 0.1 tot 0.3 te weinig, en bij 2gram zakken zelfs 0.2 tot 0.5 gram te weinig wordt geleverd. (en dan hebben we het nog niet over de takken die er in zitten).

 

Ik heb de coffeeshop tot 3 maal toe bewust gemaakt dat waarschijnlijk hun weegschaal her-gekalibreerd moet worden, en ben zelfs een keer met mijn weegschaal en munten ter kalibratie langs geweest. Ze zeiden tegen mij dat de baas had gezegd dat ze 2 dagen later de weegschalen zouden laten kalibreren, maar vandaag heb ik weer 2 gram gehaald, en er zat alsnog slechts 1.61g in.

Moet je eens voorstellen wat voor winst je daaruit kan halen in enkele maanden met in het achterhoofd dat ze de prijzen al verhoogd hebben van 6- naar 7 euro.

 

Er zijn al genoeg coffeeshops gesloten, en wil hier niet aan meewerken. :smoke

Daarom vraag ik jullie niet om deze shop te boycotten, maar ik raad wel iedereen aan om zijn aankopen daar ter plekke af te wegen en de mensen daar op de hoogte te brengen dat je te weinig hebt gekregen, je betaalt er immers wel voor.

Inmiddels heb ik al zo'n meer dan 7 gram misgelopen, in de gevallen waar ik het zelf heb nagewogen, dus het kan zijn dat ik al maanden c.q. jaren belazerd ben. :)

 

Het heeft er nooit als veel uitgezien, en voor de kwaliteit kan je het beter ook maar laten, maar dan ook nog eens te weinig geven slaat alles.

We hebben het hier immers over duizenden euro's per maand.

Dus let op wat je koopt, en het kan ook bij andere shops gebeuren met voorgewogen zakjes. Wees bewust!

 

Ik hoop jullie hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. :D :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, als je 300 euro te besteden hebt maak je je toch niet druk om die 0,2 gram te weinig :) Die sky special was goed, en volgens mij ging het om goeie wiet in de coffeeshops, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maak je je toch niet druk om die 0,2 gram te weinig

 

dat doe ik juist wel, tis mijn geld en daarvoor verwacht ik correct behandeld te worden

als ze zo bij iedereen 0.2 gr te weinig geven, das pure rip

en ik ga in elke shop hetgeen ik krijg afwegen waar ze bijstaan

zo ben ik wel;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja, als je 300 euro te besteden hebt maak je je toch niet druk om die 0,2 gram te weinig <_< Die sky special was goed, en volgens mij ging het om goeie wiet in de coffeeshops, toch?

Nee het is heel normaal je te laten oplichten, natuurlijk. En al helemaal als je je er 100% bewust van bent dat het gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat doe ik juist wel, tis mijn geld en daarvoor verwacht ik correct behandeld te worden

als ze zo bij iedereen 0.2 gr te weinig geven, das pure rip

en ik ga in elke shop hetgeen ik krijg afwegen waar ze bijstaan

zo ben ik wel;)

 

 

PRECIES , nu 2x achter elkaar 0,5 gram te weinig in mn 5 gram zak.

dat is nu toch al 5 euro binnen 2 keer.

hebben ze nou allemaal polio of zijn et gewoon vuile huichelaars...

 

ER MOET EEN BOND TEGEN NAAIENDE SHOPS KOMEN!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was laatst met een vriend in Den Haag langs de Koffie en Dromen geweest, alwaar we een leuk verzamelingetje aan wietjes hadden meegenomen.

 

De wietjes bestonden uit 1 gram Amnesia, 1 gram supersilverhaze, 1 gram polm, 0.6 gram NYCD....

 

De NYCD had een lekker diepe smaak en geur, en was lekker voor bij een serietje, lekker stoned. De Polm was voor het aansterken van de smaak, dus voor ertussen, en was op zichzelf ook een lekker hasje, zeker met de cellulose vloei die we hadden smaakte het geheel lekker kruidig en lekker prikkelend op de tong. De Amnesia en de Supersilverhaze daarentegen waren echt verschrikkelijk.......

 

 

 

 

...GOED....

Wat hadden deze twee wietjes een lekkere geur en smaak. De amnesia was echt van het niveau dat zinnen maken en uberhaupt onthouden waar je was al moeilijk wordt. Een lekker spacy geurtje wat ik niet kan omschrijven, maar het doet met denken aan een bepaald merk wasmiddel (kan niet opkomen welke). De supersilverhaze had een heerlijk effect, een superhigh met een bepaalde kalmerende lichamelijke stoned.

 

Erg lekker allemaal, en dus raad ik deze shop aan!!

 

groetn

 

groentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar den haag ga haal ik altijd bij de green house

echte aan raaders zijn de nycd en de RIP

ze kost wel duur per gram

NYCD 10euro per gram

RIP 8euro per gram

vindt de newyorkdiesel een van de lekkerste weed soort die ik in 10 jaar blow ervaring ooit hebt gerookt

ben er zelfs zo van onder de indruk dat ik uit alle weed zaadjes die er zijn NCYD zaadjes heb gekozen

en daar nuu een half hok vol mee heb staan

 

mijn voor keur gaat uit voor de new york diesel

hoewel de rip ook zeker echt goed is en smaakt deze ruikt zo sterk dat het net en benzienen lucht lijkt

Edited by NYCD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg; Dizzy Duck, en dan moet je echt eens hun SkunkBerry ;) proberen daaro.

De Superskunk is ook lekker alsmede Lovepoison.

Verder is het een shop waar een relaxte sfeer hangt en er is meestal genoeg zitruimte

 

Mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ben bij de koffie & dromen en de Dizzy Duck geweest, op aanraden van jullie dan :P

 

koffie & dromen is tja hoe zal ik het zeggen, een beetje een hippie-shop, 2 van die wijfies achter de balie die ook een beetje zo praten, nou wij vragen wat de beste soorten waren die we konden nemen en na alles ff bekeken te hebben ben ik gegaan voor de PeaceMaker daar, een goed stoned wietje met een lekker smaakje, wel vrij prijzig maarja. Vrienden van me hadden o.a. lovepotion en mata hari gehaald, ook wel goed te roken en natuurlijk goed stoned van geworden..

 

toen door naar de dizzy duck, gezellig shoppie met normaal publiek, zie je hier in Rotterdam niet zo heel gauw, en er stond een gozer achter de balie die zelf zo knetterstoned was dat die alles 3x heeft verteld maar wel gelachen daar hehe.. uiteindelijk hadden we met z'n 3e bijna de hele kaart meegenomen en daar zat veel lekkers tussen zeg maar.. Zelf had ik die skunkberry gehaald nou nog nooit zo'n apart wietje gerookt, misschien zelfs een beetje te overdreven smaak af en toe, dit was vooral bij de eerste zo, dag erna 1 van gerookt en echt knetter van geworden.. ook had ik die kruizing gehaald van Bubblegum met White Widow, die zag er erg goed uit veel bruine haren mooie compacte topjes, zit een heerlijk smaakje aan en ook gewoon goeie wiet

 

Kortom allebei de shops zijn zeker aanraders voor als je een keer 'wat anders' wil roken, let wel op dat deze shops vrij prijzig zijn en voor €10 hoef je geen volle zak te verwachten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, volgens ik lees zijn Dizzy Duck, Cremers, Koffie & Dromen en Greenhouse de beste prijs/kwaliteit gezien

klopt dit?

 

ok, volgens ik lees zijn Dizzy Duck, Cremers, Koffie & Dromen en Greenhouse de beste prijs/kwaliteit gezien

klopt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenhouse beste prijs-kwaliteits verhouding ? xD

ben niet zo fan van coffeeshops, maar als je dan toch gaat in Adam voor prijs-kwaliteit

Ga naar Central

 

Nie zo ver lopen niet al te duur en leuke soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die greenhouse in Den Haag is niet van dezelfde eigenaar als de twee greenhouses in A'dam, just to make that clear :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag shop tour gedaan

eerst Cremers, Sugarcane & Sweety gekocht, niet slecht van kwaliteit maar 0.2 te weinig

daarna London, White Widow en lekkere Bubblegum

dan Dizzy Duck met White Rino, Pot of Gold, Amnesia, Skunkberry Chocolat en WW x BB, allemaal subliem

hierna Greenhouse alwaar ik Blueberry Cheese, Blueberry Kush, Grape Ape, Lemon Haze en Greenhouse Special kocht

Sympathy, mooi gegeven K2 en Superskunk

No Limit lekkere 5gr zak Snow White

en als laatste Koffie & Dromen, ik hoopte hier m'n haasjes te scoren na het zien van de eerste pagina van deze topic, maar ze hadden er geen...

dan maar Powerplant en Orange bud gekocht, ook hier ietsje tekort qua hoeveelheid

 

ik moet zeggen, al bij al tevreden goeie service goeie wiet

meer moet dat niet zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...