Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRDUNHILL

PVV

Recommended Posts

Tja PVV is volgens de peilingen nu de grootste partij lLINK

Maare met de Partij Voor de Vrijheid word Nederland pas echt een politie staat.

"Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking "

PVV LINK

Terwijl deze partij zn mond vol heeft van individuele vrijheid ..verbied het de vrijheid van een individu om te consumeren wat hij of zij wenst !?.

Op een openbrief aan Wilders LINK uit 2007 is nog steeds niet gereageerd.

 

"SP zet de aanval in op Wilders

DEN HAAG - De SP heeft de aanval ingezet op Geert Wilders en zijn Partij voor de Vrijheid. Volgens de SP komt de PVV-leider niet op voor de kleine man in Nederland, onder wie hij wel populair is, maar vooral voor de rijken en de bedrijven.

Daartoe heeft de SP de 250 moties op een rijtje gezet die de PVV in de Tweede Kamer heeft ingediend. Dat staat in een dinsdag uitgebrachte speciale uitgave van het interne magazine Spanning. De SP analyseert daarin de ideeën, standpunten en de opkomst van Wilders. Van alle moties gaat bijna een kwart over moslims en migranten, waar de meeste aandacht naar uitgaat. De SP werpt haar schijnwerpers nu op de andere politieke doelen van Wilders, die minder bekend zijn.

(ANP) " Bron

 

Het wordt idd tijd dat eens duidelijk wordt waar de PVV verder nog voor staat. Want ik weet het niet en ik denk dat zelfs hun achterban het niet eens weet.

Maar het lijkt er sterk op dat de PVV is een partij die vooral veel wil verbieden..nog meer dan de huidige regering.

 

PVV volgens Wikipedia

 

Grz

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De naam hebben ze erg goed gekozen. Ik lees maar weinig over vrijheidsbevordering.

Wat een narigheid zeg.

Het wordt ernstig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jullie hebben PVV, wij Vlaams Belang, beiden al een tijdje misbruikers en verkrachters van de vrije meningsuiting. Ik wordt het stillaan beu dat dergelijke partijen woorden als 'democratie', 'vrijheid' of 'vrije mening' zo naar hun hand zetten dat zij er zich wel op kunnen beroepen maar een ander niet.

 

Hier in Vlaanderen ook, iedereen dient zich volgens die conservatievelingen aan de wet te houden, maar als het op flitspalen aankomt wordt vandalisme plots wel toegejuicht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

*****QUOTE******

D66 wil regulering. Of beter: Je zou de thuisteler kunnen legaliseren. Thuiskweek gebeurt toch, dus waarom zou je beginnende ondernemers op hoge opstartkosten voor verbouwen van de zolderkamer jagen, en waarom zou je zoveel energie verpesten, als die wiet ook onbespoten in de achtertuin kan staan? Nederwiet, daarvoor hoeft niemand in verre vreemde landen in de bak te zitten

*EIND QUOTE*

 

Ik heb de laatste tijd eens proberen uit te zoeken waarop ik nu moet gaan stemmen om ons geliefde plantje nu eindelijk eens uit de "donkere sferen" te halen. En ik kom alleen maar op de D66 uit. Hoe ervaren jullie mede forum gebruikers dit? Wat gaat jullie keuze worden en waarom?

 

Wellicht eens een topic aan wijden in algemeen......

 

Sowiezo geen Wilders stemmen, geblondeerde tekkel. Daar is NL echt zeer slecht mee af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hijsfijn, D66 is erg pro-EU en juist die EU zal er een wet doordrukken dat cannabis verboden wordt. Ik persoonlijk heb liever de EEG zoals ie was, de EU is een geldslurpende logge organisatie die eigenlijk weinig toevoegt. Het is ook een verzamelplaats voor uitgerangeerde politici. Hetzelfde dat Jaap de Hoop Keffer zo'n hoge functie bij de Navo heeft, die gast heeft nooit iets gepresteerd. Dat hele politieke wereldje is een kliek, nu zegt D66/Pechtold niet tegen cannabis te zijn maar owee als het pluche aan zijn reet kietelt....zelfde als Thom de Graaf, de gekozen burgemeester was zijn stokpaardje, werd afgeschoten en nu is ie.....burgemeester op een manier waar hij zgn fel tegen was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach voor de mensen die van poppenkastspelletjes houden zou ik zeggen stem gerust op wilders!!! maar erg wijzer zullen we der niet van worden (vrees ik )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh

 

Nou, daar zitten we volledig op 1 lijn, De EMU was een omrekenmiddel van de ECB om bedrijven in EMU's met elkaar

te laten betalen. Als burger hebben we er nooit om gevraagd, niewaar?

 

We zitten er toch mee, en een beetje EU minded mag wel, maar wel de Nederlandse souvereiniteit in tact houden. Ik ben

toch echt van mening dat ome Balk bijna een "grondwet" er door heeft gekregen (heet nu verdrag, iets aangepast) waarbij de

gehele Nederlandse indentiteit mee overboord werd gezet. Ik ben zo blij dat dat geen doorgang heeft kunnen plaatsvinden.

 

Ook heeft Halsema jongstleden een motie gewonnen om elke EU wet te toetsen aan de Nederlandse wet. Dus niet een soort

Federaal opgedrongen iets. Ik ben geen groen linkser, maar dit vond ik een zeer goede actie van groen links.

 

Dus er mag van mij wel iets in de EU geest gedacht worden. Oorlog hier hoeft van mij niet meer, en Spanje is erg aantrekkelijk

voor ons NL'ers als je begrijpt wat ik bedoel. Is het echt te gek aan het worden hier kunnen we NL aan de religie fanaten

geven, en gaan wij richting de zon.

 

Zou niet weten wat ik anders moet stemmen, vanuit de ondernemersgeest altijd VVD, maar dat zie ik nu echt niet zitten.

 

@mysteryero

 

Nee juist geen wilders, wijs ze dan in ieder geval een goede richting in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te weten wat de PVV van plan is met blowend nederland, ik denk dat ik wel wat blowers die PVV hadden gestemd over kan halen een andere partij te kiezen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog iets over de PVV (Ach internet staat er vol mee )

Bron

 

Ik vraag aan de regering: hef voor de productie, de handel, de invoer en dergelijke het onderscheid tussen hard- en softdrugs op. Ook de softdrugshandel en alles wat daarmee te maken heeft, moet keihard aangepakt worden. Wat gebruikers van harddrugs betreft, bepleit ik het gedwongen afkicken en een paar jaar rijkswerkinrichting. Volk dat niet wil deugen, moeten wij gewoon verwijderen uit onze samenleving. Burgers moeten geen last meer hebben van die mensen. Bij recidiven: nog wat meer jaren rijkswerkinrichting. Scholen moeten een aangifteplicht krijgen voor drugs op scholen. Tot slot vraag ik de regering om een elektronische schandpaal op het internet in te voeren voor de veroordeelden ter zake van drugshandel, drugsproductie, drugsinvoer, -uitvoer, enzovoorts....

Aldus PVV fractielid Raymond de Roon

 

Tis ook vreemd dat je alleen op de site van PVV geen reacties kan achterlaten,of een iets van een forum heeft wat andere politieke partijen wel hebben.

 

Wikipedia :

De Partij voor de Vrijheid kent geen lidmaatschap. Daarmee is er voor het eerst in de geschiedenis een partij in het Nederlandse parlement vertegenwoordigd die geen leden heeft. Mensen kunnen zich aanmelden als donateur en vrijwilliger, maar niet als lid. Over het beleid van de partij kan dus niet gestemd worden.

Omdat een vereniging twee oprichters moet hebben werd dit gedaan door de "Stichting Groep Wilders" samen met Wilders in privé-hoedanigheid. Wilders is anno 2007 het enige lid van deze vereniging. Critici, waaronder voormalig beoogd nummer twee op de kieslijst Bart Jan Spruyt, zien het bestuursbeleid als autocratisch optreden van Geert Wilders, die "geen concurrenten wil.

Het liberale karakter wordt echter door critici op bepaalde punten betwist, omdat de partij het gelijkheidsbeginsel niet ondersteunt en sommige vrijheden juist wil inperken.

 

Hoe heette die partij ook alweer? Iets met vrijheid?.

 

Deze is ook heel leuk :

D66-leider Pechtold zei op 21 maart in de Volkskrant dat Wilders duidelijkheid moest scheppen of zijn vrouw, die van Hongaarse komaf is, haar Hongaarse nationaliteit nog heeft. Wilders zei tegenover het programma NOS Headlines dat hij dat niet nodig vond.

Bron

 

Maar goed ik weet het nu wel ...geen PVV dus .. dat word een ramp ;) .

 

D.

 

"Criminaliseren van drugsgebruik is natuurlijk van de zotte. Maarja, drugs is niet goed voor de maatschappij. Mensen worden er kritisch van enzo. Gaan op manieren denken dat niet wenselijk is. En van drugsgebruikers heb je juist vaak geen last omdat ze vrij discreet zijn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn ook wat blowers die vinden dat er maatschappelijk gezien belangrijkere dingen zijn dan een gedoogbeleid (zoals de crisis en de jobs) en je stem laten afhangen enkel omwille van wiet sommigen te kortzichtig vinden. immers bij iedere partij neem je er een tal resem van programmapunten bij waar je je nooit in kan vinden. waar je ook op stemt, er is vast wel iets waar je je niet in kan vinden.

en iedereen weet nu al dat niemand wilt regeren met wilders dus zijn ideeën over wiet komen nooit tot uitvoering. Volgens youtube zou hij vroeger een blowende punker zijn geweest. hij is geboren in Venlo dus zou me niet verbazen moest hij de coffeeshops er goed kennen van vroeger.

het zou kunnen dat hij zelf geen racist is zoals zijn goede vriend en ex collega bij de VVD zei en hij dat dus puur doet voor de aandacht, de macht en de poen.

een kabinet pvda, sp.a en groenlinks is een mogelijkheid voor een uitstekende beleid inzake wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...