Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Voorstelling van Sex'n Combi

Recommended Posts

Beste lezer,

 

Ik ben een jonge projectontwikkelaar die zich bezighoudt op verscheidene gebieden zoals multi-media, muziek, film en het kweken van 1 lekkere sativa voor eigen gebruik.

Ik heb op dit forum gezien dat hier zeer capabele mensen zitten, die me reeds veel bijgeleerd hebben, waarvoor mijn dank.

Nu heb ik ook een zeer grote liefde voor het kweken van cannabis, en ben van de overtuiging dat de toekomst ook positieve kansen biedt voor het werken aan een betere toekomst met minder vooroordelen en hypocretie.

 

Ook ben ik op zoek naar mensen die willen meehelpen met eerst verzamelen van alle vinbare informatie die betrekking hebben tot cannabis en het gebruik ervan. Daarna moet deze volledig bestudeert worden en verwerkt. Om vervolgens alle intresante bevindingen te verwerken tot projecten die dan in de praktijk zullen worden geanalyseerd en bestudeert door mij en medewerkers.

 

Er is nog geen definitieve plaats, dit zal op een later tijdstip worden meegedeeld.

 

Verder ben ik op zoek naar mensen die mij kunnen helpen om dit project te realiseren. Geen financiële steun, ben zelf genoeg kapitaalkrachtig om dit te realiseren.

Enkel van "kennis" kan er nooit genoeg zijn.

 

Ik hoop mij bij deze voorlopig genoeg te hebben voorgesteld, wanneer alles in praktijk is omgezet zal er ook toegang tot informatie zijn aan externen, of tewel mensen die deze informatie graag weten voor hun hobby of ziekte.

Dan zal ik ook meer persoonlijke gegevens vrijgeven, voorlopig houd ik die nog even voor mezelf, maar het zal niet zo lang duren voor ik aan de slag zal gaan.

 

Vriendelijke groeten,

 

 

 

Sex'n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan zal ik ook meer persoonlijke gegevens vrijgeven

 

Je doet toch niks illegaals ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...