Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blommer

Blommers 2de Outdoor in Spanje..ATxSW,Cheeseberrie H,Amnesia H, Anesthesia

Recommended Posts

hey slappezever,

 

ik denk dat als je een vierkante meter vol wil proppen dat het zeker een beter idee is om auto ak's neer te zetten, ze wordne groter breder en hebben meer opbrengst. de smaak kan ik niet over oordelen want ik heb te vroeg geoogst en het nog niet volledig droog gerookt, maar ik vond het niks, dus ik denk dat het een slecht idee was om gras als compost te gebruiken, wat denk jij? in iedergeval bedankt voor de reactie..

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor compost je gebruikt, als je het maar helemaal composteert. Maar ik ben geen deskundige, ik gebruik liever een grondmix met cocos voor mijn planten, althans dit is het eerste jaar dat ik dat doe en het wortelt erg snel en goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb nu voor mn nieuwe auto flowers ook een beter grond mix gekocht en een test met 3 met gras en 4 zonder, hierin heb ik ook voedings sticks erin gestoken, wat een soort buffer tab is. deze grond mix heeft meer cocos erin gemengd en ook wat meer compost, dus meer voeding.

 

kleine update met woorden, ik heb de planten alemaal een huisje in volle grond gegeven, ik ga een tijdje van huis weg namelijk, de lowryders worden door een vriend verzorgd de meeste zijn trouwens al opgekomen! ben zo benieuwd naar de afghan ryder,minefield ryder en iceryder!

 

dus helaas voorlopig geen update, ik zal natuurlijk wel aanwezig zijn hier, ik denk dat ik over 2 weekjes weer thuis zal zijn, nu tijd voor amsterdam!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey guys ik denk morgen een update, het tuintje ziet er al leuk uit inmiddels, de autoflowers is een flop geweest, de grond was veel te zwaar bemest voor zaailingen, heel stom weer van mij, maar voor de rest ziet alles er ok uit. morgen fotos

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar je update Blommer, tis weer even geleden.

 

Laterz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb niet veel tijd dus ff snel wat fotos getrokken met mn telefoon,

 

med_gallery_15253_4403_25654.jpg

het tuintje met amnesia haze,cheeseberryhaze, ultra haze 2, anesthesia, sannies jack, en een onbekende dame.

med_gallery_15253_4403_1872565.jpg

met flits

 

med_gallery_15253_4403_895470.jpg

andere hoek

 

med_gallery_15253_4403_222160.jpg

ata tundra x snowwhite van hjm in een andere hoek van de tuin

 

med_gallery_15253_4403_529168.jpg

nog een amnesia haze van royal queen seeds

 

med_gallery_15253_4403_787219.jpg

met zn tweetjes

 

dat was em

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed daar Blommer, ruilen?

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks blowsterke, ben zelf net terug van holland en ik moet zeggen dat ik heel blij ben thuis te zijn, tis hier trouwens momenteel 37 graden, en ik heb geneens tijd gehad om in het zwembad te springen!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak ons maar weer jaloers!

Hier is het takkeweer...

Succes en ze zien er prachtig uit!

Mees uit het koude holland

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mees bedankt kerel, ja het weer hier is nu wel een beetje bizar goed, tis ff wennen na de koude winter die we hebben gehad, zit echt te zweten hier, de airco moet maar weer aan!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey blommer gaat lekker door daar he? Was wel effe zoeken naar je topic, gaat vreselijk hard hier op de outdoorsectie, al die verslagen... niet door heen te spitten :lol:

 

Het ga je goed, keep it green!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed he blommer

mooie tuin zeg pfff :D :P :lol:

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het huis weer een paar dagen voor mijzelf, dus ik dacht ik maak een foto updateje,

 

we beginnen met de kleinere hoek van de tuin, met ata tundrax snow white en amnesia haze van royal queen.

med_gallery_15253_4403_731591.jpg

 

med_gallery_15253_4403_310156.jpg

 

nog een amnesia haze, lekker groot....en breed.

 

med_gallery_15253_4403_1949374.jpg

 

sannies jack

 

med_gallery_15253_4403_216716.jpg

 

een onbekende met een blad probleembje, ze worden van binnenuit geel, ik laat het gewoon zn gang gaan, ik heb toch meer ruimte nodig binnenkort.

 

med_gallery_15253_4403_1370944.jpg

 

trainwreck

 

med_gallery_15253_4403_382300.jpg

 

cheeseberry haze van 2 meter, wel heel smalle plant

 

med_gallery_15253_4403_1779198.jpg

 

anesthesia, zeer mooie plant

 

med_gallery_15253_4403_1928952.jpg

 

ultra haze 2

 

med_gallery_15253_4403_1595205.jpg

 

en als laatste nog 2 sannies jacks.

 

 

 

enjoy,

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijft leuk om iemand met veel verschillende soortjes te zien :rolleyes:

 

keep it up and keep um green

 

greetzzz P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey placebo, thanks ik had eigenlijk meer soortjes gepland want ik had er iets van 15 verschillende maar sommige werden natuurlijk mannetjes, ik had graag nog een grote miss blue er tussen gehad want dat is een zalig zoet wietje, jammer, maybe next year.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk zo'n tuin

Vroeguh aten de mensen uit hun tuin ,tegenwoordig roken ze uit eigen tuin :rolleyes:

je kan toch nog steeds zaden buiten op kweken alleen worden ze minder groot ,zon genoeg bij jou

Succes met baantjes trekken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey buble ja gelijk heb je, maar ik ben de meeste zomer niet thuis, dus ik kan niet voor ze zorgen, en met deze droogte gaat dat nooit lukken, in augustus plant ik er nog wel een paar, kan ik een grammetje of 50 miss blue krijgen, lekker!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit daar in t zonnige zuiden.

 

Die zijn me gegroeit, wat een struiken.

 

Blijf je volgen

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowsterke bedankt, het zonnetje houd hier niet op met schijnen, ik hoop dat het niet gejat word!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ja, Blommer hele mooie struikjes.Ik zie dat de vreemde vegetatie in het zuiden ook al opgedoken is, net als hier in de natuur.:P

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat die lekkere hazejes bij je gaan doen :rolleyes:

 

Succes!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito, waneer weer een update bij jou? jij hebt ook veel interessante soortjes staan he! ja de vegetatie hier groeit lekker hard ik zit elke week kleine palmboom zaailingen uit de grond te trekken tussen de planten!

 

hey chaz ja ik dacht ik woon in spanje dus minder regen, hopelijk geen toprot in de hazejes aan het einde van het seizoen!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Update-tje van de week nog gedaan met de nodige nieuwe foto´s.Wat zijn het voor palmen??????:P

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het met je planten leven ze nog of zijn ze verdroog gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee de planten doen het goed, de onbekende lijkt ook wel een beetje bij te trekken, het is inderdaad wel heel droog maar dat vinden de planten niet erg zo lang de voetjes nat blijven, ik schiet binnenkort wel weer wat fototjes,

 

elmanito ik heb nu geen idee meer wat voor palmbomen het zijn, maar ik had het ooit een keer gevonden, het staat in hetden ruilen topic, daar bied ik ze te ruil :lol:

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...