Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

joelles

Far out & Het Binnenhof

Recommended Posts

Far out in Dedemsvaart (overijssel ong. 10min te westen van slagharen)

 

Top coffeeshopje, aardige mensen, goeie prijzen, had 2,5 gram jack herrer voor 10E zeker een keer de moeite waard als je er in de buurt bent het nadeel is dat de verkopers achter een groot stuk plexiglas zitten en dat daardoor een beetje de sfeer weg is in de shop B) maarja als je het graag thuis rookt dit is altijd een goede shop.

 

Het binnenhof (Zwolle)

 

Klein knus shopje, is de moeite waard om te gaan zitten en lekker een jointje te roken met wat vrienden, tevens ook fruit te koop voor 0,60E voor als je honger krijgt (dan heb ik het liefste iig een paar appels :wacko: ) voor 20e kreeg ik ongeveer 4,5 -4,8 gram niet precies opgemeten omdat mijn weegschaaltje naar de #$%^% is. Top shopje.

 

enfin hoop dat jullie er wat aan hebben

 

JOel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Vorige zaterdag na de TT in Assen even gestopt in het binnenhof voor wat hasj.

 

In het Binnenhof heb ik van alle drie hun soorten wat gekocht 2gr Tbisal, 2gr Nectar Imperial en 1gr van het onderste op hun menubord , de sterkste, maar ik ben de naam ervan vergeten.

 

Iemand die me kan verder helpen wat ik juist gekocht heb?

Ik had een stiftje mee maar die weigerde dienst :)

 

PS even terug gaan is geen optie aangezien ik in Belgie tegen de franse grens woon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...