Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Psydrop

Roosendaal tripje

Recommended Posts

Halo iedereen,

Ik zou vrijdagmorgend naar roosendaal met de trein willen gaan (first time :specool ) en vroeg me af waar ik het beste kon kopen.

En ook of vrijdagochtend een goed tijdsstip is want ik heb echt geen zin in controles :wacko:

 

Kan er iemand me helpen?

Thx

 

Psy

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je van belgie komt, is maar een keer of drie controle per jaar, en is meestal op de lijn van amsterdam, en zolang je maar 5 gr terugbrengt. ga je zelf geen pv krijgen.

over de shops

even deze doornemen

en stel je ook eerst een voor in de wie-is-wie sectie

grtz en veel plezier valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx valentino, maar ik las hier op het forum dat er van die speciale eenheden rondlopen die speciaal op zoek zijn naar drugstoeristen (niet dat ik weed drugs vind maar swat), en dat je hiervan dus wel een boete kan krijgen.

En ik zou liever niet door die mannen gepakt worden, bunch of fuckers :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raad nr 1: Ga nooit op vrijdag, of zaterdag! Dan is het meeste controle in de straatjes door courage.

Raad nr 2: Probeer eerst info te pakken te krijgen of de shops nog open zijn.

Raad nr 3: Als je gaat, ga dan met de trein. (auto's worden veel meer gecontroleerd)

Raad nr 4: Als je met de trein gaat, ga dan terug met een L-trein. Veel minder controle.

Raad nr 5: Als je op het station bent, koop een nederlands krantje en lees lekker ontspannen (dan denken ze dat je nederlander bent en laten ze je wel met rust)

Raad nr 6: Soms loopt er op het station in Roosendaal een jonge Duitse Herder rond. Dit is een drugshond. Als je hem ziet, rustig opstaan en de andere kant uitlopen.

Raad nr 7: Verstop je stash op een behoorlijke manier ( niet direct met een rugzak gaan rondlopen). Maar bvb. Doosje Pringles kopen, handje met chips er uitnemen en half opeten. Dan alle chips er uitpakken en op de bodem je zakje wiet leggen (Je vraagt eerst in de shop of ze het voor je kunnen verpakken!). Dan de chips er boven op, en de deksel er op. Honden ruiken het niet, en niemand zou er aan denken dat er iets in zit. Tip: ga voor Hot N Spicey, doet pijn aan de honden hun neus.

Raad nr 8: Altijd een grammetje in een klein zakje appart verstoppen. Als ze dit vinden dan zeg je dat het je eerste x is en dat je niet veel rookt. Dat het een trip was voor plezier.

 

Zo, dat zijn de belangrijkste raadgevingen die ik je kan geven. Volg je die op, dan zal je zowiezo slagen. Als je rustig blijft teminste in alle gevallen!

 

Succes er mee ! En laat ons weten hoe het gegaan is!

 

Boks,

 

Domi

 

OJA: boetes lopen tegenwoordig op tot 100€ voor 5g en 180 euro voor 5g+.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bunch of fuckers :wacko:

Sorry, politie is m`n vriend. Onnodige en overbodige belediging. Strijken zak !!!

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ suf: Politie is inderdaad uwe vriend :specool het beleid, dat is de echte vijand!

 

Als ge ooit overvallen wordt, of er gebeurd iets ergs, dan moogde blij zijn da de Politie UW VRIEND is :smoke

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ suf: Politie is inderdaad uwe vriend :specool het beleid, dat is de echte vijand!

 

Als ge ooit overvallen wordt, of er gebeurd iets ergs, dan moogde blij zijn da de Politie UW VRIEND is :smoke

 

:wacko:

 

True, ik neem mijn uitspraak terug :lol:

Ik zou ook maar voor een grammetje of 3 gaan hoor.

 

En je weed in je onderbroek stoppen, geen goed idee?

Edited by Psydrop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan ook, maar vraag zowiezo in de shop om em in te pakken. Dat doen ze dan in plastic folie. En ja, als je een hondje tegenkomt, dan is mijn pringles manier toch een stuk beter! :wacko: Gewoon geen risico willen lopen... of toch in ieder geval zo min mogelijk.! :specool

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat kan ook, maar vraag zowiezo in de shop om em in te pakken. Dat doen ze dan in plastic folie. En ja, als je een hondje tegenkomt, dan is mijn pringles manier toch een stuk beter! :wacko: Gewoon geen risico willen lopen... of toch in ieder geval zo min mogelijk.! :specool

 

Boks,

 

Domi

 

ok thx, dan ga ik er morgenvroeg voor, vanaf 10 uur zijn ze open é?

whish me luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yip 10u!

 

Heb gehoord dat de Azul uitverkoop heeft. :wacko:

Yellow moon is nog gesloten.

 

Succes kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yip 10u!

 

Heb gehoord dat de Azul uitverkoop heeft. :wacko:

Yellow moon is nog gesloten.

 

Succes kerel!

 

Dank u :specool

Toch wat zenuwachtig :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dank u :wacko:

Toch wat zenuwachtig :specool

 

Maar 9 kansen op 10 loopt alles vlot, nee?:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zenuwachtig zijn kerel :wacko:

 

Op de heen weg kunnen ze je niks maken

 

In de shop kunnen ze je niets maken

 

Als je de shop uitkomt zorg je gewoon dat je je stash goed verstopt hebt, en je loopt net alsof je een 'local' bent terug richting station. Natuurlijk moet je niet overduidelijk met een gigantische rugzak met een sticker "tourist" er op gaan rondlopen he, maar dat snap je zelf ook wel :specool. Koop een nederlands krantje, een krentenbol en een jus d'orangeje en ga chill op je trein wachten. :smoke

 

Peace man!

 

Don't trip out... or it will be your last :lol: gewoon genieten van de uitstap.

 

En heb je pech? dan moet je maar denken dat de flikken toch eerst lekker veel mogen zoeken alvorens te vinden ;) En altijd ontkennen natuurlijk. Blijf rustig en je zelf!

 

Succes ;) En slaap goed deze nacht! :D rol nog een lekker jointje en morgen met frisse moed er tegen aan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Domi :wacko:

 

Ik zal niet beginnen trippen hoor :specool

Maar zou ik een rugzak meenemen of beter niet? Ik zou gw een gram of 3 kopen die in men onderbroek steken en dan een krantje kopen in het station en rustig op de trein naar antwerpen wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zonder rugzak

 

Stop die 3g in je onderbroek, en dan ga je krantje halen en krentebol :lol: en pakje pringles, en dan ga je nr toilet, en doe je de shit in je chips, en dekseltje er op, en klaar is kees :wacko:

 

Maar ik geloof wel dat het goed komt :specool Gij kunt da ! En uw manier zal ook wel goe zijn :smoke ;)

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe was het? chill? Geen last gehad van drugsrunner? Lekkere wiet? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe was het? chill? Geen last gehad van drugsrunner? Lekkere wiet? :specool

 

Ja ik heb ni veel flikken gezien alleen als ik uitstape, rustig naar azul 5gr hollandse glorie gekocht :wacko:

Nu wel zeer lekker aan het chillen, sterke weed moet ik zeggen :lol

 

Leuk vond ik de trip nu ook weer niet, wou het liefst zo snel mogelijk weg hebben, maja we hebben het gehaald en dat is het belangrijkste :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, echt chill is het niet :wacko: Behalve als je gewoon een paar uur aan een stuk in de shop lekker kunt relaxen... want t moment dat je terug buitenkomt voel je je al meteen crimineel ... Wel goed dat je de wiet lekker vindt :specool

 

Ik heb vorig jaar eens Afgaan hasj vanuit de Azul gekocht 5g voor 20 euro toen. En dat was echt hele lekkere zoete hasj! Een van de lekkerste wat ik tot nu toe gehad heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yip 10u!

 

Heb gehoord dat de Azul uitverkoop heeft. :specool

Yellow moon is nog gesloten.

 

Succes kerel!

 

 

de knalprijzen in Azul zijn gedaan! :wacko: maar ze hebben daar nu nog steeds heel schappelijke prijzen!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige dinsdag (10feb) ook nog is naar roosendaal geweest

 

van antwerpen na het school vertrokken

in essen terug afgestapt

geen probleem

 

 

wel was het ff freaky toen onze trein in roosendaal 10 min later vertrok als gewoonlijk en er ineens blauwe combi's stonden.

dat was wel ff van: ow no controle

ma we hebben er niks van gezien

 

alles cool

in azul voor 25€ 5gr hiya

AANRADER

Edited by mr. cop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bezoek Roosendaal op regelmatige basis( Mijn eerste trip was vorig jaar in Februari). Ik ben in het totaal een stuk of 12keer met de trein geweest en heb nooit last gehad van controle's of politie.

Yellow moon is nog gesloten maar die zou elk moment terug moeten openen. In November hebben ze te horen gekregen dat ze de deuren 4maanden moeten sluiten, die 4maanden zijn nu wel bijna voorbij B).

Ik zou ook nog eens graag terug gaan naar Roosendaal, maar ben er sinds november niet meer geweest.

Er stond dus ook al vele artikels in de kranten dat alle shops in Roosendaal & Bergen op zoom de deuren moesten sluiten op 1februari. Ik vraag me nu af of hier nog veel van in huis komt? Of dat het nog mogelijk is voor de shops te bezoeken? Yellow moon hebben ze juist de lekkerste soortjes, dus vind ik wel zeer jammer dat deze gesloten is.

Ik ga ook elke keer met een rugzak omdat ik dan ook voor iets meer als 5gram ga en heb ook daar nog nooit problemen mee gehad. Ik kom van zeer ver met de trein dus moet het toch de moeite zijn hé!

Alvast Bedankt aan de mensen die mij nuttige info kunnen bezorgen :wacko:

 

Cheers & Greetz

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

azul in roosendaal was dinsdag toch nog ni gesloten en da is toch al 10 februari dus ik denk da da van da sluiten op 1feb gewoon een regering trukje is

net zoals dat van die 2gram maar meekrijgen in shops, ook nog niets van gemerkt

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij was yellow moon nog gesloten tot eind februari. Althans dat zei een van die dealers mij toen ik hem in breda tegenkwam in andere shop.(familie van yellow moon heb ik horen zeggen) Rest van shops was vorig weekend nog open, want ben zaterdag nog geweest.

 

Overal nog steeds 5gr, en ik dacht eigenlijk dat men een jaar tijd had om shops te sluiten, niet? Dus ik denk niet dat ze de eerste maanden al gesloten worden, tenzij ze worden gepakt op een overtreding denk ik, zoals in BOZ. En controles? Persoonlijk nog nooit controle gehad met auto, en ik ga nu tochal bijna 5 jaar wekelijks (tot eind oktober vorig jaar) naar roosendaal.

 

Nu, ben ik laatste 3 weken nog 2x geweest en ik vind het zelfs vele rustiger als voorheen, wie de druktes heeft gekend dat je bijna buiten stond aan te schuiven bij liberty II weet wel waar ik het over heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

28 februuari gaat Yellow Moon weer open!

Verder zijn Azul (goede shop, goede prijzen), christiana (vind ik maar niks, maar 2 wiet-soorten?) en Libirty II (ook goede shop, goede kaart) nog open en je krijgt bij ze alle 5 gr mee.

 

Bestel na uw 5 gr nog een voorgedraaide in de Azul, die krijg je dan 9/10 nog ns gratis!

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...