Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

google earth

Recommended Posts

Wow die Gloposis is echt lekker hoor. Heb al een nieuwe spot gevonden moet ik zeggen B)

 

Thanks

Gr. KA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zohee inderdaad driesken! Veel betere resolutie, ben gelijk even naar mijn spot gaan kijken en je kan details zien! bedankt voor de link!

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag gedaan, toen ik die site leerde kennen was het ook het eerste watk deed, kijken of je mn planten zag staan B)

maar moet ergens gefotograffeerd zijn voor ik daar begon te kweken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk ook dat niet overal de birdview werkt, met name bij grote bosgronden.. is dat normaal? (ik zelf denk van wel..)

 

Greetz

 

Ps. ik denk dat Dull gelijk heb, datis gewoon google maps B) hoe zit dat nou weer dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

gloposis en window live zijn inderdaad hetzelfde.

Voor mij is google echter veel gedetailleerder. Daar kan ik wel afzonderlijke gebouwen op zien. live maps is blurry.

 

De verschillen tussen die verschillende bedrijven zit in waar ze hun kaarten vandaan halen en wanneer die voor het laatst vernieuwd zijn. google earth is voor mijn omgeving zeker 4 jaar oud, want mijn huis staat er niet op.

 

Jullie kennen google streetview al? Daar kun je zien of je plantje in de vensterbank zichtbaar is. Nog niet overal, maar kijk hier eens: Eiffeltoren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google Earth is waardeloos de kaarten zijn van jaren geleden je hebt er weinig aan laatst ging ik kijken om lekker te lopen met de hond was er een komplete woonwijk gebouwd........ dus weg met die Microsoft troep......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amstuff

Je zult een van de weinige zijn, hier in de omgeving zijn ook bouwprojecten bezig, het is dat ik t weet waar er gebouwd word hier..

google maps is wat recenter..

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemaal wel goed en wel maar die google earth speelt evenveel in je nadeel, al die plaatsen waar er in de mais gekweekt word worden op deze manier zichtbaar.

 

en de kwaliteit van google eart is echt vreeselijk slecht als het gaat om plaatsen binnen belgië.

hiervoor heb ik een alternatief: http://geo-vlaanderen.agiv.be/geo-vlaanderen/kleurenortho/

 

als je je plaats dat je wil bekijken gevonden hebt klik je op ''lagen'' en dan stratenatlas uitvinken en dan op herteken kaart klikken, zo zijn de beelden scherper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé..... die link van Dull is veel recenter dan de versie van Earth Pro die ik zelf heb.

Een verbouwing van bekende van me is op die link al klaar. Zou betekenen dat die nog niet een half jaar oud is :wacko::

 

Thanks 4 the link ouwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mais spots zijn niet te zien, waarschijnlijk net van de voren.. die had ik 1 juni gezet waarschijnlijk zijn de maps van rond april..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neej, die maps zijn van afgelopen juni of juli.

Weet je waar je het aan kan zien, aan de oranje vlaggetjes die in de buurten hangen.

De luchtfoto's zijn genomen tijdens het EK B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat zelf wat rond te kijken. Enig idee of er een online kaart bestaat die aangeeft wie de eigenaar is van de grond. Dan kun je altijd nog evt onderhandelen (: Haalt natuurlijk 't guerilla gevoel weg... Dan nog misschien kom je erachter dat er geen eigenaar is? (gemeente) of dat men het grond al heel lang in bezit is van een institute, maar er wordt niet mee gedaan. Zo iets heb ik laatst gevonden denk ik. Nu nog controleren dus...

 

justforfun

 

ps. Eerste post trouwens, mooi forum hier. Mijn complimenten.

 

*UPDATE* misschien is dit iets http://geo.zuid-holland.nl/geo-loket/kaart_pehs.html

zo iets zoek ik maar dan voor heel NL.

 

Hier wat meer info: http://www.zuid-holland.nl/overzicht_alle_...ent_kaarten.htm

Edited by justforfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

soooo die site van driesken is nice heah lijkt wel of google earth beter is quwa steden en deze site beter werk levert quwa guerrillia plek gelijk gaan zoeken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...