Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3quattro

Hoe regel ik da

Recommended Posts

Bedankt voort advies goos !

 

Verder nog iemand tips over hoe je het regelen kan met je stroom in een gehuurd pandje ?

 

En remember keep the :tu green en driekwart bruin op het end :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey S3Quattro,...

 

ik moet zeggen dat het op mij over komt als; "ow, ff info vergaren en opstarten die hap".

Met de vragen die jij stelt geef je mij al aan dat je 0 komma 0 verstand hebt van growen.

 

Geloof mij, zelfs bij een hok van 4 of 6 lampjes heb je de nodige ervaring nodig

(om een lekker wietje neer te zetten, of commercieel gezien; een dik resultaat te behalen)

Begin gewoon eens met 1x 600W of 2x 400W, al is het maar voor 2 rondes.

 

Dan weet je tenminste waar het kweken over gaat, dan weet je wat je te doen staat als je het groter wilt aanpakken.

En wat betreft de grotere pandjes..... als je zelf een beetje logisch nadenkt weet je zelf wel hoe je zoiets te pakken krijgt,

rn dan komen de stroomzorgen later wel (maar als je al zover bent zijn er genoeg shops die jou daar bij willen helpen, als je maar met knaken over tafel komt :tu )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola

 

 

hi green lady heheheheheh homo kar :P

 

zie je op de strip in drachten :D ,als m,n shoppie beter gaat draaien :tu

 

porsche voor breakfast ,ferrari voor lunch,space shuttle voor diner :)

 

 

326 cui supercharged

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now we're talking. Ben altijd wel te vinden in Dr88 op de strip. Rij zelf nog niet, maybe in the future!

Heb vorig jaar een dikke 454 verkocht, die ligt nu in een speed-boat!! (500hp), en ga rijden met een 383 van 10 ruggen (only drive-line) :P

Waar ligt die 326 in dan? Ik ben een Mopar-rijder, Mopar, or no car! Ben misschien pit-crew van een racer, als hij zijn bolide op tijd klaar krijgt. :tu

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF hebbe julle het nou weer over :tu Geef mij maar gewoon een 911 uit 2004 ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo en hier gaan we een slotje op zetten want dit loopt uit de hand. We gaan niet op het forum "pandjes voor elkaar regelen" etc.

 

Denk dat de strekking duidelijk is: gewoon huren en de stroom betalen.

 

Topic gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...