Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tweeky

Wat zou jij doen met 20 Miljoen ?!?

Recommended Posts

Flinke set gitaren en versterkers met de benodigde overige apperatuur :tu

 

Maak ons maar lekker met je 20 Miljoen lucht :P

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me oude auto op knappen en pleite gaan overigens niet in die volgorde hehe :tu

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar't gemeentehuis of politiebureau gaan,men paspoort op tafel smijten en zeggen " ik speel niet meer mee"

 

Klotemaatschappij

 

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuke wagen kopen (of meerdere, met 20 mille ;) ), bvb. een Mersedes-Benz CL65 AMG (6.0l V12 biturbo ; 612pk, 1000Nm *begrensd!*) , CLS63 AMG (6.2l V8 ; 514pk, 630Nm), Wiesmann GT MF5 (5.0l V10 (van BMW) ; 507pk, 520Nm), Alfa Romeo 8C Competizione of Spider (de cabrio!) (4,7l V8 ; 450 pk, 480 Nm).

Of een Bentley Brooklands (6.75l V8 ; 530 pk, 1050Nm !!!) (nieuw model, hoewel de oude ook zijn charmes heeft) en een Jaguar Series II XJ12-C (Coupe) en een Jaguar Series III (beide Jags hebben de 5,3l V12 onder de motokap met 299pk en 400Nm)

 

Stuk voor stuk prachtige wagens, hoewel mijn verlanglijstje nog veel verder reikt wanneer geld geen rol speelt (of nagenoeg geen, 20 mille is erg veel :wacko: )

 

Tevens een leuke loft (gemeubeld, zou er gek van worden alles te moeten kiezen in een meubelzaak of brochure!, en met grote (beveiligde) garage) in hartje stad met een mooi uitzicht, ik hou van hoogte (het zicht tog iig). Hebbek nog wat over dan weet ik nog wel een leuk plekje aan de Spaanse middellandsezeekust waar 'k een riante villa in zuiderse stijl kan kopen voor een dik half mille, das netjes. Hebbek gelijk een vakantiehuisje bij, dat ik ook nog een kan onderverhuren (de bijhorende 'appartementen' op het terrein kun je makkelijk zat het hele jaar door late verhure aan toeristen of bekenden van je allemaal laten overkomen en goed soigneren voor een vriendenprijsje :D

 

Een groot deel (minstens 10 mille) zou ik investeren en opzijzetten om meer geld van te kunnen verdienen. Een paar mille op een rekening bij een deftige bank, geen overheidsprullaria (spreek nu over België, Fortistoestand enzo, maar zal in Nederland ook wel linke soep zijn met ING-Group enzo.). Eeen jong bedrijg met al een gevestigde naam overnemen (bvb. Discotheek Noxx in Antwerpen) en daar de plak gaan zwaaien en centjes verdienen.

 

Aan mn goeie vriende gevek een leuke auto, of ander vervoersmiddel (motor,...) cadeau, met strik erom alles erop B)

 

Vr men ma een leuke flaf naar keuze en een Mini Cooper John Works of iets dergelijks, Alfa Romeo MiTo 1,4 TB Distinctive is wel iets voor haar.

Ik doneer desnoods een paar k om WF up and running te houden en uit te bredeinen, naar bvb. een WF-Shop, WF-Growshop en voor een goede advocaat die de site kan bijstaan i.g.v. juridische stappen naar WF toe.

 

Ik doe morge mee met de superlotto, poot van € 5.000.000 ;)

 

Wish me luck :wacko:

 

Mr ik spece um effe hard kom morge nog wel een kijke vr typfouten enzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon blijven kweken. :wacko:

 

Maar misschien wel pepers B)

 

Gr. hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vriend van mijn moeder afkopen...

Pubers....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afkopen ?

Afleggen B)

 

Heerlijk hoor dromen

 

gallery_5651_2464_16414.jpg

 

Oeps staat de deur van me geldkamer open , 20 miljoen hahahahaha

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou elke dag mijn baas bellen en vragen of ....... er nog werkt :wacko:

net als die reclame B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In billz van 1 dollar Buble? B)

 

Mooie kamer heb je daar seg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja met 20 miljoen.....gewoon bij de rest gooien.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buble (en de rest)

 

die foto van Buble is volgend mij een deel van het geld dat ze in beslag hebben genomen bij Juan Carlos Ramirez Abadía, een Colombiaanse drugsbaron van het Vale do Norte-kartel die cocaïne smokkelde en handelde in Colombia en de VS.

 

Zijn vermogen werd geschat op $1,8 miljard (ja, $1.800.000.000,00), waarvan ze (slechts) $54 miljoen ($54.000.000,00) hebben gevonden, in de vorm van cash en goudstaven.

 

Hij heeft in zijn carrière als drugsbaron ongeveer (schatting van de US State Department) 20 ton cacao (20.000 kg) gesmokkeld.

 

bron: wikipedia (link) en diverse nieuwsberichten

 

Zo zie je maar weer, drugs zijn een lucratieve, maar riskante business...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien koop ik wel 2 fietsen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Buble (en de rest)

 

 

Zijn vermogen werd geschat op $1,8 miljard (ja, $1.800.000.000,00), waarvan ze (slechts) $54 miljoen ($54.000.000,00) hebben gevonden, in de vorm van cash en goudstaven.

 

:verrygood

 

De rest zit in zijn neus :rolleyes:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 20 miljoen euro zou ik een coffeshop starten "Mister Qaulity" :verrygood

 

Moooz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga weeshuizen bouwen,prive leger om pedofielen van de wereld te helpen,moeders moeders laten zijn,anderen helpen,

 

 

 

LEVEN.......en laten leven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ga je voorkomen dat dat privé leger gaat verkrachten en brandschatten?

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...