Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rat

Politie Heli's

Recommended Posts

Van de week hing er een politie Heli boven onze wijk, op een gegeven moment rechtboven mijn woning..

Had bij naderen van dat ding al mijn lamp uitgedaan.

Wie kan mij vertellen wat de infrarood camera nou eigenlijk precies kan detecteren, kamer temp. 22 graden in mijn tuintje 26graden maar goed afgeschermd in een kweektent. Brand maar één 600 wattertje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoef je je geen zorgen over te maken zowiezo maar een lamp en nog in een tent die in een ruimte van 22c. Ze zien niets. Heb wel gehoord dat de uitblaas wel vaker voor po

itie problemen heeft gezorrd icm thermische camera.

 

Gegroet,

donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Donder...uitblaas gaat tussen mijn tenten door recht op mijn trafo's voor koeling. Maar komt er al tamelijk koel uit door gebruik van koel-tubes en lange reis door de buizen..

 

10x bubbles in de bloei... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij thuis komen er ook geregeld over het lijkt wel of ze overal aan het zoeken zijn .word er paranoia van :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Antwerpen vliegen ze iedere woensdag over de "NATO-Lijn" in opdracht van de

Amerikanen!En dan gebruiken ze de Thermische scanners om dat gebied te controleren!

Maar of je er paranoia moet van worden betwijfel ik,ze hebben hier ook al verschillende keren

blijven hooveren met hun rooie bol maar dat is meer voor die mannen hun fun denk ik.

Het is in opdracht van dus vermoed ik als ze van dat traject afdwalen het niet echt wettelijk kan zijn!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die helicopters worden echt relatief maar weinig gebruikt voor deze doeleinde!! Als ze je willen naaien zijn er echt wel andere "gemakkelijkere" manieren dan zo'n helicopter in te zetten. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar wel weinig en dan ook nog alleen maar voor grootschalige kwekerijen.

A: de kosten zijn veels te hoog voor iemand op te sporen op deze manier met maar een paar lampen.

B: denk je dat ze het verschil kunnen zien met zo'n thermische camera tussen een lamp die in een ruimte staat of bv een boiler?! Niet echt. Het is thermisch camera en geen Röntgen :rofl

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het er toch niet op :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trek je eigen conclusie...

235488d1210914864-tv-show-dea-used-infrared-find-595_grow_room_detection_jpg.jpg

 

thermal-resonance.jpg

 

helicopter_5_ir.jpg

 

thermal_imaging.jpg

 

IR_0945BTtr2.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb overlaatst op tv zo'n nieuw model gezien. Daarbij konden ze de geur van cannabis opsporen in huizen ipv gebruik te maken van infrarood camera's. Het was nog een prototype dus ik denk dat we ons nog geen zorgen moeten maken, ook ben ik vrij sceptisch tegenover zulke uitvindingen dus in mijn ogen is dat een grootje bakje zever om de mensen bang te maken. Maar hé, je weet maar nooit.

 

Grtz Fang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n ding werkt erg goed, en daarom gaan ze je er niet snel mee vinden... Beetje wiet op tafel zou dat ding ook moeten ruiken door je brievenbus...

 

In Dubai lopen ze met die dingen op het vliegveld...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...