Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vlaanders

Hoe Doen Jullie Het...

Recommended Posts

... tot de "buitenkweek-maanden"? Alles is klaar, enkel het seizoen nog niet :rofl... Ik wou dat het maart-april was!

 

Hebben jullie het ook zo zwaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, wachtend op die eerst zaailingen die hun kopje bovensteken, maar vooral op de hopelijk betere oogst dit jaar :rofl! Lampje ophangen is vrijwel onmogelijk hier, tenminste tot m'n 18e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor buiten 2009 tref ik alsvast wat voorbereidingen om de tijd te doden. Ik lees me in, en voor guerilla bijvoorbeeld spot ik google earth veelal af.

 

Goede voorbereidingen = het halve werk :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe doe je dat nu met google earth? Ik heb het al 's geprobeert, maar alles is onduidelijk... Hoe zorg ik ervoor dat dit niet zo is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en voor guerilla bijvoorbeeld spot ik google earth veelal af.

 

 

Is een leuk idee alleen Google Earth wordt beroerd bijgewerkt, wij hebben al 2 jaar de tuin veranderd en bij Google earth is het nog steeds de oude situatie dus niet echt betrouwbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermaak me wel hoor...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de koude donkere wintermaanden door te komen :D en als je van het buitenleven geproefd heb :D , wil je zeker wat extra licht en warmte in je huisje. Al is het maar een paar plantjes onder tl of spaarlampjes. Het hele jaar door is het mooist om te doen. :rofl B) :P B) ;) :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies. 250 lampie weer onder het stof vandaan en gewoon door gaan. Trouwens het buitenseizoen is voor mij al begonnen wat betrefd de voorbereidingen/opwaarden van spots en een paar mooie moedertjes opkweken en selecteren.

Gegroet, donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens, een algemene vraag aan de lezers van dit topic:

-Groeien jullie voor? En wanneer begin je dan?

-En als je dit niet doet (rechtstreeks in de aarde), wanneer begin je dan?

 

 

meer wiet roken om de tijd te dooden doe ik niet :rofl als ik een jointje rook (2-wekelijks ofzo) is het puur om eventjes alles te vergeten, en samen met wat vrienden wat pokeren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...