Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flipkip

Goeie Planten Voor Op Een Guerilla

Recommended Posts

Ik heb al wat gezocht en het aanbod aan zaden is echt héél erg groot.

Ik zou de plantes neerpoten in een maïsveld rond mei wanneer de maïs gezet wordt.

Zodanig dat de wietplanten gelijk kunnen groeien met de maïs.

De maïs wordt hier normaal halfweg en eind oktober afgereden.

Dus ik zoek een soortje die tegen oktober klaar zou zijn, dus een "early" soortje misschien?

Maar welke zijn aan te raden, en welke zijn nu ECHT early want hier is veel verschil in.

 

Ik heb al zitten denken aan indoorplanten die misschien iets sneller afbloeien, lowryder is al uitgesloten want ik rook het niet graag en in maïs zullen deze niet voldoene licht krijgen.

 

Hopelijk kan iemand me helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

New dame blanche, ierdbei, doubl fun, ..

deze hebben toch bewezen dat ze een van de beste buitenplanten zijn voor dit klimaat.

Veel geluk in de mais, ik ben het zelf ook van plan.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
early misty; early girl; sannie's jack doet het ook goed

 

Verduistert wel ja :rofl , Early my ass

 

Echte buitenplanten zijn o.a. Ierbei , Swiss kiss , NDB , Doublefun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk toch maar dat ik voor eirdbei ga, double fun is meestal niet zo fun heb ik hier al gelezen veel rot en dergelijke.

En early is meestal niet zo early idd, ik heb nog even gekeken op de site van sannie en ik denk dat ik voor eirdbei ga :rofl

NDB spreekt me ook wel aan maar daar kan ik geen zaden van krijgen aangezien dame blanche deze verspreid heeft onder forumleden en ik was hier toen nog niet actief

Share this post


Link to post
Share on other sites

NDB spreekt me ook wel aan maar daar kan ik geen zaden van krijgen aangezien dame blanche deze verspreid heeft onder forumleden en ik was hier toen nog niet actief

 

Ik heb: NDB zaad (wil er 10-20 ruilen)

& lowryder #1 zaad (40)

 

Een in de ruilhoek kijken :rofl

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen is het probleem, ik heb namelijk nix om tegen te ruilen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel.....................snel kopen en rap een zaden teeltje doen. Zaaien direct onder 12/12.

Dan heb jij zo zaden om te ruilen. :rofl

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cucharacha heeft me een vriendelijk voorstel gedaan :rofl

Jullie horen nog van me in de guerilla sectie!

 

Ik kan haast niet wachten op de zomer van 2009 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook je tuin volzetten met Lowryder 2, als je vroeg begint kun je misschien nog dubbel oogsten ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat hij zei geen lowryder te lusten.

 

Ik ben misschien van plan ook een dergelijk maisprojectje te gaan doen. Ik ga wsl voor de Ierdbei. Dat lijkt mij wel een leuk soortje.

 

Veel succes in elk geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor wie het interesseert.

 

Shiva Shanti 2 blijft zeer lang schimmel vrij en levert flink op. Alleen de stikstof laag houden.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, al 2 jaar hoofdzakelijk met Easy sativa(+kruisingen), Shiva en Ierdbei guerilla aan het kweken. Alles redelijk probleem vrij. Alleen de Shiva houdt wel van een flink windje tussen z'n bladeren om schimmelvrij te blijven. Bijna alle Early soorten zijn niet meer early en kapot gebreed door onzorgvuldig selecteren. Niet meer intrappen in die early's of je moet ze van een goede gene bank hebben. Had vorig jaar nog een paar Early girls gekregen om te proberen. Nou dat was dus 3x niets. Eerste bloeiverschijnselen pas begin september! Echte Bloei zette pas half/eind september door?!?

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 2 jaar geleden early girl en early misty zaden gekocht en die deden het voortreffelijk! oogst was binnen eind september.

 

edit: enja ze waren rijp....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand ierdbei/de échte dubbel fun/andere dergelijke buitensoortjes zaad van heeft, ik kan je NDB bezorgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een goedkope outdoor mix kopen.

Kans dat je daadwerkelijk kunt oogsten is namelijk niet heel erg groot, tenzij je een plek hebt die niet ontdekt wordt.

 

Niet te hoog inzetten en spreid je winkanzen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...