Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
purpLe-haZe

Je Eerste Joint!

Recommended Posts

Vertel uitgebreid over jou eerste jonko hierzo en hoe je ervaring was..

 

Mijn eerste keer was toen ik rond de 12/13 was. Ik en paar klas genoten hadde destijds al hele planne gemaakt om het is te doen maar het kwam er maar niet van. Toen op een dag kwam een mattie van me zei dat tie de dag er voor geblowd had en dat ik vanavodn ook mee kon. Dus ik mee met hem naar paar gaste uit de buurt die ik al kon en toen me eerste blow gerookt niet te veel gwn paar hijsjes en het beviel me eigenlijk gelijk nooit slechte ervaringe gehad ofzo.

 

Nu jij ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was 14 of 15 ergens op een van mijn eerste fuiven. Ik was al goed bezopen al men vrienden kwijt gespeelt en ging dusmaar naar buiten. Eens buiten kwam ik een paar andere kameraden tegen, ging er maar voor de gezeligheid bij staan, voor ik wist had ik 3/4de van een joint in men handen en bleven we nog met twee over :smoke maarjah ik was al bezopen en heb er eigelijk niets van gevoelt.

 

Men tweede joint was enkele maandjes later op school, was nuchter toen ;) maar kon duidelijk niet goed inhaleren, bleef dus ook nuchter.

 

Eerste goede ervaringen waren denk ik toen ik zo'n 17 was.

 

Btw, ik meen me te herinneren dat er al een topic zoals deze geweest is, maar het is een leuk onderwerp en de oude topic is wsl out-dated so who cares :P

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik dacht dat er ook al een topic was maar had ff gezocht en kon niks vinde.. Mja vind het altijd leuk om zulke dinge te leze :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen zal ongetwijfeld zijn of haar eerste keer wel weten!

 

Het is een beetje alsof je ontmaagd wordt, maar dan opgebied dat je geest verruimd wordt, en je alles duidelijker gaat en zal gaan zien!

 

Maar hierbij dus mijn verhaal:

 

Het was ergens in de lente van 2006... april of begin mei ofzo...

Mijn toenmalige vriendin had een kotbewoonster waar we regelmatig mee optrokken. Het bleek dat haar vriendje een behoorlijke stoner was.

Op een ochtend, vlak voor ze naar huis ging voor het weekend zei m'n vriendin dat ik eens een jointje moest proberen met de vriend van "sanne".

 

10.00u

Aangezien mijn toenmalige vriendin een totale niet-roker is, dacht ik dat het weinig kwaad zou kunnen, en ik zocht de vriendlijke jongen op.

 

10.10u

Hij rolde een joint voor mij en nam er zelf 2-3 hijsen van voordat ik hem kreeg. Nadat ik heel de joint alleen had opgerookt voelde ik nog helemaal niets ;)

...

10.30

 

"Bart" rolde er een 2e...

...

Ik mocht hem opsteken.

 

10.40u

Na 3 hijsen voelde ik mijn spieren slapper en zwaarder worden. Ik werd als het ware in de zetel gezogen. Ook mijn ogen werden zwaar en de binnenkant van mijn mond was als Death Vally in het midden van een hittegolf! Zo droog man!

Na nog een paar extra hijsen genomen te hebben besloot ik dat het genoeg was. Ik stak rustig nog een sigaretje op, totaal onwetend dat dit het gevoel nog een rare burst zou geven!

Stoned wandelde ik de kamer uit, naar buiten. Ik moest een vriend gaan afhalen aan het station. En het duurde enorm lang vooralleer ik aan het station aankwam (5 min lopen), Voor mijn gevoel leek het een half uur te duren!

Verder heb ik nog de hele dag stoned rond gelopen in het stadscentrum tot 15.00u waarna het effect bijna volledig weg was. Er hing wel nog een lichte sluimering van de effecten, maar voor de rest was het zo goed als weg.

 

1e keer rulez!

 

Boks,

 

Domi :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is mijn eerste keer toch wel een pak plezanter geweest

ik was 15-16, zat in het derde

na schooltijd ging ik altijd mee met een vriend naar een pleintje in oostende, waar je de rook van extreem goede wiet al van de andere kant rook

vermits we altijd een uurtje moesten wachten op de bus, zaten we daar bijna elke dag

mijn maat was al een bijna volleerd smoker, ik was nog maar een groentje :smoke

op een dag zei ik tegen mezelf, fuck it

en deed ik het

1 trekje, en maar hoesten en hoesten

de grootste lachkikjes ooit gehad toen, en het effect ging maar de volgende ochtend weg

ik heb altijd grote chance gehad, meeste mensen zijn maar uurtje of 2 stoned, ik kan gerust een ganse dag "pulle" zijn van 1 jointje

dusja, only good memories ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste keer was toen ik 14 of 15 was volgens mij. Me zus van 21-22 rookte wel vaker een jointje dus ik wist al wel een beetje wat het was. Twas een lekkere warme zomer dag en me zus zegt; nou ik ga even een jointje draaien. Dus ik nieuwsgierig als ik was toekijken hoe ze een mooie dunne vrouwentoeter maakte, toen ze na een tijdje vroeg of ik het al is geprobeert had. Nou nee dus, waarop ze zegt, nou dan is dit toch wel een mooi moment om het te proberen. Beter de eerste keer met een ervaren vertrouwens persoon dan in een rare omgeving.

 

Op dat moment rookte ik nog niet dus het eerste trekje was nou niet echt wat ik verwacht had. het moment dat ik inhaleerde begon ik te hoeste als een malle. Na 2 minuutjes was ik uitgehoest en probeerde het nog maar een keer. Dat ging al wat beter en had nog een aantal trekjes genomen. Ik voelde er toen nauwelijks wat van maarja het was dus de eerste keer.

 

Ik heb het daarna nog een aantal keer met me zus gedaan en begon er wat van te voelen maar ik wist niet zo goed 'wat' ik moest voelen dus wist nooit of ik nou stoned was of niet. De jointjes van me zus waren dan ook altijd heel licht. Toen ik wat verder in de 15 was ben ik het vaker gaan doen met vrienden, stiekem uitproberen en het is me tot nu toe altijd goed bevallen.

 

Op het moment dat ik mijn eigen kamer in de tuin kreeg wat ook in een andere topic staat beschreven, ben ik begonnen met draaien en kan nu toch wel aardige jointjes draaien. Ik doe het nu elk weekend met vrienden en af en toe doordeweeks en ik zal er ook niet snel mee stoppen omdat het gewoon een super gevoel geeft en je lekker kan relaxen of lachen met maten. Alcohol is een beetje aan de kant gezet voor jointjes omdat het effect veel relaxter is.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste keer was met maaten van me die al langer smoketen,

was wel relaxt ging er niet echt fout vna ,

maar eb wel zo al paar keer prcies teveel wille doen op dag en dan gingk behoorlijk slecht die dag, maar achteraf bekeken vond ik dat toch leuk

hehe pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was 11/12 de eerste keer, ik en een vriend waren net klaar met gym toen we op de tribune een paar klasgenoten zagen zitten, wij gingen erbij zitten en eentje begint een joint te draaien. Toen hadden we die joint met ze 4/5 gerookt, ik en die vriend gingen op weg naar een skatepark, daar aangekomen(slechts 1/2 minuutjes skateboarden) vond ik het helemaal geweldig, ik voelde me lekker licht en alles was nét een tintje vrolijker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik was denk rond de 14/15. Mijn zus kwam een keer naar me toe om te vragen of ik al ooit een keer een jointje had gerookt. Ik skateboarde op dat moment erg veel en in die leefstijl om 't zo maar te noemen komt blowen behoorlijk vaak voor, maar ik had 't nooit gedaan toen. Dus ik het haar verteld, en ze zei toen, nou, word tijd dan da je 't ook keer proeft.

Dus ik met haar naar haar vriendengroep en er werd een hasjjointje gedraaid. Kheb die toen met mijn zus opgerookt, maar ik heb er toen maar weinig van gevoeld, meede doordat er hasj in zat.

 

Daarna, paar maanden weken/maanden heb ik elke keer als er een gelegen heid was, maar een paar hijsjes op dus toen voelde ik de stonedheid ook niet.

 

En de eerste keer dat ik echt goed stoned ben geweest, was toen bij een vriend van mij, die was een weekend alleen thuis. We zaten aan de tafel met z'n alle bij de tv, en toen kwam k op 't idee om ook keer een joint te draaien, keer kijken of 't me ook zou lukken. Dus veel friemelen en rotzooien met die joint, lukte 't bijna. Toen heeft een vriend 'm dichtgedraaid en ik heb 'm toen opgerookt. En ik was echt onwijs stoned, en kvond 't super relax.

 

Dusja, toen 'is 't allemaal begonnen :verrygood

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

de dag na me 15e verjaardag op een fuif, naast een security :verrygood

 

't was dan nog white widow, een mooi begin van een stonercarrière :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Hebben jullie security bij fuifen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, en is maar goed ook want anders wordt er nog meer gevochten :verrygood

 

als je daar 10 man op een security ziet vliegen om hem in elkaar te slaan ben je toch content dat er security is :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

om maar weer terug te komen op t onderwerp:P

mijn eerste keer was toen ik een jaar of 15 was een vriend en ik wilde het alle twee wel is uit proberen, dus wij een plaatselijk dealertje opsporen en twee hasj jointjes kopen

een tijdje later hebben we 's nachts in een weiland een jointje gerookt... het ging bijna fout, ik was misselijk en moest bijna kotsen....

later hebben we het nog is gedaan maar toen voelde ik niets... pas een tijdje later werd ik goed stoned en kreeg een fijne lachkick :lol:

dat was mijn eerste keer hopelijk nog veel reacties!

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan blaas ik m wel ff leven in :lol:

 

Eerste keer. Twee van mijn vrienden waren 14, ik nog 13. Een van de twee andere kreeg bij de shop 2 voorgedraaide mee, zijn ouders waren niet thuis dus 'de eerste keer' was gepland!

 

Uurtje of 8, na het eten, zijn we naar buiten gegaan en we hebben een bankje in een speeltuintje op gezocht. De twee jointjes tegelijkertijd opgestoken en lekker door gepaast. Ik moest hoesten als een malle, maarja, dat mocht de pret niet drukken natuurlijk dus ik paf rustig door :D

 

Na een minuut of 10 begin ik me wat minder te voelen. Draaierig, licht misselijk en alle gevoel van tijd kwijt. Ik keek op mn horloge om een beetje grip te vinden en het bleek half tien te zijn :D Ik snapte er geen fuck meer van! We moesten naar huis! We zaten daar al ZOOO lang! Met die gedachte zat ik een beetje 'bad' te gaan, in realiteit, zo vertelde me vrienden me, waren er maar 10 minuten voorbij, en ik keek gewoon scheef op mn horloge...Dus ik check nog een keer mn telefoon en inderdaad, het was even voor half 9. Het stelde me gerust, maar ik was nog steeds draaierig en misselijk. De joints waren op dus ik stelde voor om naar huis te gaan.

 

Daar aangekomen zijn we op een groot bed gaan zitten met een doosje flugels (give me a break, ik was 13, wist niet beter :D ) en zijn Austin Powers gaan kijken :D :)

 

Vanaf de eerste scene heb ik een mood swing van 100% gekregen!! Gelukkig, happy de peppy en energiek! Lachkicks van 40minuten, super tijd gehad, echt een ontzettend mooie ervaring achteraf. Heerlijk zitten spacen op een stomme film en in 10 minuten met 2 man 5 zakken magnetron popcorn weg gehakt :)

 

Begin was dus even doorbijten, maar het was het allemaal waard! :D

 

Buy the ticket, take the ride!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste keer was toen ik 15 jaar was,ik zat toen in de 3de of 4de van de middelbare.

Begon geinteresseerd te raken in alcohol,wiet,etc.

 

Met een vriend had ik het erover, ik vroeg aan hem of hij wiet zou roken als hij het voor handen had. Zijn antwoord was dus ja.

Ik blij,en op zoek naar wiet. De eerste de beste persoon uit mijn klas waarvan ik dacht, die kan wel eens wiet hebben,bleek meteen de goede te zijn. Zo gezegd zo gedaan. 1 jointje van hem gekocht.

 

Op een vrijdag de joint meegenomen, na school afgefietst en gezegd dat ik een joint bij me had. Nou,laten we hem maar roken zegt ie.

Op naar een natuurgebied waar weinig mensen kwamen.

 

Stak hem aan,maar voelde niks. Die vriend van me zei dat ik over de longen moest inhaleren (Wist ik veel :D). Nog steeds voelde ik niks merkwaardigs,we zaten ongeveer op de helft.

En we rookten maar door,iedere hijs deden we heel diep en heel lang over de longen. Toen hij bijna op was kwam ook ineens het gevoel. Niet wetende wat dat zou zijn.

Kreeg meteen een lachkick met die vriend om niks eigenlijk. Ik dacht,dit gaat leuk worden.

 

Vriend van me ook lachen enzo. Half minuutje later voelde hij zich niet goed. Wij allebei maar gaan zitten. Ik ging liggen,en wilde eigenlijk gaan slapen. Die vriend van me werd helemaal niet goed,hij moest kotsen,misselijk,etc. Dus wij lagen daar als een gek ergens midden in een natuurgebied. De ene lag te kotsen,en de andere lag half te slapen. (wat moeten de mensen wel niet gedacht hebben die verderop stonden te kijken).

 

Half uurtje later besloten we te gaan. Hij had gekots,en was wat beter geworden. Ik hoorde ergens een poortje klappen,en kreeg ineens een angstaanval. Maar dat heb ik uit mijn hoofd weten te zetten.

Daarna gingen we weer naar huis. We liepen op een grote weg,ik zag een man tegemoet komen in een bruine jas,voor de rest liep er niemand. Die man loopt langs. En even later kijk ik achterom,en blijkt die man ons gewoon te volgen. Alsof hij wilde weten wat wij stoned aan het vertellen waren (Naderhand weet ik dat dit niet waar kon zijn). Dat vond ik dus wel lache opzich. Ook die hele weg naar huis leek uren te duren.

 

Thuis aangekomen,jas opgehangen,broer was alleen thuis gelukkig.

Wij naar boven,en wat zitte relaxe.

 

Na een tijd hoorde ik een hele harde piep, ik dacht,wtf is dat nou weer. Dus maar weer verder gaan met nintendo 64 spelen :)

Na enkele tijd hoorde ik nog het geluid. Ik dus gaan kijken,naar onder gelopen. Bleek het mijn jas te zijn waar nog mijn gsm inzat die ik op de wekker had gezet voor als ik in slaap viel (zie begin). Mijn broer stond me dus echt aan te kijken...wat is met jou...

 

Toen weer naar boven,die vriend van me nog de hele badkamer ondergekotst. Daarna begon het weer wat uit te werken bij ons allebei. En weer een ervaring rijker...

Tegenwoordig is een joint standaard geworden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste joint was toen ik 15 was op een donderdagmiddag in de schoolweek, ik en een maat hadden direct een zak gekocht (wat nu wel een redelijk ripzakje geweest bleek te zijn)

 

en dusja, 4de lesuur gedaan, wij zeer excited naar de middagpauze :D

het was een warm zonnetje maar er was toch redelijk wat wind, wat niet altij d een positieve factor is als je nog niet zo goed kan rollen

we vinden na wat zoeken een winddichte plek, ergens een gebouw dat nog onder constructie was

we waren zo blij, en waren bang dat we niet zoveel tijd hadden en we wilden echt stoned zijn

Dus.. we besloten van onze eerste echte joint een tulpje te maken. We hadden dat vroeger wel al gedaan met tabak enzo dus moest het wel lukken :)

 

we smijten de helft van zak erin, het was een dikke tulp :rolleyes:

het oproken was: veel goesten, veel rook, niet gemakkelijk!

hij was op en was zo echt verwonderd van wat houd dat nou precies in!

ik loop en voel me vrij anders maar toch nog normaal..

 

Dan lopen we over een grasveld naar onze fiets, het ging zeer traag, onze voeten sleepten over de grond, en vooral .. veel lachen :D

 

we beseffen dat we nog moesten eten (want het was middag), we proberen onze boterhammetjes binnen te spelen maar was zeer zwaar ;)

dan rijden we naar school beetj paranoia dat we te laat gaan zijn, in de straat van school te zijn beseffen we dat we echt nog veel tijd hebben!

we proberen nog een gewone joint te rollen aan de kerk, maar er was veeel wind, ongeveer de helft gaat verloren ;)

snel opgerookt en naar school

op school staan we nog even te wachten op de speelplaats, we staan bij mensen en we staan constant van links naar rechts te wiebelen, wat opvallend 'tschijnt

de subregent stond raar te kijken en iedereen bij ons stond eigenlijk constant te lachen met ons .. omdat we zo stoned waren

 

gekke middag

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het zo begonnen:

had al veel over wiet gehoord en besloot ik om dat ook maar eens te proberen dan van een vriend 5 voorgerolde jointjes gekocht ben dan naar men beste vriend indertijd geweest en daar heb ik men eerste 2 joints gerookt waarvan ik van de eerste niet echt iets gevoeld had ook omdat ik nog niet echt wist hoe in te trekken na de 2de voelde ik het goed kben dan nog uit geweest en reddelijk happy daar rond gelopen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat in de eerste dacht ik, dus zo'n 12/13 zal ik geweest zijn..

Wiet en blowen eigenlijk altijd al interessant gevonden, dus draaien kon ik ook wel :) (veel geoefend)

 

Pollem... Jaa.. teveel pollem ;) Altijd pollem toen.. B)

 

Met een paar maten(4 totaal) bij een vriend thuis, s nachts met een paar biertjes, en een fles.. wat was het toch? :P

Anyways; Wij naar buiten, stilletjes.

1 rookte nat als een slak...

1 rookte die hele joint naar de klote (niet inhaleren)

en 2 werden behoorlijk stoned, waaronder ik :P

 

Geslapen als een roosje! :verrygood

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha banaanman, bier, een fles drank en wiet op je 12de, julie waren er wel vroeg bij :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, biertje moet kunnen... Drank vind ik niet lekker (op whiskey na dan! :)). Dronken zijn is ook niet leuk..

 

Dus blowen doet het goed B)

 

Moet wel bekennen, hetzij met schaamte, dat ik eerder blowde dan seks had... :P

 

Maar beiden zit wel goed nu :verrygood

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah hebben de meesten niet gesmoked voor ze sex hadden?? Ik allesinds ookwel. Maar et beste is natuurijk als de twee samenkomen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, ik ben al ontmaagd sinds m'n elfde (dank u buurmeisje-dochter cafebaas)

en ben voor de eerste keer in contact gekomen met wiet aan m'n 15-16

dus mss ben ik uitzondering op de regel

helaas rookt m'n lief van nu niet, dus wiet en sex gaan niet samen

alas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...